Hey!
Ce mai faceți?
Sper să vă placă melodia de la media :)CAPITOLUL 16
RaisaIes din autobuz ținându-mi mai bine ghiozdanul pe umăr. Ieri după cam o oră după ce am primit mesajul de la Irene mi-a trimis iar un mesaj în care îmi spune că nu vrea să mai vorbim nimic. Mi sa părut ciudat faptul că a vrut să vorbim ceva și după cam o oră sa răzgândit.
Eu și cu Irene ne-am distanțat destul de mult și sincer vorbind niște semne de întrebare mi se pun și nu sunt chiar așa sigură pe prietenia Lui Irene pentru mine. Nu mai bag în seamă gândurile mele ciudate și intru pe poarta facultăți unde toți vorbesc, se sărută, chicotesc sau fac cu totul alte chestii și mă bucur că atenția nu este îndreptată spre mine. O observ pe Irene într-un colț al clădirii vorbind cu cineva. Când îmi îndrept privirea spre persoana cu care vorbește rămân efectiv șocată.Drake vorbește cu ea rânjind și râzând amândoi și eu înghit în sec . Parcă ei doi nu se înțelegeau iar acum să îi văd așa fericiți votbind unul cu altul mă face să mă simt ciudat sau poate vorbește gelozia din mine. Știu că nu ar trebui să mă îngrijorez știind că Drake este iubitul meu și că mă place dar văzându-i așa mă face să mă simt pe dinafară.
Îmi trec o mână prin păr și încerc să nu mă mai gândesc la asta și privesc împrejur pentru a mă mai liniștii. O zăresc pe Luana intrând pe porțile facultăți dar nu este singură, Marc o ține de mână și își zâmbesc drăgăstos. Mă bucur pentru ei. Chiar mă bucur că sunt împreună.
Le fac cu mâna pentru a le distrage atenția și atenția lor cade imediat pe mine. Vin amândoi spre mine zâmbindu-mi și nici eu nu îmi pot stăpâni zâmbetul.
-Ce faceți ? Îi întreb când ajung în drept cu mine.
-Foarte bine! Tu? Mă întreabă Luana
-Bine! Șii am auzit că formați un cuplu! Felicitări! Să vă țină! Le urez
-Mulțumim! Am auzit că ai și tu să ne dai o veste! Care este aceasta? Întreaba Luana curioasă.
Îmi mușc buza inferioară și îmi trec de câteva ori degetele prin părul meu șaten buclat.
-Sunt împreună cu Drake! Le spun și devin amândoi uimiți. Știu că această veste este greu de înghițit dar acesta este purul adevăr. Eu și Drake formăm un cuplu.
-Stai stai stai! Tu și Drake sunteți împreună?! Nu îmi vine să cred! Spune entuziasmată. Ți-am spus că te place dar nu mai crezut! Uite că am avut dreptate!
Marc rânjește spre mine și eu îmi dau ochii peste cap. Marc știa destul de bine și el că eu îl iubesc pe Drake .
Îmi aduc aminte de Irene și Drake și chiar aș vrea să îi spun Luanei despre chestia asta.
-Luana...mai este ceva de spus! Îi spun iar ea dă din cap afirmativ
-Să nu spui că vă căsătoriți! Exclamă Marc deodată. Sau că veți avea un copil! Continuă el.
Luana îi lovește cu cotul în burtă și îi face semn să tacă.-Nu , nu este asta! Doar că..acum când am venit i-am văzut pe Irene și Drake vorbind și faza e că râdeau și rânjeau unul la altul! Îi spun Luanei iar ea se încruntă.
-Sigur plănuiește să te ceară! Vorbește Marc din nou iar Luana îi arată o privire care poate ucide. Bine, bine nu mai vorbesc! Ridică mâinile în semn de predare spre iubita lui. Luana își dă ochii peste cap și își întoarce privirea spre mine.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romantizm"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...