Miły wieczór.

976 56 3
                                    

Prosto z wypożyczalni pojechali do lekarza. 

-Więc jednak chcecie się już dowiedzieć?

-Tak.-uśmiechnęli się.

-To idź się położyć.

-Ok.- potulnie spełniła polecenie blondynki. Była zła bo Ash znowu zamiast zająć się dzieckiem, zajmował się panią doktor. Po raz kolejny już w czasie tych 4,5 miesiąca, na jej brzuch został wylany zimny żel i po raz kolejny po jej brzuchu który już można było zobaczyć z daleka, jeździła gałka.

-Mmm... Wygląda na to ze będziecie mieli córkę.-Olivia  patrzyła na to co pokazuje Nina na monitorze. Pod wpływem impulsu złapała Ashtona za rękę ale gdy tylko zobaczyła jego dziwną minę i uświadomiła sobie co zrobiła natychmiast ją puściła. Żałowała tego że jest z nim w ciąży. Nie, nie tego że w niej jest. Zawsze wyobrażała sobie że kiedy będzie już mamą, to będzie miała męża który ją kocha, a nie, wolny związek. Zdziwiła się gdy zimna ręka chłopaka chwyciła ją za rękę i wyszeptał jej do ucha

-Mamy córkę mamusiu.-nastrój dziewczyny ekstremalnie wzrósł. 

-Tak tatuśku mamy córkę.

****

-To co pierwsze oglądamy?-dziewczyna trzymała w rękach 3 płyty.

-Ohh nie wiem. Tu są same filmy o miłości.-zaśmiał się.

-Oj przestań. Więc mamy tak: ,,Cudownie tu i teraz", ,,Nie opuszczaj mnie" i ,,3 metry nad niebem".  To co?

-Ty wybierz.

-No to może.. Bardziej ci się spodoba ,,Cudownie tu i teraz"

-Na pewno.

-Oj Ash, zarażasz wszystkich optymizmem.-zaśmiała się.

-Wiem.-poruszył dziwnie brwiami, a dziewczyna jeszcze głośniej się zaśmiała.

****

-Jaka ona jest głupia.-skomentował chłopak.

-Cicho oglądam. Poza tym to sam jesteś głupi. Ona go kocha. Bardziej byłabym przychylna do tego że to on jest głupi.

-Oh przestań. Po co zakochała się w nim? Jeszcze przez niego została potrącona. To żałosne.

-Nie to nie żałosne. Nie widzisz jak ona go mocno kocha? Wybaczyła mu nawet to że przez niego mogła zginąć.

-To jest denne.

-Sam jesteś denny!-uderzyła go w ramie.

-Ałć...-potarł miejsce gdzie dostał.

-Oj nie udawaj. Nie możesz być takim mieczakem.

-Dzięki Li, dzięki.

****

Olivia pod koniec 3 metrów nad niebem zasnęła. Co gorsza Ashton został uwięziony bo dziewczyna w czasie snu położyła głowę i ręce na jego brzuchu a nogi splotła z nogami chłopaka. Nie czuł się komfortowo ale też nie chciał budzić dziewczyny, więc nie mając innego wyjścia położył się spać.

ZmianyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz