CAPITOLUL 24

2.1K 93 22
                                    

Bună!
Sper să vă placă melodia de la media :)

CAPITOLUL 24

                   Raisa

-Scumpo, ești bine? Mă întreabă mama îngrijorată. Ieri după întâlnirea cu Drake am venit imediat acasă și din fericire părinți mei încă erau la muncă. Învârt furculița în clătită și o privesc pe mama debulosată.

-Ce? Întreb eu

-Ești bine? Oftez și las furculița pe masă. Știu că m-au văzut că nu mă simt bine dar tot ce fac este să le spun că sunt bine și să nu îi îngrijorez.

-Da,sunt bine! Răspund. Alessia a venit aseară acasă și se pare că a plecat iar de dimineață la nu știu ce prietenă. Oricum, nici nu mă interesează. Este treaba ei ce face și ce nu face. Urc scările până la camera mea și mă îmbrac într-un tricou alb cu un urs panda și niște blugi scurți. Părul îl prind într-o coadă de cal și în picioare îmi iau niște teneși. Înainte să cobor mă uit puțin în oglindă și îmi verific telefonul. Am zecii de mesaje de la Luana dar nu răspund din cauza faptului că sunt supărată pe ea și ies din cameră. Mama strânge vasele iar tata citește niște foi. Mama îmi întâlnește privirea și o văd cum îmi zâmbește.

-Plecii să te plimbi? Întreabă și se  șterge pe mâinii.

-Da....ne vedem mai târziu! Îi salut și ies.

Ajung acasă cam pe la patru după amiază și mă mir când îl văd pe Ethan în fața casei mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajung acasă cam pe la patru după amiază și mă mir când îl văd pe Ethan în fața casei mele. Nu l-am mai văzut de ieri de la restaurant și îmi este mare mirarea.

-Ethan? Ce cauți aici? Îl întreb curioasă și aștept să îmi răspundă.

-Bună Raisa...îmi pare rău pentru ieri....spune grăbit dar îl opresc cu mâna.

-Este în regulă Ethan! Îl întrerup și mă apropii de el.

-Nu! Nu este în regulă! Am plecat la o minciună spusă de Luana și te-am lăsat de izbeliște. Spune trist și oftez. El nu are nicio vină. Luana și Drake au plănuit ca Ethan să dispară și să vină Drake. Gândul mă duce la Drake. Îl iubesc mult. Chiar îl iubesc dar nu mai vreau să sufăr, chiar nu mai vreau. Nu știu dacă el mă iubește sau nu dar tot ce vreau este să mă lase în pace.

Oare chiar vreau asta?

Oare chiar vreau ca Drake să dispară din viața mea?

-Ești bine? Îl aud pe Ethan și dau din cap afirmativ. Eu voiam să îmi cer scuze. Mă ierți Raisa? Nu-i așa? Mă privește rugător.

-Nu trebuie să îmi ceri iertare! Este în regulă! Spun și o vad pe mama la geam cum privește zâmbitoare. Mă întorc cu privirea la Ethan și văd cum mă ia în brațe luându-și la revedere și se urcă în mașină. Intru pe ușă și îmi dau jos teneși. Ajung la bucătărie și o privesc pe mama cu mâinile în șolduri.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum