CAPITOLUL 44

1.3K 60 12
                                    

CAPITOLUL 44

                     RAISA

După trei zile...

Îmi așez mai bine rochia și ies din cameră coborând în sufragerie unde o văd pe mama vorbind la telefon. Azi este sâmbătă.

-Oh, sigur că voi vorbi cu ea! Spune mama și mă încrunt. De când eu și Drake ne-am despărțit am devenit mai rece. Mă așez pe canapea și privesc la TV. Bine, pa! Spune și închide telefonul oftând. Se întoarce spre mine și mă privește puțin uimită de faptul că am apărut așa din senin. Bună Raisa! Mă salută și dau din cap. Putem vorbi o clipă? Mă întreabă și afirm.

-Da, spune! O îndemn și se așează lângă mine oftând. Îmi trec mâna prin păr și aștept să îmi spună ce vrea să zică.

-Megan mi-a spus că nu mai vrei să îi dai meditați lui Ryan. Ce sa întâmplat Raisa? Mă întreabă și îmi strâng pumni. Urăsc când îi aud numele idiotului ăla din vina căruia s-a întâmplat să îl pierd pe Drake.

-Nu mai vreau să o fac! Răspund dur și mama mă privește confuză. Oftez și încerc să mă calmez.

-De ce? Vine întrebarea ei și o privesc

-Din cauza idiotului ăluia eu și Drake ne-am despărțit! Țip spre ea nervoasă și mă ridic în picioare și ochii încep să mă înțepe din cauza lacrimilor. Mă privește șocată și se ridică în picioare.

-Cum..? Abia spune și îmi șterg lacrimile din colțul ochiilor.

-Da mamă! Idiotul ăla m-a sărutat și Drake ne-a văzut..și a crezut că eu am vrut. Răspund și vine imediat și mă ia în brațe. Îmi mângâie părul drăgăstos și suspin pe umărul ei.

-Gata scumpo, vei vedea că totul va fi bine! Îmi spune și îmi mângâie spatele. Ne despărțim din îmbrățișare și mâna ei îmi șterge lacrimile. Du-te și odihnește-te. Îmi spune după câteva secunde și afirm. Urc scările și intru în camera mea. Privesc în jur și pe perete văd o poză cu mine și cu Drake. Încep să plâng și merg spre ea. O apuc în mâini și mângâi suprafața sticlei. Îi sărut chipul și o așez la loc.

    Mă așez pe pat și telefonul mi se aude. Îl iau de pe noptieră și îl deschid. Văd că am două mesaje de la un număr necunoscut și înghit în sec. Deschid mesageria

Necunoscut

Bună Raisa! :)

Ce faci păpușico?

Îmi dau ochii peste cap și îl ignor plictisită de joaca acestei persoane. Aud cum primesc iar un mesaj și mă uit.

Necunoscut

Mă ignori Raisa...și nu îmi place.

Mă uit confuză la ecran când primesc o poză. Aștept să se încarce, și după ce se intâmplă rămân șocată și încep să plâng. Drake se sărută cu o fată blondă și pare să se distreze.

Necunoscut

Se pare că fostul tău iubit se distrează ! Nu are nevoie de tine. A trecut repede peste despărțire.

Pufnesc plângând și arunc telefonul pe pat. Îmi pun mâna pe față și dau drumul unui hohot de plâns. În acest moment mă simt nimic. În acest moment aș vrea ca totul să fie un vis. Îl vreau pe Drake înapoi..

Îmi aud telefonul sunând și îl apuc. Văd că apelantul este Ethan. Rămân uimită de faptul că el mă sună. Îi răspund și îmi pun telefonul la ureche.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum