Heey!
CAPITOLUL 35
DRAKE
Îi mângâi părul și o privesc cum doarme liniștită. Inima mă doare știind că Raisa putea pății ceva. Nenorocitul ăla voia să..îmi violeze iubita. Îmi amintesc cum o ținea și ea îl implora să îi dea drumul. Gândul la asta mă face să mă încordez și să mă întorc la el pentru ai mai da pumni în moaca aia de nenorocit. Marc și Luana își dau priviri unui altuia înainte să își îndrepte privirea amândoi spre mine.
-Drake..ce s-a întâmplat? Întreabă Luana îngrijorată și oftez
-Putem să vorbim mai târziu? Întreb sperând să nu aduc vorba de subiectul ăsta. Marc doar oftează întorcându-se privind drumul conducând. Luana se încruntă și se fâțâie deranjată pe scaun de răspunsul meu.
-Drake...dă să spună ceva dar o opresc privind-o încruntat.
-Luana, am spus că nu vorbim acum! Spun mârâid iar ea își dă ochii peste cap întorcându-se mormăind niște înjurături dar nu o bag în seama și continui să îi mângâi părul Raisei.
Ajungem în douăzeci de minute la mine acasă și ies afară din mașină dupa luând-o pe Raisa în brațe. Închid portiera cu piciorul și pornesc spre intrare. Luana și Marc sunt în spatele nostru și îi aud vorbind ceva dar nu îi bag în seamă. Intru în casă și rămân puțin surprins când îl văd pe Mike și o fată blondă călărindu-se. Se opresc din ce făceau și mă privesc șocați. Îmi dau ochii peste cap și urc scările cu mica făptură din brațele mele. Ajung la camera mea și o deschid cu cotul , intru și o închid cu piciorul. O așez pe Raisa pe pat și îi dau jos teneșii din picioare pentru a nu o incomoda. Iau o pătură de pe pat și o învelesc. Îi mângâi părul șaten și buclat . Zâmbesc la imaginea din fața mea și pot spune că Raisa este ceea mai frumoasă fată. Este un înger mic și inocent. Îngerul meu...
O sărut pe frunte și văd cum se fâțâie încruntându-se. Chicotesc și mă ridic de lângă ea ieșind pe ușă sperând ca cei trei să nu se certe jos în lipsa mea. Cobor și răsuflu ușurat când văd că nu se întâmplă nimic. Marc privește în gol stând pe canapea iar Luana îl privește cu ură pe Mike care fumează liniștit rânjind la ea.
Îmi observă toți trei prezența și Luana se ridică de pe canapea privindu-mă așteptând să spun ceva.
-Acum ne spui? Întreabă Marc neutru sesizând ce așteaptă Luana să spun. Oftez și Mă așez pe un scaun la masă.
-Kai..Anderson...a vrut să o violeze pe Raisa. Abia spun cuvintele și Luana își pune mâinile la gură șocată în timp ce Marc și Mike cască ochii de uimire.
Luana privește șocată în jur dar privirea ei devine una nervoasă.
S-a trezit dracu'!
-Îl castrez! A spus nervoasă vrând să iasă pe ușa de la intrare dar Mike o prinde de braț și rânjește la ea.
-Ușor pisicuțo! Îi spune și îmi dau ochii peste cap căutând pachetul dreptunghiular în buzunar. Când îl găsesc scot o țigare din el și o aprind cu bricheta lăsată pe masă de azi dimineață.
-Pisicuțo îi zici lui mă-ta! Țipa la el nervoasă iar el oftează chicotind. Îl văd pe Marc strângându-și pumni pe lângă corp și îl privește pe Mike parcă vrând să îl ucidă.
-Dă-i drumul iubitei mele nenorocitule! Mârâie la el iar Mike rânjește în continuare.
-Și dacă nu? Rânjește iar Luana pufnește nervoasă zbătându-se.
