CAPITOLUL 21

2.2K 90 28
                                    

Bună!
Ce mai faceți?

                     CAPITOLUL 21

                      Raisa

Îl privesc și observ și imediat văd o fată cu părul brunet drept pană la umeri și ochii căprui îmbrăcată în negru și cu un tatuaj pe braț cum stă pe piciorul lui Drake . Mă încrunt și acum aș vrea să o tăvălesc puțin dar mă liniștesc când aud vocea lui Marc la urechea mea.

-Calmează-te! Îmi spune. Nu îi băga în seamă!

Oftez

-Nu pot! Și cine este fata aceea? Îl întreb

-Eveline Hall. Te rog Raisa să nu faci ceva prostesc. Spune iar eu aprob din cap.

-Așezați-vă! Ne face semn Ethan pe niște locuri libere. Ne așezăm toți trei unu lângă altul și o văd imediat pe Luana cum ia sticla de băutură și își toarnă în pahar. Mă uit cu coada ochiului la Drake și aceea Eveline și o văd cum îl sărută pe gât iar el nu spune nimic. Pufnesc și o privesc pe Luana care încă are sticla în mâna.

-Vreau și eu! Spun repede și ea își întoarce privirea spre mine debulosată. Probabil acum spune că sunt nebuna dar nu sunt. Pur și simplu vreau să mă eliberez de tot stresul acesta. Am auzit că băutura te face să uiți, eu de ce nu aș face asta ca să uit?

-Ești sigură? Mă întreabă ea iar eu oftez

-Da! Spun prompt și o văd cum toarnă într-un pahar și mi-l înmânează. Nu mai stau pe gânduri și dau paharul pe gât simțind lichidul arzător . Îl privesc și îl văd cum mă privește încruntat. Mă reped și îi fur sticla Luanei și încep să îmi torn în pahar. Un pahar...două....trei...patru....cinci..

Nu știu câte pahare am băut dar mă simt mai bine. Luana își apucă iubitul de braț și își duce mâna la paharul cu băutură dar Marc încearcă să o oprească.

-Luana....ai băut cam mult...hai să plecăm..

-Nu! Spune ea direct și bea din pahar.

-Luana....sunteți băute amândouă! Plecăm acum! Marc dă să se ridice dar Luana îl trage de braț .

-Nu Marc! Vreau să mai stau! Spune aceasta serioasă și mă privește. Nu-i așa Raisa că rămânem?

-Da! Răspund fără să îmi dau seama și îl văd pe Drake cum mă privește atent și îngrijorat?  

-Haideți să jucăm ceva! Propune un băiat pe care îl cheamă Travis. Hai să jucăm adevăr  sau provocare.

-Joc de copii! Pufnește Bruneta de lângă Drake.

-Taci Eveline ! Cine joacă? Întreabă iar eu nu știu de ce dar mi-am ridicat mâna. Luana la fel iar Marc oftând a ridicat și el mâna. Eveline a ridicat și ea mâna și câțiva băieți împreună cu Ethan. Drake nu vrea să se joace .

Au jucat și au fost întrebari stupide și provocări cum să bei sau sa faci alte chesti.

-Raisa presupun? Mă întreabă Bruneta trăgând dintr-o țigare.

-Da. Răspund

-Ce alegi?

-Provocare! Răspund sec

Rânjește spre mine și îl văd pe Drake cum înghite în sec.

-Te provoc să săruți orice băiat vrei de aici! Doar din care au jucat! Spune și eu fac ochii mari. Îl observ pe Drake cum o privește nervos pe Eveline .

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum