"טוב מה תרצו להזמין?" בו-אה שואלת ואייס מצביע על כמה דברים בתפריט, אני עסוק בלהביט בפניו שאני לא שם לב למה שקורה סביב. השפתיים שלו כל כך יפות אני רוצה לנשק אותו, הוא כל כך יפה, אני לא מאמין שעכשיו הוא סוף סוף שלי. "מייק אתה מקשיב?" אני מתעורר מהבהייה ורואה את אייס מביט בי עם העיניים הגדולות שלו, "כן, את הרגיל בבקשה" אני אומר לבו-אה שהולכת משם מצחקקת ומחייכת. "אז על מה אתה רוצה שנדבר?" אייס שואל בקול חלש והלב שלי פועם בחוזקה, "אתה כל כך יפה" הוא מסמיק בגוונים שונים של וורוד "א-אל תגיד כ-כאלו דברים" הוא לוחש. "אני רוצה שנכיר אחד את השני יותר, מה דעתך שנשאל אחד את השני שאלות?" הוא מהנהן ואני רואה בזה סימן לשאול. "עבדת פעם חוץ מבית הקפה?" הוא מניד לשלילה, "גם לא הלכתי ללמוד התחתנתי מוקדם ואז הייתי כל היום בבית מידי פעם יצאתי לקניון אבל אז אחרי שנתיים רציתי ילד" הוא מספר ואני מקשיב. "במשך השנתיים לפני שג'וני נולד היחס שלו אליי התקרר והוא בילה המון שעות בעבודה וכשחזר היה רוצה סקס, לא העזתי לומר דבר כי הוא נתן לי כל מה שביקשתי אבל היחס שלו אליי היה כמו לזונה" הוא לגם מהמים שעל השולחן ונשם עמוק לפני שחייך אליי, "עכשיו מה אתה עושה אחרי העבודה בדרך כלל?" הוא נשען לכיווני ואני טופח על המקום הריק שלידי. אנחנו יושבים האחד ליד השני מדברים וצוחקים, מידי פעם מורחים רוטב אחד על השני, הוא מושלם. זו המילה היחידה שאני יכול לומר עליו, מהדרך בה הוא צוחק ועד הדרך שהעיניים שלו מדברות ללא צורך במילים. אולי זה רק אני, אולי זהו טבעה של האהבה לראות באהוב שלך את כל הדברים האלו שהופכים אותו למיוחד. הרי כל אחד יכול לדבר ככה על האהוב או האהובה שלו, בכל סיפור התיאורים האלו ימצאו ובכל סיפור אהבה יהיו את הרגעים האלו שמביטים האחד בשני ורואים כוכבים בעיניים של השני. אולי אני היחיד שמסתכל בצורה הזו על אייס, אבל זה לא מה שחשוב. אייס הוא השלמות בהתגלמותה והוא שייך אך ורק לי, עכשיו ולנצח.
"נהנת?" אייס מהנהן ונותן לי את החיוך האהוב עליי, החיוך בו הוא חושף שיניים ורואים כוכבים בעיניים הגדולות והחומות שלו. "אנחנו לא מחזירים את ג'וני?" אייס פונה אליי כששם לב שאנחנו בדרך ההפוכה, "לא, ביקשתי מריף שישן אצלהם, ככה יהיה לי זמן מלא איתך" הוא מהנהן פעם נוספת וחוזר להשעין את ראשו. הנסיעה שקטה למעט השירים המתנגנים ברדיו, אני מביט באייס שעוצם עיניים, מעט מודאג 'אולי הוא לא נהנה?' חיוך נפרס על פניי כאשר אייס פולט מלמול כלשהו ומחבק את עצמו, המראה הזה גרם לנשימתי להיעצר וללב שלי להנמס מכמה שהוא חמוד. אני מחנה את הרכב ופותח את דלת הנוסע, "בייב הגענו" הוא מעפעף בעיניו מספר פעמים לפני שמתרומם באיטיות ויוצא מהרכב. "תישן איתי היום?" הוא שואל פתאום וחיוך מטופש נפרס על פני "ברור שכן, הכל בשביל הבייבי שלי" הוא מצחקק מעט "אתה כזה צ'יזי" וזה רק גורם לי לרצות להתגרות בו עוד יותר.
