အပိုင်း (၁၁) Part 1 - Zawgyi + Unicode

941 132 2
                                    

အပိုင္း (၁၁) Part 1 - Zawgyi

ေဆာင္းလြန္ကာ ေႏြဦးသို့၀င္လာခဲ့ျပီ...

ပန္းကေလးေတြ ဖူးပြင့္ေ၀ဆာေနျပီး လိပ္ျပာငယ္ေလးမ်ားကလည္း ေလေပၚမွာ၀ဲပ်ံေနၾကတယ္ တခါတခါဆို လက္ေပၚကိုေတာင္ လာနားေနၾကေသးတာ

ေပ့ေမာ့ ႏွင့္ ေကြ့လဲ့နယ္စပ္ၾကားမွာတည္ရွိေနတဲ့ အိမ္ေတာ္ၾကီး တစ္ခုထဲမွာ ဖိန္းထင္တစ္ေယာက္ အေတြးမ်ားနဲ့ ေျမာေနေလရဲ့...

"နင္ ဒီရက္ပိုင္း ပိုပိန္သြားတယ္" ဟဲရွက သူမအနားလာရပ္ရင္း ေျပာလိုက္တယ္ "ဖိန္းထင္ နင္ေျပာင္းလဲသြားျပီ"

"ေျပာင္းလဲတယ္?" ဖိန္းထင္ တစ္ခစ္ခစ္ရယ္လိုက္ေတာ့ သူမလက္ေပၚမွာ နားေနတဲ့ လိပ္ျပာငယ္ေလး ပ်ံေျပးသြားတယ္။ သူမက အေပၚကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္း "ဘယ္သူက ေျပာင္းလဲေနလို့လဲ? ဖိန္းထင္ က အခုထိ ပိုင္ မ်ိဳးႏြယ္ပဲေလ...သခင္ေလးရဲ့လူ...ေန့တိုင္းသခင္ေလး နားေထာင္ဖို့ ေစာင္းနဲ့ေဖ်ာ္ေျဖေပးေနတဲ့ သူပဲေလ"

ဟဲရွက သူမကို ၾကည့္ေနမိတယ္ သူမဘက္က အၾကည့္ေတြလဲႊသြားတဲ့ တိုင္ေအာင္ပဲ။ အဲ့ေတာ့မွ သူလည္း တစ္ဖက္ကိုလွည့္ရင္း သူ့အေနာက္က ပစၥည္းတစ္ခုကို ယူလိုက္ကာ "မင္းအတြက္"

"ဘာလဲ?" ဖိန္းထင္ ထိုအရာကို ေသခ်ာစူးစမ္းၾကည့္မိေနတယ္...အဲ့ဒါက စစ္ေျပျငိမ္းေရးအတြက္ ကတိသေကၤတအေနနဲ့ ထားခဲ့တဲ့ ခ်ဳးေပ့က်ယ္ရဲ့ လက္စဲြေတာ္ဓား မဟုတ္လား "ဒါက ႏွစ္ႏိုင္ငံၾကားက ကတိသက္ေသတစ္ခုေလ...နင္ ငါ့ကိုေပးတာလား"

"ခ်ဳးေပ့က်ယ္မွာ စစ္ပဲြေတြတိုင္း အက်င့္တစ္ခုရွိတယ္...အဲ့ဒါက သူ့ရဲ့ ဘယ္ေရာ ညာေရာ ဓားတစ္လက္စီ ေဆာင္ထားတတ္တာပဲ..ဒီဓားက သူ့ဘယ္ဘက္မွာ အျမဲေဆာင္ထားေနက် ဓားေပ့ါ" ဟဲရွက စကားစကို ခနရပ္လုိက္တယ္။ ျပီးေတာ့ သူ့ရဲ့ အသံကိုႏွိမ့္ရင္း ဆက္ေျပာတယ္ "ဒီဓားရဲ့ နာမည္က ခဲြခြာျခင္း၀ိဥာဥ္"

ဖိန္းထင္ အၾကည့္ေတြက ဓားဆီကိုေရာက္သြားျပီး လွမ္းယူကာ တစ္ခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ေလာက္ လႊဲၾကည့္လိုက္တယ္ "ခဲြခြာျခင္း၀ိဥာဥ္?"

"အစက ငါနားမလည္ခဲ့ဘူး ညာဘက္မွာေဆာင္တဲ့ အႏွဳိင္းမဲ့ ဓားအစား ဒီလို အဖိုးတန္ေရွးေဟာင္း ဓားတစ္လက္ကို ဘာလုိ့ထားခဲ့မွန္း...အခုေတာ့ ငါသိလိုက္ရျပီ။ တကယ္ေတာ့ သူက ဒီဓားကို မင္းအတြက္ရည္ရြယ္ျပီး ထားခဲ့တာပဲ။ မင္းရဲ့ စိတ္၀ိဥာဥ္က ဒီေလာကၾကီးကေန ထြက္ခြာသြားေတာ့မယ့္ အတြက္ေၾကာင့္ေလ" ဟဲရွက ဓားကို ဖိန္းထင္လက္ထဲ ထည့္ေပးလိုက္တယ္။

Gu Fang Bu Zi ShangTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang