အပို္င္း (၁၆) - Zawgyi
"အရွင္မင္းၾကီး" ဖိန္းထင္က ေပ့ေမာ့နန္းေဆာင္ခန္းမထဲသို့ ၀င္လာျပီး ဒူးေထာက္ ဦးညႊတ္ကာ အရိုအေသေပးလိုက္တယ္။
ဖိန္းထင္ရဲ့ တေလးတစားဟန္အမူရာေၾကာင့္ မင္းၾကီးက သေဘာက်သြားကာ ရယ္လိုက္ရင္း "ထႏိုင္ပါျပီ...ထႏိုင္ပါျပီ...ရန္ဖန္းကေတာ့ မင္းကိုေတာ္ေတာ္ေလး သေဘာက်တဲ့ပံုပဲ။ သူမေျပာတာကေတာ့ မင္းက တုန္းလင္းတပ္ေတြကို ျပန္ေျပးသြားႏိုင္ေအာင္ ေမာင္းထုတ္ေပးႏုိင္တယ္ဆိုပဲ။ အဲ့ဒါ အမွန္ပဲလား?"
ဖိန္းထင္က သက္ျပင္းခ်လိုက္မိရံုသာ...။
မင္းၾကီးက ရန္ဖန္းကို ဒီေလာက္အေလးေပးျပီး အားကိုးေနပံုေထာက္ရင္ သူတို့ဘက္ကတပ္ေတြရဲ့ အေျခေနက သိပ္မဟန္တဲ့ ပံုစံပင္။ ဒါေၾကာင့္ သူမလို အေျချမစ္မရွိတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကိုိေတာင္ အကူညီေတာင္းရတဲ့အထိ ျဖစ္လာတာပဲ မဟုတ္လား။ ဒါေပမယ့္ သူမတကယ္ပဲ ခ်ဳးေပ့က်ယ္ကို ရင္ဆုိင္ႏုိင္ပါ့မလား?
သူမ တကယ့္ကို စိတ္ဓာတ္က်သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခုကေနာက္ေတာ့မက်ေသးပါဘူး။ ဖိန္းထင္က သူမေရွ့မွာ ေမွ်ာ္လင့္တၾကီး ရပ္ကာၾကည့္ေနတဲ့ ရန္ဖန္းမ်က္၀န္းေတြကို ျမင္ေနရတယ္။ "အရွင့္ရဲ့ အမိန့္ေတာ္တိုင္း တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ရန္အသင့္ပါ။"
"မိန္းကေလးရဲ့ အကူညီကုိ ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ မင္းက ေပ့ေမာ့ရဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပါပဲ။" မင္းၾကီးက ရန္ဖန္းကို အဓိပၸါယ္ပါပါ တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ျပီး အားတက္သေရာျဖင့္ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာ လက္ခုပ္တီးလိုက္တယ္။ ခနၾကာေတာ့ သူ့ရဲ့ မ်က္ႏွာက ေပ်ာ့ေျပာင္းသြားျပီး အသံကိုႏွိမ့္ခ်ကာ ဆုိတယ္ "ငါတို့တပ္ေတြက အရမ္း အႏၱရာယ္မ်ားေနျပီ။ တုန္းလင္းတပ္ေတြက ခန့္ပုျမိဳ့ကို ခ်ဥ္းကပ္လာေနျပီလို့ သတင္းရတယ္။ မိန္းကေလးအေနနဲ့ေရာ ဒီအေျခအေနအတြက္ ဘယ္လိုမ်ား စဥ္းစားထားတာရွိသလဲ?"
ဖိန္းထင္က ေပ့ေမာ့ကို ကူညီဖို့ ဆံုးျဖတ္လိုက္စဥ္ခထဲက ဒီႏိုင္ငံရဲ့ ေျမပံုကို ညစဥ္ေလ့လာေနခဲ့တာမို့ ခ်က္ျခင္း သံုးသပ္ၾကည့္လိုက္ရင္း ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိမယ့္ ဗ်ဳဟာပံုစံေတြ နည္းလမ္းေတြ ျမန္ျမန္ေလး တြက္ဆလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ မထင္မွတ္ပဲ တုန္းလင္းတပ္က ခန့္ပုျမိဳ့အထိေတာင္ ေရာက္ေနခဲ့ျပီဆိုတဲ့ အခ်က္က ဖိန္းထင္ကို အံ့အားသင့္သြားေစတယ္။ "ဒါဆို ေပ့ေမာ့တပ္က နယ္ျမိဳ့ေလးမွာပဲ အေျခစိုက္ျပီး ခုခံေနရတယ္ဆိုတဲ့ အဓိပၸါယ္ေပါ့? စစ္သူၾကီးေတြက ဒီသတင္းကို ဘာလို့ မသိၾကရတာလဲ?"
ESTÁS LEYENDO
Gu Fang Bu Zi Shang
Romance"မိန္းမတစ္ေယာက္က ႐ိုးအေလ ပိုအဖိုးတန္ေလ" ဆိုတာ ပိုင္ဖိန္းထင္ လံုး၀ဆန့္က်င္တဲ့စကား...သူမကက်င္းအန္း၀မ္အိမ္ေတာ္က အေစခံမေလးတစ္ေယာက္ ဒါမယ့္ ႂကြယ္၀မႈက တျခားအမ်ိဳးသမီးေတြ အကုန္လံုးနီးပါးထက္ကို သာလြန္တယ္...ရုပ္ရည္အရ ရြက္ၾကမ္းေရက်ိဳမိန္းကေလးတ...