Merhaba🙋🏻♀️ Sıkça duyduğumuz olaylardan gerçeğe dayanan bir farkındalık bölümü yazmak istedim. İyi okumalar dilerim efendim. ♥️♥️
Deniz bir eliyle karnında günbegün büyüyen kızını okşarken bir yandan da mağduriyetini sosyal medyada mağduriyetini paylaşmış genç kızın pasajını endişe ile okumuş ve harekete geçmişti. Eğer kimse bir şey yapmazsa malesef bu üçüncü sayfa haberi olacak ve gencecik yaşında solup gidecekti.
Kıza en nihayetinde kişisel olarak ulaşmış, kendini tanıtıp gerçekten iyi niyetli olduğunu ispat ettikten sonra yaşadıklarını birinci ağızdan da dinleyip kahrolmuştu.
Anlattığına göre kız ondan yaşça biraz büyük olan birinin en başta gösterdiği iyilik timsali davranışlarına aldanmış, sırf onu kaybetmemek, mutlu etmek adına cinsel anlamda bir şeyler yaşamış ve sonra o büyülü masal yok olmuştu. Kız adamın 15-16 yaşındaki kızlarla da aynı şeyleri yaşadığını öğrenince dünyası başına yıkılmış, ayrılmak istediğinde de ölüm tehditlerine varan çirkin söylemlere mağruz kalmış ve kalmaya devam ediyordu.
Birazdan çıkıp onunla buluşacak ve mağduriyetini giderebilmek ve o aşağılık adamı adalete teslim edebilmek için her şeyi yapacaktı.
Üzerini değişmek için odaya girdiğinde Demir de çıkmak üzereydi.
"Bir yere mi gidiyorsun sevgilim?"
"Dışarıda küçük bir işim var halledip hemen geleceğim." diyen Deniz aceleyle konuşuyor, gözleri Demir hariç her yere dokunuyordu.
"Bu iş benim hoşlanmayacağım bir olmasın Deniz. Nedense içimde öyle bir his var da."
"Sen de ben hamile oldum olalı çok evhamlı bir adam oldun. Sürekli çocuk gibi kontrol ediyorsun." dediğinde Demir alaylı bir ifadeyle karısına baktı.
"Öyle mi? Ne yapıyormuşum ben?"
"Sürekli, zıplama Deniz, koşma Deniz,topuklu ayakkabı giyme Deniz, kola içme Deniz, arabayı yavaş kullan Deniz, haberleri izleme Deniz daha da sayayım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTULMA-II (TAMAMLANDI)
Fiction générale"Saçma sapan konuşma canım kardeşim. Bak kardeşim diyorum. Biliyorsun ben Berna ile birlikteyim. İsterse dünya güzeli olsun. Benim onunla karşılaştığımda tek gördüğüm Oz Büyücüsü'ndeki yeşil renki cadı. Hadi yemeğine devam et. Benim de canımı sıkma...