אנחנו שוכבים על המיטה הגדולה ברוגע, אייס צופה בטלוויזיה שדלוקה על הערוץ של ה-Night Show אני די אוהב את השואו הזה, במיוחד את ג'ימי, יש לו בדיחות קרש טובות (Pan jokes). "מייקי?" אני מהמהם כתשובה ומביט על אייס שנראה מעט עצוב, "אני רוצה שאימא שלי תכיר אותך" הוא אומר ואני לא מבין, "בייב אז פשוט תגיד לה, אני בטוח שהכל יהיה בסדר" אני מנסה לגרום למבט העצוב שלו להעלם. "זה...זה לא כזה פשוט" הוא ממלמל, המבט שלו נודד לחלון הגדול ואני מוצא אותו פעם נוספת מביט על האורות של העיר. "אני יודע שזה יכול להיות קשה, אולי תרצה לשתף אותי בקצת ממה שעובר עליך?" אני לא רוצה לראות אותו סובל, אני אוהב אותו. הוא כל העולם שלי, אני רואה את עצמי ביחד איתו וג'וני מקימים משפחה, ולראות את האהוב שלי במצב כזה זה מכאיב לי. הוא שומר את כל המחשבות הרעות בלב, לא נותן לשום טיפת רגש שלילי לצאת וגורם נזק לעצמו. "א-אני לא רוצה להעיק" אני מביט על אייס בתדהמה מוחלטת, "אייס בייב, אתה בן הזוג שלי עכשיו. אתה לעולם לא תעיק עליי, אני אוהב אותך ואוהב לדאוג לך" הוא מהנהן קצרות ואז נשכב חזרה על החזה שלי, "אני אדבר איתך מחר, זו לא שיחה שאנחנו צריכים לעשות ככה"
————————
"היי מייקי, היה לי ממש כיף עם מימי וג'נה" אני אוסף את ג'וני שמפטפט בשמחה על הזמן שהעביר עם המשפחה הקטנה, הוא נראה כל כך שמח. "הי מייקי ידעת שהכלב של מימי לא יכול לאכול אוכל רגיל?" הוא שואל מהמושב האחורי, "מה זאת אומרת?" הוא מחייך אליי חיוך חסר שיניים ומתחיל לספר על הרגלי האכילה של צ'קי. "כשנגיע הביתה לי ולאבא יש חדשות טובות לספר לך" אני אומר לילד הנרגש והוא מתחיל לנחש בקול שקט מה החדשות הטובות. "אבא ופאפא מביאים לי אח קטן?" אני מביט עליו בהפתעה, "מי זה פאפא?" הוא מחייך ומצביע עליי "פאפא" אני חייב להודות שלא ציפיתי שהוא יקרא לי ככה. לא ציפיתי שיתחבר אליי במהירות אחרי מה שעבר, אני מניח שהוא סומך על אבא שלו שאני אדם שאפשר להרגיש איתו בנוח. "אז יש לי אח קטן?" אני מצחקק "זה עוד מוקדם מידי, אבל אם אבא ירצה יהיה לך אח קטן אוקיי?" ג'וני מהנהן בהתלהבות ואני מחייך אליו. הוא גורם ללב שלי להנמס לא פחות מאייס, אני שמח שיש לי את שניהם בחיים שלי, אני יכול להגיד עכשיו שאני שלם עם עצמי בכל בתחום.שלום אני מקווה שלכולכם היה שבוע נפלא ואם לא אז אל תדאגו השבוע הזה עומד להיות הכי נפלא בעולם. אני מצטער שהפרק קצר יותר, אני מרגיש לא שלם עם הפרק אבל אני מבטיח לעבוד קשה יותר על הפרקים הבאים כדי שהסיום יהיה טוב בדיוק כמו שזה אצלי בראש. כן הסיום קרב ועומד להיות מפורסם הפרק הראשון בספר החדש שלי All Day in the Pink הספר כמובן יהיה BL ואני מקווה מאוד שתקראו ותאהבו. שיהיה לכולכם יום נפלא ושבוע נפלא😘🥰🤗
YOU ARE READING
Rules(boyXboy)✔
Romanceאייס הוא אב חד הורי לילד בן חמש בשם ג'ון, הוא נפרד מבן זוגו הקודם ולאחר שנה שניהל חיים שקטים יחד עם בנו, בן זוגו חוזר ואיתו השדים שאייס החביא במשך שנה שלמה. בתפנית מוזרה שרק החיים יכולים לעשות השופט הצעיר שנתן לאייס את הזכות לגדל את ילדו לבדו נחלץ ל...