Sixteen-Mike

1K 106 16
                                    

ג'וני זע בידיי בחוסר סבלנות, "מתי נגיע לבית שלך?" הוא שואל והעייפות נשמעת בקולו "עוד מעט" אני עונה ועוזר לאייס ללכת ישר. כשאייס נהיה עייף הוא מתחיל ללכת לאט מאוד ומעט עקום, הוא מתחיל לעשות קולות חמודים ואז משפשף את עיניו. אני מוציא את המפתחות מכיס מכנסיי ופותח את הדלת. הבית החשוך והמעט קריר מקדם את פנינו, עכשיו אני רק חושב על אייס וג'וני שבודאי עייפים מאוד. "ג'וני בוא אני אעזור לך להתקלח" אני אומר לילד העייף, הוא הולך אחרי לכיוון החדרים בעודי מניח את אייס על המיטה המוצעת.  "אבא בסדר?" ג'וני נוגע בלחיו של אייס "כן הוא פשוט מאוד עייף" אני מרים אותו והולך לעבר האמבטייה, בידיי יש את הבגדים לג'וני. 

"אף פעם לא התקלחתי באמבטייה" ג'וני אומר ואני מחייך "אני בטוח שכן פשוט היית קטן מכדי לזכור" הוא מפריח לאוויר את הבועות ומצחקק כשהן מתפוצצות כאשר הן נוגעות בעצם כלשהו בחדר. "טוב בוא ננגב אותך לפני שתקרר" אני אומר לו ושולף מגבת נקייה מאחד המדפים, הוא מנער את ראשו ושיערו שארך מאז פגשתי בו לראשונה או שעליי לומר בפעם השנייה מתיז טיפות קטנות של מים. ג'וני אוחז בידיי בזהירות בכדי לא להחליק על הרצפה ומנגב את גופו בסוג של מגושמות חמודה, אני מביט בו ורואה את אייס רק בגרסה קטנה יותר. אני מלביש אותו בחולצה ותחתוני בוקסר שברור שגדולים עליו אבל עכשיו קיץ אז לא כל כך נורא אם יהיה בלי מכנסיים. 

אייס שוכב באותה התנוחה בה השארתי אותו על המיטה, "אייס רוצה ללכת להתקלח אני אביא לך בגדים" אני אומר בלחש ומנענע בעדינות את כתפו. הוא מהמם משהו לא מובן ואז מעפעף בעיניו בעדינות "ג'וני התקלח?" הוא שואל בקול חלש "כן הרגע השכבתי אותו לישון" אייס מהנהן ונעמד. "הנה הבגדים ומילאתי לך אמבטיה" הוא מהנהן פעם נוספת לפני שנשען קדימה ומחבק אותי "תודה לך". אני נפעם ממהרגשה שהגוף הקטן והחמים שלו יכול לתת לי, החמימות וההתרגשות ששולחת פרפרים קטנים לבטני. אני רוצה לנשק אותו עכשיו יותר מבכל פעם, אבל לא, הוא עייף ומעורפל. אני לא יכול לתת לנשיקה הראשונה שלנו להיות ככה, אני לא מסוג האנשים הזה. החיבוק מתנתק ואייס צועד לחדר האמבטיה שמחובר לחדר השינה הזה, רק כשהדלת נסגרת אני נזכר שיש לי רק שני חדרי שינה ואייס בחדר שלי. אני יושב על המיטה ומוציא שמיכה נקייה, אולי יהיה לו נעים יותר לישון על נקי. 

המחשבות שלי נקטעות כאשר אני רואה אותו יוצא מהמקלחת לבוש רק בחולצה שחושפת את עצמות הבריח וקצת מהחזה הבהיר שלו, השיער שלו שמגיע עד כתפיו אסוף לאחור בגומיה וקווצות קטנות של שיער מזדקרות מעל מצחו. הרגלים שלו חלקות משיער וכך גם ידיו, טיפת מים זולגת על עצם הבריח שלו גורמת לי לעקוב אחר מסלולה ולבלוע רוק בכבדות. הוא מתקדם לעברי ואז לוחש בקול דקיק "בבקשה...תחבק אותי...שאני ארגיש...מוגן" המילים שלו גורמות לי להשתגע. הוא נשען לעברי ומקפל את רגליו, אני פורס את זרועותיי והוא נכנס בינהן כשדמעות בעיניו. "רוצה לדבר על זה?" אני שואל בלחש לאוזנו והוא מהנהן כנגד החזה שלי ושולף את הטלפון שלו. הוא מראה לי מייל שהתקבל מלא אחר מאשר ג'קסון בראון, "אני החלפתי את הטלפון ואפילו פתחתי חשבון חדש ומחקתי את הישן" הוא מסביר בקול חנוק. לא נותר לי לעשות דבר מלבד להמשיך ולחבק אותו, הוא ממשיך לשפוך את ליבו ואני מלטף את גבו בחיבה. "תישאר איתי" הוא לוחש בקשה נוספת לפני שעצם את עיניו ונתן לשינה לשאת אותו אל מקומות נעימים, "אני מבטיח" אני אומר לו ונושק למצחו החלק. 

Rules(boyXboy)✔Where stories live. Discover now