Thiry two-Mike

798 78 9
                                    

הריח של הפרחים מתוק אבל חריף בו זמנית, אני עומד על הבמה הקטנה ומחכה לאייס שיצעד על השטיח הכחול. האורחים מחכים בשקט ורק המנגינה של הכינור נשמעת באולם הגדול, אייס צועד על השטיח כשג'וני והתאומות מאחוריו מפזרים מרגניות כחולות. החליפה יושבת על הגוף שלו בצורה מושלמת וג'וני הוא זה שבחר את העיצוב בעזרתו של חבר קרוב. הנעליים עם העקבים שאייס נועל משמיעות תקתוקים רכים ואיכשהו מסתכרנים יחד עם פעימות הלב שלי. הוא הולך באיטיות כשזר גדול וצבעוני נמצא בידיו, פרחי אירוס וסחלבים ולא שחכנו את המרגניות הכחולות שאייס כל כך אוהב. הוא נעמד לידי כל כך יפיפה וטהור בחליפה התכולה  והמעט ורדרדה שלו, כל כך יפה ורק שלי. אני מחייך אליו והוא אליי, הלחיים שלו סמוקות ועיניי השוקולד שלו נוצצות והשפתיים שלו שמשוחות בגלוס וורדרד זוהרות ואני מרגיש את הצורך לנשק אותו, הוא נראה כל כך טהור. 

הטקס עבר כמו מתוך חלום, הריקודים והאוכל עברו כהרף עין וכל מחשבותיי היו סביב אייס ורק הוא בלבד. כאשר הגענו לצימר שהשכרתי ביער לכבוד החתונה שלנו הרגשתי כאילו הגופים שלנו בערו, "בייבי אני אוהב אותך כל כך" הוא נושם בכבדות "אני באמת אוהב אותך" הוא אומר ואני מרגיש את הידיים שלו מסביבי. "אתה נראת כל כך יפה כשהלכת עם הפרחים על השטיח לחופה" הוא מצחקק וזו מנגינה כל כך יפה "אייס מה דעתך ש...שנעשה אהבה הלילה?" הוא מביט בי עם העיניים הגדולות שלו ומהנהן באיטיות. אני נושק לו והוא נענה לנשיקה, הגוף שלו קליל כמעט ללא משקל. הוא נראה יפה כמו פיה קטנה, השיער שלו שהספיק להגיע עד אחרי הכתפיים שלו היה אסוף לצמה מורכבת שאמה התלהבה להכין. האצבעות שלי פורמות את הקשרים בשיער הרך וגורמות לשיערו ליפול ולכסות את הצוואר הלבן שלו. "כל כך יפה" אני לוחש לו והוא מאדים בגוון עמוק של וורוד "תהיה עדין" הוא אומר בשקט "תמיד". אני נושא אותו לעבר המיטה הגדולה שבמרכז חדר השינה, יש זר ענק של מרגניות על השידה ועלי כותרת של צבעונים על המיטה. "מ-מייקי" הקול שלו כל כך נזקק "א-אני רוצה אותך...מייקי" הוא אמר והסתיר את פניו עם הידיים הקטנות שלו. "אתה נבוך?" הוא מהנהן ואני מצחקק בתגובה "חמוד", אני מפשיט אותו לאט. קודם את החולצה, אני יורד בנשיקות עדינות מהצוואר ועד לבטן הרכה שלו, "זה מדגדג" הוא מתפתל ומצחקק, הצליל הטהור ביותר בעולם. אני נוגע בלחיים שלו בעדינות, חורט כל תו בפניו בנשמתי. עיני השוקולד הגדולות שמביטות בי עם בליל של רגשות, השפתיים הנפוחות מנשיקות. "אני אוהב אותך כל כך" אני מרגיש שלומר את זה, כאילו ולעולם לא יספיק. "אני אוהב אותך מייקי שלי" הוא מניח את ידיו על שלי ואחנו נסחפים לנשיקה ארוכה. הלשונות שלנו רוקדות האחת עם השניה בריקוד מוזר ורטוב שרק אנחנו יכולים להבין, הנשימות שלנו מסתנכרנות והלב של שנינו פועם כאחד. מעולם לא אהבתי אדם כלשהו עד כדי כך, מעולם לא תיארתי לעצמי שאוהב את אייס שלי עד כדי כך. "הפיה שלי" אני לוחש לו, ומנגב את הדמעות שזלגו מעיניו. "מייקי שלי", אנחנו חוזרים שוב ושוב על השמות האחד של השני, מכנים אחד את השני בכינויים וזה עדיין לעולם לא ימאס.  

הוא עירום לחלוטין, מזיע עם שאריות מהגמירה האחרונה שלו. אני מנשק אותו לפני שאני מרים אותו, נזהר שלא יכאב לו יותר מידי. ''מייקי...תתקלח איתי'' הוא לוחש בקול רך ''אני אמלא לנו אמבטיה'' אני רואה את החיוך שלו ומרגיש שלם. ההרגשה הזו כל כך טובה, לדעת שאנחנו יחד לנצח. אני רק רוצה שהוא יהיה מאושר, אני רוצה שהחיוך היפה שלו יהיה רק בזכותי. "מייקי?" אני מהמהם "~כואב לי~" הוא בוכה ודמעות עומדות בזויות עיניו, אני ממהר לכיוונו "בייבי שלי אני מצטער, לא הייתי עדין מספיק?" הוא מניד בראשו ואני מביט עליו בדאגה. "היה כיף" הוא אומר בשקט ומסמיק, "אבל עכשיו כואב לי כל כך ואני לא יודע מה לעשות" הוא אומר ואני מלטף אותו "אני מבטיח שהכאב יעבור, בנוסף אתה תגיד לי כל מה שאתה רוצה ואני אביא לך אותו, בסדר?" הוא מהנהן ואני נושק למצחו.

המים התחממו, אני שופך תכולה של בקבוקון זכוכית קטן לאמבטיה וצובע את המים בורוד עדין. ריח נעים של ורדים עולה מהמים, "אני אעזור לך" אני ממהר להרים אותו ולהניח אותו בעדינות במים. "כמה שאתה יפה" אני לוחש לו והוא מסמיק, "מייקי בוא איתי" הוא שולח יד רטובה לכיווני ואני נכנס. הוא מסובב את גבו אליי ונשען על החזה שלי "נוח לך?" הוא מהנהן ואני נושק לצווארו. "יש עלי הרבה היקים?" הוא שואל ואני מצחקק "המון". הצוואר שלו מכוסה בהם, הוא כל כך יפה, אני מנשק את הצוואר שלו ומלקק את הפצעים "כל כך יפה" הוא עוצם עיניים בחיוך. אני גאה שאני עשיתי אותם, "מייקי אני אוהב אותך" אני מחייך אליו, "גם אני אוהב אותך". זה מרגיש כמו חלום אבל שנינו יודעים שזו המציאות, עברנו הרבה יחד ואני שמח שעכשיו אנחנו כאן.

"אתה חושב שג'וני בסדר?" הוא שואל עם דאגה בקולו "אני בטוח שכן הוא לא לבד התאומות נמצאות איתו" אני מנסה להרגיע אותו. מאז האשפוז שלו הוא לא השאיר את ג'וני לבד בשום מצב, אבל הפעם הסיבות הן אחרות ואני בטוח שג'וני מבין. "בייבי ג'וני ילד גדול כבר הוא עולה לכיתה א'" אני אומר לו והוא מביט עליי כאילו השתגעתי "הוא עדיין התינוק שלי" אני מהנהן "אבל עכשיו זה ירח הדבש שלנו בייבי בוא נהנה ממנו" הוא נאנח "אתה צודק, עכשיו אני רעב בוא נלך לאכול" אני מנשק אותו והוא מצחקק. אני אוהב אותו כל כך ולעולם לא ימאס לי להגיד את זה.

שבוע טוב לכולם❤ זה היה הפרק האחרון, אני מקווה שזה לא מאכזב יותר מידי. אני חולה ומצטער שהפרק לא ארוך מאוד, בכל מקרה אפילוג יעלה בימים הקרובים יחד עם הפרק עובדות. תהנו❤

Rules(boyXboy)✔Where stories live. Discover now