Możesz mi to wytłumaczyć?

1K 56 0
                                    

-Hej Li Mogę wejść?

-O hej Ash jasne.- otworzyła szerzej drzwi. Chłopak wszedł do środka szybko zdejmując buty i kurtkę.

-Umm chcesz coś do picia?

-Ta herbata może być.- uśmiechnął się. Dziewczyna odwzajemniła uśmiech i weszła do kuchni wstawiając wodę, następnie sięgnęła po herbatę i czarny kubek. Wrzuciła torebkę do kubka i czekała na wodę.

-Byłaś na zakupach?-usłyszała za sobą głos przyjaciela.

-Taaa Wera mnie wyciągnęła.-podniosła prawy kącik ust.

-No i dobrze ktoś musi.- woda zgotowała się więc dziewczyna wlała ją do kubka następnie słodząc 2,5 łyżeczki cukru i wlewając troszkę mleka. Wymieszała szybko substancję wyciągając łyżeczkę i podając herbatę blondynowi.

-Idź usiąść.- dziewczyna nie musiała dwa razy powtarzać by chłopak spełnił jej próbę kierując się do salonu.-Zaraz przyjdę tylko wypakuję rzeczy do lodówki.-oznajmiła dziewczyna rozpatrując wszystko na blat. Chłopak pokiwał głową i mruknął ciche

-Ok.- odłożył herbatę na stolik i usiadł na kanapie. W oczy rzuciły mu się papiery z napisem ,,USG Olivia Simpson" wyciągnął swoją długą rękę i chwycił dokument wyciągając z koperty kartki. Mógł zobaczyć zdjęcie USG i jakieś papiery. Zrobił łyk swojej herbaty i zaczął czytać druki.

,,Tydzień: 2

Ciąża przebiega pomyślnie..."

-Co?- szepnął zerwał się z kanapy ruszając w stronę kuchni. -Możesz mi to do cholery wytłumaczyć?-rzucił papierami o blat przed dziewczyną.

ZmianyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz