Facts and Others

825 57 21
                                    

קודם כל תודה רבה לכולכם על התמיכה והתגובות, כל התגובות עזרו לי מאוד בין אם זה לראות איפה צריך לתקן או לעודד אותי להמשיך לכתוב. הייתה לי תקופה שבמשך חודש לא הצלחתי לכתוב פרקים כמו שצריך אבל לא רציתי להפסיק להעלות אז הוצאתי את המיטב והתגובות הן שעזרו לי להמשיך, אז תודה לכל הקוראים הנפלאים שלי אוהב אתכם. 

1. המקומות בסיפור אכן קיימים. כל כתובת וכל תיאור סביבה אכן קיימים במציאות ועם תקלידו את הכתובות בגוגל תמצאו אותם. 

2. בית הקפה הוא המקום היחיד שמומצא לכן לא נתתי כתובת כדי לא לבלבל עם המציאות. 

3. מייק רוס- אם תקלידו בגוגל תמצאו את הסדרה "חליפות" העוסקת בחייהם של עובדי משרד עורכי דין והוא בין הדמויות הראשיות. (לא ידעתי על זה עד שהקלדתי את השם מתוך סקרנות) 

4. משפחת גיבסון הם משפחה מפורסמת בייצור גיטרות באמריקה.

5. ג'קסון בראון הוא אדם קיים, הוא היה זמר ומוזיקאי אמריקני בתחום הרוק וכתב בעיקר על פוליטיקה בשירים שלו. רק שהוא יותר חתיך בספר מאשר במציאות (עם כמה שהוא זבל עשיתי אותו חתיך, לפחות בראש שלי הוא חתיך🤷🏻‍♂️)

6. Tiny's Giant Sandwich Shop הוא בית קפה בסגנון סיני המתאים במדוייק לתיאור בית הקפה של ג'י-יונג.

7. Juanita's Kitchen באמת קיים בקולד ספרינג.

8. ג'ון רוס היה סופר, (גם את זה לא ידעתי)

9. קים ג'י-יונג, שם של kdrama בשם kim ji young', born 1982 והשחקן gong yoo ששיחק בתפקיד הגובלין בסדרה Goblin משחק כדמות המשנית. (לא היה לי מושג)

10. גייב שעובד בבית הקפה הוא בעלה של גבי מהספר my demons אפשר לראות את זה בין הפרקים 1-5 אם אני לא טועה.  

משהו עליי:

1. אני נמוך מאוד

2. אהבה בלתי מוסברת לבובות פרווה ודברים חמודים

3. אני פאנסקסואל

4. השם הבדוי שלי הוא לוהאן אבל החברים הקרובים שלי מכנים אותי לו(lu) 

5. אני תולעת ספרים ויש לי קרוב ל250 ספרים בספריה בבית כקראתי עוד מעל 100 ספרים שלא קניתי. 

6. במשך ארבע שנים אהבתי להאזין למוזיקת מטאל ורוק.

7. אני מעריץ של אנימה כבר שמונה שנים. 


-לוהאן- 



Rules(boyXboy)✔Where stories live. Discover now