Miután Zordon megtudta hogy már a keselyűket is leleplezték, féktelen haragra gerjedt, amit persze az ott lévőkön töltött ki.
Az akkor épp ott lévő Janja és Kiburi próbáltak hátrálni, de Zordon megállította őket.
- Vigyétek az egész klánotokat és segítsetek a keselyűknek felgyújtani a bozótost.
Janja csak igenlően bólintott majd kifutott a helyiségből Kiburival együtt.
- És Janja ez alkalommal ne hagyjatok cserben! Újra! - ordította utánuk.
Janja össze szedte a klánt és Kiburi klánjával és a keselyűkkel elindult Büszke Birtok felé.
-----------------------
- Na keselyűk kezdhetitek a gyújtogatást mi pedig a földről fedezzük az akciót. - jelentette ki Janja.
Ám ekkor egy nem várt dolog történt. Az Oroszlán Őrség és légi szövetségeseik hátba támadták a csapatot. A keselyűket olyan hirtelen érte a meglepetés, hogy még el se tudták kezdeni az akciót.
Bár Janja és a klánja gyorsan rendezte a sorait, a krokodilok inkább menekülőre fogták.
- Kion! Rég láttalak! Ez alkalommal viszont nem megyek el üres kézzel.
Ekkor Janja felvett a földről egy égő botot és a tövis bokrok közé dobta. Bunga aki résen volt gyorsan utána ugrott és elkapta azt. Beshti pedig eloltotta a keletkezett tüzet. Ez idő alatt a keselyűk is vissza vonulót fújtak. Így már csak Janjáék maradtak, pontosabban már csak Janja és három társa. A többiek mind menekülőre fogták. Mivel ők se tudtak mit csinálni ők is menekülőre fogták, csakhogy bekerítették őket a madarak. És mindenki támadni kezdte őket. Nagy nehezen Janjának és társainak sikerült kijutni a kutya szorítóból, de Janja fél lábára sántított. Miután visszaértek Zordföldére Janja Kiburival találta szembe magát.
- Azt nem mondtad hogy madár seregük is van!
- Talán mert én se tudtam! - mondta Janja, miközben a lábát nyalogatta.
- Mindannyiunkat veszélybe sodortál, mert nem vagy képes szólni egy ici-pici apróságról. Te...te..szőragyú!
- Mit mondtál rám? - kérdezte dühösen Janja.
- Szőragyú. - felelte Kiburi.
Ekkor Janja neki ugrott Kiburinak majd elkezdtek harcolni. Persze ezt a skinkek végig nézték. Mielőtt jobban elfajult volna a dolog Mzingo közbe lépett és szétválasztotta őket.
- Ti agyalágyultak! Áljatok már le!
Miután nagy nehezen sikerült leállítani a viadalt, a két vezető a két ellenkező irányba indult el.
A skinkek, akik végig nézték az egészet pedig rögtön Zordonhoz siettek és elmondták neki hogy mi történt. Valamint megemlítették neki azt is hogy mikor Jasiri kihúzta Janját a láva kürtőből és Jasiri felajánlotta neki, hogy csatlakozzon hozzájuk, Janja csak egy hosszas hezitálás után mondott neki nemet.
- Szóval azt mondjátok, hogy Janja elárult engem? - kérdezte Zordon.
- Hát...igen végülis...ha úgy vesszük. - felelte Njano.
- Értem. Hát akkor holnap reggel hozzátok elém őt és megkapja a magáét!
Janja eközben elment kiszellőztetni a fejét, mivel nem volt kedve elmondani Zordonnak, hogy mi történt, így keresett magának egy kisebb vályatott és ott töltötte az estét.
YOU ARE READING
Történetek Büszke Birtokról - Janja x Jasiri
FanfictionSziasztok! Ebben a könyvbe az 'Oroszlán őrség' c. sorozat alapján fogok fanfictiont írni. Maguk a történések a masodik évad után kezdődnek. A történetek Janjáról és Jasiriről fognak szólni. Jó olvasást kívánok!