CAPITOLUL 38

1.5K 59 18
                                    

Bună! :)

CAPITOLUL 38

                      RAISA

Liniștea dintre noi este apăsătoare. Îl privesc cum privește în față în timp ce conduce. Măxilarul îi este încordat iar mâinile țin strâns volanul. Prin minte îmi apare scena cu Cassie și el în baie. Știu că el a refuzat-o dar totuși mă simt super nașpa. O durere de cap mă acaparează și îmi proptesc capul de geam privind mulțimea de luminițe ce străbat orașul. Îi simt privirea pe mine dar nu mă întorc așteptând să văd dacă face vreo mișcare sau îmi adresează un cuvânt.

-Iubito, ești bine? Îl aud după câteva momente și îmi întorc privirea spre el nebăgând în seamă durerea de cap.

   Mă fâțâi pe scaun îndreptându-mi spatele și îl privesc în aceei doi ochii verzi de care sunt vrăjită.

Oftez și îmi trec degetele prin păr. Privirea lui este una îngrijorată.

-Sunt bine Drake..

Oftez din nou luându-mi privirea de la el.

-Nu, nu ești iubito. Vrei o explicație pentru ce ai văzut, iar eu ți-o voi da. Este serios de data această și tot ce fac este să îl privesc afirmând.

-Bine.. este tot ce spun iar el îmi prinde mâinile în ale lui.

-Totul a început acum trei ani. Spune deodată și îl ascult atentă. Aveam nouăsprezece ani. Tata plecase într-o delegație cu afaceri pentru patru zile. Eu rămăsesem cu Cassie, care după cum ai văzut este o târfă. Atunci eram un băiat care..tot ce își dorea era să bea, să se distreze, și să și-o tragă cu fete. Atunci când a venit în camera mea aproape dezbrăcată știi și tu ce am făcut. Și nu a fost o dată, de mai multe ori. Spune puțin stânjenit și tot ce fac este să îl privesc. Spune ceva iubito. Îmi cere.

-Ăm..am înțeles. Este tot ce pot spune și el mă privește trist.

Trebuia să îmi dau seama că ei au făcut asta.

‐Ești supărată pe mine? Mă întreabă și privesc în gol gândindu-mă la situație. Te rog spune ceva. Îmi prinde bărbia îndreptând-o spre fața lui.

   Îl privesc în ochii și înghit în sec când îi văd tristețea din ochii.

-Nu sunt Drake. Răspund după câteva momente și el mă prinde strâns în brațe.

-Te iubesc mult Raisa, foarte mult! Îmi spune și nu pot să nu zâmbesc. Îmi pun mâinile pe spatele lui și il masez.

Ne desprindem din îmbrățișare și îl sărut scurt. Îmi zâmbește și îmi mângâie obrazul .

-Și eu te iubesc mult. Îi spun și zâmbește larg

Ador să îl văd zâmbind!

-Iartă-mă iubito. Îmi spune și mă încrunt

-Pentru? Întreb încruntată

-Pentru că nu ți-am spus de la bun început. Spune și oftez zâmbind.

-Este în regulă! Îl sărut încă o dată.

-Sigur? Întreabă curios și îmi sărută mâna.

-Sigur. Răspund zâmbind.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum