CAPITOLUL 5

2.9K 121 18
                                    

Hey! :)
Ce mai faceți? :)))
Un nou capitol din povestea lui Drake și al Raisei =)

CAPITOLUL 5

Raisa povestește:

Mă privește șocată de ce am scos pe gură. Nici mie nu îmi vine să cred ce tocmai am spus. Totuși. De ce sunt curioasă în privința lui? De ce mă interesează despre acest Drake? Despre acest băiat arogant? Ar trebui să nu îmi pese dar ceva din mine este curios să afle, iar eu nu am habar de ce.

Îmi strâng palmele pe lângă corp și încer să mă calmez când o văd pe Irene încruntâdu-se și se ridică imediat de pe scaun.
Mă simt super nașpa în situația asta dar pur și simplu eram curioasă de un elev....normal, nu este nimic greșit cu asta.

-Raisa.....Drake nu e tocmai o persoană de....treabă să spunem așa ! O aud oftând și îmi întorc imediat privirea spre ea cum mă privește destul de tristă.

Am observat că nu e tocmai o persoană de treabă!

Adică , comportamentul din birou sau de pe hol spune tot!

-Am observat că e cam nesimțit! După cum sa comportat pe hol!  Îi mărturisesc

-Asta este nimic pe lângă ce poate face! Îmi spune ea iar eu înghit în sec.

Asta nu e nimic?!

Ce Doamne iartă-mă mai face?!

Știu că a băgat un băiat în spital iar asta este foarte grav!

-Drake este în anul  trei! Are aproape  douăzeci și doi de ani! Când a venit aici prima oară avea niște probleme cu poliția! Știu doar de o crimă dar nimic mai mult! Părinții lui au făcut în așa fel încât să nu se afle nimic . Îmi spune ea iar eu rămân șocată de cele auzite.

-Crimă? Întreb iar ea aprobă.

-Da! Tot ce îți pot spune Raisa, este să stai departe de el! Este un băiat foarte periculos! El doar își bate joc de fete făcându-le să se îndrăgostească de el sau se culcă cu ele făcându-le de rușine prin facultate sau chiar prin oraș. Să îți mai spun că cine nu face cum spune el o încasează rău de tot sau se răzbună prin ce iubești. Țin bine minte că anul trecut un nou venit s-a împotrivit lui iar peste două zile a venit plin de vânătăi . Drake este extrem de periculos și îți spun sincer că ar trebui să stai departe de el. Îmi spune ea iar eu rămân pur și simplu șocată de ce îmi aud urechiile.

El chiar își bate joc de fete?

Chiar este așa de periculos!?

-Raisa, ești bine? O aud întrebându-mă după câteva minute de liniște în care am stat și am privit în gol gândindu-mă la acest băiat pe care nici nu îl cunosc de o zi și mă simt ciudat in preajma lui sau chiar când îi aud numele.

Mă dezmeticesc și îmi întorc peivirea spre Irene care se uită la mine îngrijorată.

-Da....da sunt bine! Îi răspund iar ea oftează trecându-și mâna prin părul roșcat drept.

-Știu că poate te-am speriat, dar tot ce trebuie să faci este să nu ieși în evidență ! Totuși se pare că Drake a pus ochii pe tine și îmi este frică să nu pățești ceva! Îmi spune prinzându-mi mâinile în mâinile ei.

Mă încrunt.

A pus ochii pe mine?!

Nu înțeleg absolut nimic.

-Cum adică a....pus ochii pe mine? O întreb iar ea îmi strânge mâinile.

-Te vrea! Dar în sensul.....adică....în patul lui Raisa! Îmi spune deodată ridicându-se în picioare. Așa cum sa întâmplat cu restul fetelor din facultate.....așa cum sa întâmplat și cu mine. Vorbește cu o voce înjoasă iar eu o prind imediat în brațe.

-Nu plânge! Nu se merită! Îi spun ștergându-i lacrimile. Și voi lua în calcul ce ai spus! Voi sta departe de el!

Mă îndepărtez de ea când aud telefonul începe să îmi sune. Îl apuc din buzunarul pantalonilor și apăs pe butonul verde.

-Da mamă?

-Scumpo, poți veni până acasă!? Îi aud vocea mamei și mă încrunt la faptul că vorbește pe un ton răstit.

-Ce sa întâmplat mamă? O întreb si aud un oftat din partea ei.

-Verișoara ta , Alessia va locuii cu noi ! O aud și rămân șocată de ce îmi aud urechile. Alessia Denzel. Cea mai rea creatură de pe planetă și cea mai nesuferită ființă posibilă. Niciodată nu ne-am înțeles dar eu și mama încercam să o agreăm de dragul tatei care ne ruga să o tolerăm de câte ori venea la noi. Nimeni din familia mea nu o suportă dar tot ce facem este de dragul tatei care ne-a rugat să nu pornim o ceartă pe chestia asta. Este de vârstă cu Lora, adică cu doi ani mai mare și țin bine minte că erau dușmance în liceu pentru acel băiat din cauza căruia sa omorât sora mea.

-Poftim!!! Țip în telefon și o aud pe mama oftând. Știu că nici pe ea nu o încântă ideea aceasta dar o facem din cauza tatei. Nu vrem să ne stricăm prietenia între famili așa că ne străduim să o acceptăm.

-Știu că aceea fată este o nesimțită dar.....scumpo....e familia noastră și trebuie să fim respectuoși. Este ultima oară când va călca în casa noastră fiindcă se va muta cu unchii tăi în California peste 8 luni.

Îmi trec mâna prin părul șaten buclat și oftez

-Bine! Îi spun . Vorbim când ajung acasă! O anunț

-Sigur! Pa scumpo! Îi închid și îmi bag telefonul înapoi în buzunar îndreptându-mi privirea spre Irene care mă privește cu o sprâceană ridicată.

-Este o poveste mai complicată! Îți povestesc altă dată!

Pornesc spre casă ținând ghiozdanul pe umăr și cu căștile în urechii ascultând ,,Chase Atlantic-Okay"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pornesc spre casă ținând ghiozdanul pe umăr și cu căștile în urechii ascultând ,,Chase Atlantic-Okay". Trec șoseaua văzând că nu este nicio mașină dar fără să îmi dau seama observ niște lumini din partea dreaptă și simt că nu mă pot mișca. Aud scârțâitul unei frâne și îmi dau seama că nu am fost una cu asfaltul dar sunetul portierei îmi face să îmi deschid ochii și pe cine văd în fața mea mă face să vreau să fi fost mai bine una cu pământul decât să îl văd pe el.

-Ce dracu' cauți pe mijlocul șoselei! Îmi strigă în față.

-Eu....doar...nu am văzut nicio mașină și....am trecut. Îi spun cu vocea joasă și tot ce face este să dea cu piciorul în capotă ținându-și pumini încleștați pe lângă corp.

-Ești proastă cumva?! Cum să treci!! Țipă acesta cu fața aproape roșie de la nervi.

Nervi pun stăpânire pe mine si simt că nu mă mai pot controla așa că izbucnesc.

-Cine naiba te crezi îmfumuratule?! Dacă crezi că având bani ești cel mai tare păi crezi prost! Ești cel mai nesimțit si îmfumurat băiat pe care l-am întâlnit! Ști că persoanele ca tine ar trebui scuipate în față pentru acest comportament! Și ce mai crezi că dacă te îmbraci așa și te comporți așa vei deveni un bad boy crezi că vei fura inimile fetelor și vei speria băiați?! Defapt ești un mare ratat care vrea doar atenție! Îi țip în față aceste lucruri și fața lui arată șocul.
Nu îl mai las să mai spună ceva că încep a fuge lăsându-l în spate și pentru un moment regret că am spus aceste lucruri .


Încă un capitol nou! :)

Cum vi sa părut Raisa în capitolul acesta?

Credeți că totul va fi bine între cei doi? :)))

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum