Vuslat zorla sabahı sabah ederken kahvaltıdan sonra oğlunu babası ve amcasına bırakıp soluğu baba evinde aldı. Ahsen'in vermesi gereken bir hesap vardı.
Kapıyı çaldığında ne tesadüf ki kapıyı Ahsen açmıştı. Demek ki annesi de evde değildi.
"Sen buraya gelir miydin? Hayret."
"Ne utanmaz arlanmaz birisin sen be! Ne yüzle daha bana laf çarpıtıyorsun!" diye bağırırken kendini zor tutuyordu Vuslat. Ahsen de gözlerinde kıvılcımlardan korkmuştu ama sebebini anlayamıyordu.
"Delinin zoruna bak. Kapıdan içeri girer girmez benimle kavgaya tutuşmak ne. Kocanla kavga ede ede en sonunda kafayı sıyırdın galiba sen. Herkesle kavga etmeye yer arıyorsun." dediğinde Vuslat'ın sabrının olduğu o kısa eşiği taşırmıştı Ahsen. Ellerini Ahsen'in saçına dolarken gözü hiçbir şey görmüyordu.
"Aaah bıraksana saçımı be manyak! Bak fena yaparım seni Vuslat."
"Sen bana hiçbir şey yapamazsın. Sen ancak insanların arkalarından sinsice oyununu oynarsın. Bana hamile kalmazsan Aras'ı kaybedersin demeler, Aras'a ayrı yalan yanlış sözler. Ortaya çıkmayacak mı sandın ha!"
"İkiniz de gerizekalısınız. Bu kadar iradesiz ve basit bir kadınsın işte. İki lafımla kendini Aras'ın yatağına attın." dediğinde Vuslat Ahsen'in saçına daha da hırsla asılmıştı.
"Seni öldürürüm, yemin ederim seni öldürüm Ahsen!" dediğinde Ahsen'in susmaya niyeti yoktu.
"O aptal kocana ne demeli? Dünden razıymış inanmaya. Gidip onu suçlasana. Bu kadarlıksınız işte siz. Barıştın değil mi onunla? Ne kadar gurursuzsun. Oğluna acıyorum senin gibi basiretsiz aptal bir annesi olduğu için. Aslında ne biliyor musun? Bence Aras'ı bu hale getiren de sensin."
"Ne derdin var kızım senin benimle. Yıllardır sinsi sinsi sürekli bir şeyler çevirmeler etmeler. Sustum görmezden geldim, söylesene bana ben sana ne yaptım!"
"SEVDİĞİM ADAMI ÇALDIN!" diye bağırdı Ahsen. "Nefret ediyorum senden! Keşke hiç ablam olmasaydın! Her şeyi bildiğini sanan ama burnunun ucundakileri göremeyen salağın tekisin!" dediğinde Vuslat şok olmuş bir şekilde Ahsen'in saçlarını bırakıp karşısına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTULMA-II (TAMAMLANDI)
Genel Kurgu"Saçma sapan konuşma canım kardeşim. Bak kardeşim diyorum. Biliyorsun ben Berna ile birlikteyim. İsterse dünya güzeli olsun. Benim onunla karşılaştığımda tek gördüğüm Oz Büyücüsü'ndeki yeşil renki cadı. Hadi yemeğine devam et. Benim de canımı sıkma...