-Pumnul meu va face cunoștință cu fața ta! Spune Marc dur și mă ridic în picioare atrăgându-le atenția. Mă întorc spre Mike și îi vorbesc dur.
-Dă-i dracu drumul ! Nu te vrea, las-o! Zici că ești un obsedat sexual! Îi reproșez și se încruntă dându-i drumul blondei care fuge la Marc. Mike iese pe ușă și îmi dau ochii peste cap trăgând din țigare. Aud pași de sus și îmi ridic privirea văzând-o pe iubita mea frecându-se la ochii somnoroasă. Zâmbesc instat la vederea ei. Ea este fericirea mea. Ea mă face să zâmbesc mereu.
Coboara scările și vine la mine. O iau în brațe strâns și îi sărut părul șaten și buclat. Se uită la mine cu ochii ăia albaștrii și am observat că sunt și verzi. Îi sărut ploapele și mă așez pe scaun și o pun în poala mea.
-Ești bine Raisa? O întreabă Luana îngrijorată iar iubita mea oftează trecându-și mâna prin păr.
Știu că nu este bine dar încearcă să nu îi îngrijoreze.
-Sunt..bine. spune și știu că minte . Luana o mângâie pe obraz și o îmbrățișează.
-Te iubesc ca pe o soră Rai'! Îi spune și știu că iubita mea zâmbește.
Se pare că îngerul meu a potolit dracul!
-Și tu Lu! Îi spune iar Luana îi zâmbește Raisei înainte să se întoarcă la Marc care stă și privește bucuros.
-Trebuie să plecăm! Mama și tata au sosit , sunt la aeroport și mă așteaptă! Le-am spus că am un iubit și vor să te cunoască! Mai ales tata! Luana îi rânjește lui Marc.
Malefica!
Săracul Marc!
Marc face o față șocată și rămâne împietrit. Eu și Raisa chicotim iar el rămăne așa debulosat. Luana rânjește tot mai larg și se apropie de el.
-Tata are pregătită pușca! Îl anunță și chicotim. Marc înghite în sec.
-Am dat de familia iadului...murmură el iar Luana râde și îl prinde de braț. Marc se dezmeticește și privește speriat în jur.
-Luana..mi-e frica Daca..nu mă plac? Întreabă speriat iar Luana își dă ochii peste cap.
-Vei muri! Zice și îl trage pâna la ușă iar el nu se împotrivește.
-Ce? Spune șocat dar Luana nu-l bagă în seamă.
-Pa Raisa! Pa Drake! Hai Marc! Îi spune și ies afară.
Încep să râd cu iubita mea de cei doi.
-Săracul Marc! Râde Raisa și râd. Îi privesc buzele și mă opresc din râs. Mă apropii buzele de ale ei și sesizează ce vreau să fac. Se oprește din râs și ne privim buzele unui celuilalt. Își înconjoară brațele micuțe în jurul gâtului meu și o prind mai bine de talie. O sărut cu dorință și mâinile ei ajung în părul trăgând ușor de el. Îmi plimb mâinile pe spatele ei și ne sărutăm ușor și blând, nu brutal. Limbile noastre joacă un dans lent și cu dorință și simt că mă pierd cu firea când o sărut, când îi simt buzele mici și dulci cu ale mele. Atunci când mă ține de mână sau stă în brațele mele văzâbdu-i ochii minunați și zâmbetul strălucitor mă fac să mă îndrăgostesc tot mai mult de această făptură care este numai a mea. Nu vreau să o pierd! Aș murii fără ea!
Ne despărțim buzele și îi mângâi obrazul fin și mic. Zâmbesc și îi sărut nasul. O trag la pieptul meu și îi sărut părul.
Mă simt liber!
Mă simt iubit!
Mă simt împlinit!
-Te iubesc iubito! Îi șoptesc și se ghemuie în brațele mele.
-Și eu te iubesc iubitule! Îmi spune și zâmbesc larg.
Sper că a ieșit bine capitolul. Vă pup!❤♥️
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...