"בוקר טוב" אני מביט על מייק וג'וני שיושבים יחד ואוכלים בשלווה, "בוקר טוב אבא" אני מחייך לג'וני והולך לחבק אותו. אני מרגיש את החיבוק שלו ונרגע, לא לראות את ג'וני תמיד היה מבהיל בשבילי. אני מפחד שאולי הוא צריך אותי ואני לא נמצא שם בשביל לעזור לו, אבל עכשיו שהילד שלי כאן בין זרועותיי מרגיע אותי ואני סוף סוף נושם לרווחה. "פאפא אמר שיש לכם הפתעה בשבילי" ג'וני אומר ומסתכל עליי עם עיני הדבש שלו שנוצצות כל פעם מחדש, "פאפא?" אני המום וזה לא שאני לא רוצה שיקרא לו ככה פשוט זה מפתיע אותי שהילד שלי קיבל את מייק בעצמו וללא שום דיבור מאיתנו. "פאפא זה מייקי אבא מצחיק" ג'וני אומר בקול ומצחקק, אני יורד על הברכיים ומביט עמוק אל תוך עיניו של הילד שלי "כן, לי ולפאפא יש הפתעה בשבילך אבל נספר לך רק אחרי שכולנו נאכל ארוחת בוקר" הוא מהנהן ואני מתרומם ומתיישב בשולחן כשמולי יש צלחת מלאה בפנקייקים עם סלט פירות בצדם. אני מחייך ומתחיל לאכול, אני חייב לציין שזה סקסי שמייק יודע לבשל יש לי את הבן זוג הכי מושלם בעולם. "אתה יודע שזה ממש קריפי שאתה מחייך ככה?" מייק אומר ואוכל חתיכה מהפנקייק שלו "והיית חייב להרוס לי?" אני מחזיר לו והוא מתחיל לצחוק "אבא לא קריפי" ג'וני אומר ולוקח תות מהצלחת של מייק. "אבל למה משלי?" מייק מזייף בכי "כי קראת לאבא קריפי" ג'וני אוכל את התות בשמחה ואני מביט עליהם עם חיוך, אני תמיד דימיינתי את המשפחה שלי ככה.
"אוקיי ג'וני אני ואבא שלך יוצאים" ג'וני מביט עלינו בשאלה "זה אומר שאני ומייק זוג" אני אומר ומחייך לג'וני, הוא עדיין לא אמר מילה רק מביט על שנינו מחזיקים ידיים ומחייכים אליו. "מייקי אתה לא תרביץ לאבא נכון?" הלב שלי כואב רק מלשמוע את הבן שלי, התינוק היפה שלי שואל את בן הזוג שלי את זה. אני מכסה את פי ומרגיש איך מספר דמעות זולגות מעיניי, "ג'וני ברור שלא, למה שאני ארים יד על אבא שלך? אני לעולם לא אצעק עליכם כמו שאני לעולם לא אפגע בכם" מייק מקרב את שנינו אליו ואנחנו יושבים על הרצפה הקרירה מחובקים בין זרועותיו של האיש שהציל אותנו. מייק הציל את שנינו, אני מודה לו על זה בכל ליבי. "פאפא ואבא זוג?" ג'וני שואל ומייק מלטף את ראשו בחיבה "כן, וזה אומר שאנחנו נגור יחד" אני מביט על מייק בשאלה והוא מחייך ולוחש "נדבר על זה מאוחר יותר אבל אתם כן תגורו איתי" אני מסמיק מעט ומהנהן. מייק מלטף את ראשו של ג'וני ואומר דברים מרגיעים, אני נצמד לחזהו ומרגיש את העולם נמוג אט אט לתוך מרחב רך וחמים. אני נושם את האוויר המהול בבושם הורטיגו של מייק, הבטחות נלחשות לאוזני והסומק על לחיי גודל בכל רגע, "מ-מ-מייקי" אני לוחש לו את הכינוי שג'וני הדביק לו. הוא מרים אותי בזרועותיו ואני מתכרבל אל גופו עוד יותר, אני שומע אותו שולח את ג'וני לשחק בחדר שלו, "אתה כל כך חמוד ככה" הוא אומר והולך לכיוון חדר השינה שלו. הוא מניח אותי על המיטה סתורת הסדינים ואני מיבב כאשר אני לא יכול להרגיש את חום הגוף שלו, אולי זה מוקדם מידי? אולי אני לא צריך לחשוב על זה כל כך מוקדם אבל...יש אבל מאוד גדול והוא העובדה שמאז אותו היום בו הוא הציל אותי מג'קסון אני חושב עליו. ולפעמים המחשבות עליו לא כל כך תמימות, אני יודע שאני הורה לילד בן חמש אבל זה לא אומר שאני צריך לעצור כל פעילות מינית, נכון? אני בן עשרים ושבע אני עדיין צעיר, נכון? "אתה יודע שאני מאוד אוהב אותך? כן בייבי שלי?" מייק לוחש לאוזן שלי ואני מרגיש את הפנים שלי בוערות "אם אתה אומר" אני אומר בפרץ של אומץ. אף פעם לא יכולתי להשיב לו בצורה כזו, וזה מרגיש נחמד לשם שינוי להרגיש מעורב ובשליטה. אני נותן למייק לרכון מעליי והוא מושך אותנו לנשיקה עמוקה, אני אוהב את האדם הזה כל כך. "אני אוהב אותך" אני לוחש לו והוא מחייך לפני שלוחש "גם אני" ומחבר את השפתיים שלנו שוב.
YOU ARE READING
Rules(boyXboy)✔
Romanceאייס הוא אב חד הורי לילד בן חמש בשם ג'ון, הוא נפרד מבן זוגו הקודם ולאחר שנה שניהל חיים שקטים יחד עם בנו, בן זוגו חוזר ואיתו השדים שאייס החביא במשך שנה שלמה. בתפנית מוזרה שרק החיים יכולים לעשות השופט הצעיר שנתן לאייס את הזכות לגדל את ילדו לבדו נחלץ ל...