CAPITOLUL 28

2K 80 14
                                    

Bună!

Ce faceți?

Sper să vă placă melodia de la media :)

CAPITOLUL 28

                      Raisa

Eu și Drake suntem șocați. Ce Doamne iartă-mă sa întâmplat? Nu mai înțeleg absolut nimic. Îl privesc șocată pe Mike care rânjește și nu îi pasă că acum câteva secunde a fost pleznit.

Luana și Mike se sărutau..

Luana este cu Marc..

Sunt total bulversată și pur și simplu nu mai înțeleg nimic. Îl văd pe Drake cum se repede spre Mike nervos.

-Ce dracu Mike?! Ți-am spus că Luana are iubit! Dar tu nu mă asculți. Spune nervos și îl apuc de braț pe iubitul meu. Se calmează și mă privește.

-Calmează-te te rog...șoptesc și afirmă. Își întoarce privirea spre Mike care rânjește .

-Ți-am spus că nu renunț. Blonda aia mi-a picat cu tronc. Spune Mike și rânjește. Drake chicotește și își apropie fața de el.

-Să vedem ce va zice Marc când va afla că i-ai sărutat iubita..nu cred că va ieși bine după cum îl cunosc. Îi spune și mă prinde de mână și mă trage până la ieșire. Îl privesc și văd că e neutru.

-Drake..șoptesc și îl opresc pentru a mă privi.

-Da iubito? Întreabă

-Ești bine? Îl întreb curioasă și oftează. Îmi sărută mâna și îmi zâmbește călduros.

-Da iubire, sunt bine. Doar sunt supărat fiindcă e prietenul meu și nu ma ascultat. Știu că Luana înseamnă mult pentru tine și nu vreau ca prietenii mei să te facă să fii supărată..pe când ai tăi sunt prietenoși cu mine. Mă simt super nașpa. Spune trist și îl îmbrățișez strâns pentru ai arăta că nu sunt supărată. Își afundă nasul în părul meu inspirând mirosul și îi aud vocea.

-Te-ai supărat? Întreabă și oftez.

-Nu iubitule. Nu sunt suparată. Ca să te iubesc nu trebuie să îți iubesc prietenii. Eu te iubesc pe tine și atât. Îi spun și se dezlipește de mine. Mă sărută blând și îmi mângâie obrazul.

-Ce am făcut ca să te merit....șoptește și zâmbesc.

-Mi-ai luat mințile..șoptesc și îl sărut din nou. Te iubesc Drake. Îi mărturisesc ca să știe că îl iubesc.

-Te iubesc Raisa. Îmi mărturisește și e minunat să aud asta din partea lui. Auzim clopoțelul și ne sărutăm desparțindu-ne pentru a pleca fiecare la clasa lui.

Ieșim de mână și privirile tuturor sunt pe noi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ieșim de mână și privirile tuturor sunt pe noi. Nu îmi pasă. Ne iubim și asta contează. Îl vedem pe Marc venind spre noi grăbit. Ne oprim și se uită la mine trist.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum