CAPITOLUL 6

2.9K 111 8
                                    

Heeeey! :))))
Ce mai faceți? =)

CAPITOLUL 6

Raisa povestește:

Azi este marți, a doua zii din săptămână. Stau și privesc tavanul gândindu-mă la ce tocmai am făcut ieri. A fost ceea mai rea decizie de a mă lua de Drake și azi îmi voi cere scuze pentru comportamentul meu neadecvat de ieri. Sincer vorbind nu mi-aș cere scuze de la un îngâmfat ca el dar nu vreau să am probleme cu unul ca el.

Încep a îmi îmbrăca uniforma iar de data asta îmi las părul șaten buclat desprins ajungându-mi până la jumătatea spatelui. Îmi așez mai bine ochelarii pe ochii mei albaștrii și ies din cameră îndreptâbdu-mă spre bucătărie unde o găsesc pe mama savurând cafeaua. Aseară am discutat toți trei și ne-am înțeles, dar partea rea este că Alessia va locui cu noi 8 luni și sincer vorbind sigur voi înebunii.

-Bună dimineața ! O salut așezându-mă pe un scaun privind spre ouăle cu cașcaval și bacon din farfurie.

Zâmbește

-Bună scumpo! Mă salută și ea . Cum ai dormit? Mă întreabă.

-Bine! Răspund luând o bucată de ou băgând-o în gură.

-În seara asta va veni Alessia împreună cu tatăl tău! Mă informează iar eu îmi dau ochii peste cap făcând-o pe mama să ofteze. Știu că nu o suporți dar trebuie să îl înțelegem și pe tatăl tău. Dau din cap aprobator.

Îmi iau rămas bun de la mama și când ies, afară mă așteaptă taxi-ul pe care îl chemasem acum zece minute. Intru si îi ofer adresa soferului iar în cinci minute ajung și îi plătesc cursa soferului.

Intru în clădirea enorm de mare și într-un colț o zăresc pe roșcata vorbind cu un băiat mai înalt decât ea și cu părul blond. Îi fac cu mâna roșcatei și imediat mă observă. Îi spune ceva băiatului și se apropie amândoi de mine și pot observa ochii albaștri al băiatului care îmi zâmbește prietenos.

-Ce faci? Mă îmbrățișează Irene

-Bine! Tu ? O întreb și eu după ce ne dezlipim din îmbrățișare.

-Foarte bine! Vreau să îți prezint pe cineva! Îmi spune ea entuziasmată și îmi face semn spre băiatul blond de lângă ea.

-Bună, eu sunt Marc! Mă salută el întinzând mâna iar eu o cuprind imediat cu a mea.

-Bună! Eu sunt Raisa, Raisa Denzel! Răspund politicos.

-Mă bucur să te cunosc! Îmi spune el iar eu zâmbesc mic.
Îmi întorc privirea într-o parte evitând privirea lui Marc și îl văd pe Drake stând cu gașca lui sprijiniți de dulapuri. Ceea ce mă face să mă încrunt este expresia feței a lui Drake care îl privește pe Marc parcă vrând să-l ucidă. Mă simt ciudat în preajma lui sau chiar când îi aud numele. Nu știu când picioarele mele o iau în direcția lui și aud strigătele lui Irene de a mă oprii dar nu o fac. Opresc în fața lui și îi observ șocați. Drake uită la mine încruntat iar eu mă apropii tot mai mult de corpul lui.

-Putem vorbi? Îl întreb iar prieteni lui își dau priviri curioase unui altuia înfară de Drake care încă mă privește cu o privire încruntată.

-Da! Răspunde sec iar toate privirile sunt pe noi.

-Eu.....vreau....să îmi cer scuze pentru ieri, nu am vrut să te fac să te simți prost! Adică pentru ce am spus despre tine și am vrut să îmi cer scuze! Nu vreau să am probleme cu nimeni. Îi mărturisesc iar toți sunt confuzi. Drake rânjește spre mine și se apropie de urechea mea.

-Nu m-au deranjat cuvintele unei sărăntoace să știi! Și draga mea, o să te fac să regreți că ai venit aici! Îmi spune printre dinți. O să te fac să regreți pentru tupeul tău ! Sunt ultimele cuvinte pe care le aud din partea sa înainte să treacă pe lângă mine lasându-mă încremenită.

Ce Doamne iartă-mă sa întâmplat?!

O mână pe umărul meu mă face să îmi întorc privirea și dau de fața îngrijorată a lui Irene.

-Ești bine? Mă întreabă iar eu aprob din cap. Hai să mergem! Îmi spune

Îmi pun ghiozdanul mai bine pe umăr și ies din clasă găsind-o pe Irene chiar acolo zâmbindu-mi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi pun ghiozdanul mai bine pe umăr și ies din clasă găsind-o pe Irene chiar acolo zâmbindu-mi.

-Ce faci Raisa? Mă întreabă butonându-și telefonul.

-Bine! Îi răspund privind studenți care ba se sărută ba se pipăie iar asta mă face să mă strâmb.

-Vreau să te întreb ceva! O aud spunând iar eu îmi întorc privirea spre ea.

-Sigur!

-Mergi cu mine la o petrcere? Mă întreabă iar eu rămân șocată.

-Nu....cred că e o idee bună! Nu sunt genul....cu petrecerile! Îi răspund iar ea oftează.

-Haide , Raisa! Te rog! Se roagă de mine.

-Nu!

-Hai te rogg mult!

-Am zis nu!

-Te roggg!

-Ah, bine! Renunț și accept iar ea începe a sării în sus de bucurie.

-Yeey! Vin să te iau la ora șase! Mă anunță și o ia la fugă printre studenți.

Fata asta sigur e nebună!


Mă privesc în oglindă și îmi așez mai  bine blugi și tricoul pe mine. Părul îl las desfăcut iar veșnici ochelarii rămân pe ochii mei albaștrii.
Aud un clanxon și cobor imediat găsind-o pe mama  pe canapeaua din living.
Mă privește confuză din cauza faptului că nu i-am spus despre petrecere.

-Unde pleci ? Mă întreabă brusc.

-La o petrecere cu o prietenă! Scuze că acum abia ți-am spus!

-Este în regulă! Distracție plăcută! Îmi urează dar înainte de a pleca o sărut pe obraz.

Ies din casă și privirea mea rămâne pe roșcata care este îmbrăcată cu un tricou până la buric și niște blugi scurți. Părul îl are creț , un machiaj strident și un ruj roșu matt pe buze.

-Arăți foarte bine Raisa! Mă complimentează

-Și tu la fel! O complimentez la fel 

-Nu am venit singură! Îmi spune și îmi face semn spre mașină unde văd un păr blond. Îl zăresc pe Marc la volan zâmbindu-mi prietenos. Acest băiat este foarte frumos și pur și simplu cu o energie pozitivă. Gândul mă duce la Drake și la atitudinea lui care este exact opusul lui Marc.

Irene își flutură mâna prin fața mea iar eu mă dezmeticesc.

-Ești ok? Mă întreabă

-Da!

-Mergem? Întreabă

-Sigur! Răspund și urcăm amândouă în mașină. Îi zâmbesc lui Marc si îi fac cu mâna în semn de salut.

Presimt că va fi o seară ciudată!



Incă un capitol! :))

Cum vi se pare Marc? Drăguț? :))))

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum