"מייק אתה יודע שלחתי לך תיק רצח, הנאשם נואש מאוד ואין הרבה מה לעשות" קין מדבר ואני נאנח "כמה פעמים אני צריך לומר לך שאני לא לוקח תיקי רצח, זה כאב ראש אחד גדול התהליך יכול לקחת יותר משנה" הוא ממשיך לדבר ואני מביט על אייס שאורז ספרים ביסודיות. "תראה התיק הזה הוא לא מטעם המדינה וזה עושה אותו יקר" קין ממשיך לנסות "אז למה אתה לא לוקח אותו?" הפעם קין נאנח "כי לעזעזל מייק אני עמוס עם שניים של הונאה ואף אחד מהצדדים לא משתף פעולה" אני נושף אוויר החוצה בכבדות "מה עם גווין?" הוא צוחק "יש לה תביעה מטעם המדינה אפילו הFBI מעורבים אומרים שהתיק יסתיים בעונש מוות" אז אין סיכוי שהיא תעשה את זה. "תראה חלק מהסיבות שאני לא לוקח תיקים על רצח בזמן האחרון זה כי יש לי את אייס וג'וני אני לא יכול פשוט להתעלם מהעובדה שעכשיו הם צריכים אותי איתם" זו הסיבה המרכזית למען האמת, "מייק אני מבין אותך והכל אבל אתה לא יכול פשוט להפסיק לקחת את התיקים האלו זו המומחיות שלך, לא הפסדת אפילו את המקרה עם הביוב" יש משהו במה שהוא אומר ואני נושם עמוק "אני לא אקח תיקי רצח בשנתיים הקרובות, אני מתכנן להיות עם המשפחה שלי כמה שיותר" קין נאנח "זה בסדר אני מבין אבל אין לנו מי שרוצה לקחת את התיק, זה אחד המסובכים" ובאמת שאני מבין את קין הוא נואש לתת את התיק בשביל לא להפסיד אותו. להפסיד תיק רצח שהמממן הוא פרטי זה הפסד קשה למשרד עורכי דין, "תראה אני לקחתי כבר שני תיקים כשופט ועוד תיק אחד לגירושין כעורך דין של התובע" אני שומע משהו נופל ומסתובב לראות את אייס מחזיק ביד שלו. "קין רק רגע" אני רץ לאייס ורואה אותו עם עיניים דומעות, "מה קרה בייב?" הוא מסתכל עליי "נפלו על היד שלי כמה ספרים" אני לוקח את היד שלו ורואה את האזור שנצבע באדום "אתה בסדר עכשיו?" הוא מהנהן ואני נושק לו "תהיה זהיר בייב" הוא מחייך ואני נושם לרווחה. "הכל בסדר איתך?" קין שואל מעבר לקו "כן, אז מה שאני אומר זה שאני לא יכול לקחת את התיק לא משנה כמה כסף מעורב בזה" קין נאנח "לא אכפת לך שעוד מעט תעברו בית? אתה תצטרך את הכסף" אני יודע שאייס כנראה ירצה בית גדול יותר אחרי הכל הבית הזה מלא ואני מניח שהוא ירצה עוד ילד, הלוואי שהוא ירצה עוד ילד. "אני לא דואג על הכסף אני מרוויח בחודש לפחות מאה אלף דולר ויש לי גם חיסכון של כמה מיליונים אני באמת לא דואג" קין כנראה משתגע "אז לפחות תעזור לי למצוא עורך דין שיקח את העבודה לעזעזל המשרד עמוס השנה" אני גם עמוס "מה עם סופיה? שמעתי שהתיק שלה עומד להסתיים" יש שתיקה לכמה שניות "כן אני חושב שזה רעיון טוב אבל היא מתחילה מה עם היא תפסיד את התיק?" אני צוחק "גם אני הייתי רק מתחיל בהרבה מתיקי הרצח שלי, ככה צוברים ניסיון וחוץ מזה יש לנו ארכיון של המשרד וארכיון של בית המשפט הפדרלי היא תסתדר" קין מהמהם בתגובה "טוב אז תהנה עם בעלך" אני צוחק "בעלי לעתיד" "כן כן מה שתגיד" אני מנתק את השיחה ופונה לאייס.
אנחנו מסדרים יחד את הארגזים ובדיוק בשעה אחת נשמעת דפיקה בדלת, "אני אפתח" אני מתרומם לכיוון הדלת ורואה את ג'ימי עומד יחד עם שני פועלים "מה שלומך גבר?" הוא שואל. "מצויין ואתה? המשפחה?" הוא מהנהן ומחייך "הכל מצויין ג'ודי ילדה תינוקת לפני שנה" אני מחייך "מזל טוב אני שמח בשבילך" אני רואה את הפועלים לוקחים ארגזים ויוצאים מהדירה הקטנה. "הי בייב הכל בסדר?" אני כורך זרוע סביב האגן הצר שלו והוא רק מניד בראשו לשלילה, "אל תדאג לכלום אוקיי? אני הבטחתי שאני מטפל בהכל נכון?" הוא מהנהן ואני מקרב אותו לחיבוק "אז לא צריך לדאוג אני כבר מצאתי לך תוכנית לימודים של שנה, אתה רק תצטרך לעקוב אחרי הסרטונים וזהו אוקיי?" הוא מהדק את החיבוק "תודה מייקי אני לא יודע מה היה קורה אם לא הייתי פוגש אותך" אני מחייך "זה בסדר אל תחשוב על זה" אני נושק למצחו והוא עוצם עיניים.
YOU ARE READING
Rules(boyXboy)✔
Romanceאייס הוא אב חד הורי לילד בן חמש בשם ג'ון, הוא נפרד מבן זוגו הקודם ולאחר שנה שניהל חיים שקטים יחד עם בנו, בן זוגו חוזר ואיתו השדים שאייס החביא במשך שנה שלמה. בתפנית מוזרה שרק החיים יכולים לעשות השופט הצעיר שנתן לאייס את הזכות לגדל את ילדו לבדו נחלץ ל...