RAISA
Urc în mașină fără să-l aștept și mă așez pe scaunul din dreapta punându-mi centura. Aud portiera deschizându-se dar nu îmi întorc privirea fiindcă știu că este Drake. Îl aud oftând din partea stângă și îmi frământ mâinile în poală stresată din cauza faptului că mă aflu cu băiatul pe care îl iubesc și pe care sunt încă supărată.
Îmi sprjin capul de geam așteptând să pornească și să mergem la el acasă, dar asta nu se întâmplă.-Raisa..cât vei mai fii așa? Atunci când îi aud întrebarea îmi întorc privirea spre el puțin surprinsă de faptul că a pus întrebarea aceasta.
-Cum sunt? Îl întreb puțin cam răutăcioasă și tot ce îmi doresc este să terminăm această conversație pentru a nu a se ajunge la o posibilă ceartă.
-Așa..distantă și rece.. îmi spune umpic cam trist și pentru un moment îmi pare rău că mă comport așa cu el, dar m-a mințit în legătură cu Eveline.
-Doar ți se pare! Oftez și îmi feresc privirea de privirea sa care este una tristă.
-Încerci să eviți subiectul Raisa. Știu că am greșit și că te-am mințit în privință cu Eveline dar nu voiam să ne certăm pe tema asta și am preferat să închei acest subiect. Oricum nu am fost la petrecerea ei , deci nu ai de ce să te superi. Îmi spune cu puțină nervozitate în voce iar eu tot ce pot face este să oftez sprijinindu-mi spatele de scaun și să privesc luminile colorate ce străbat întreg orașul.
-Putem doar..să plecăm ? Abia îmi găsesc vocea să întreb și aud în câteva secunde motorul mașinii pornind.
Inspir și expir aerul de parcă nu am mai respirat de mult timp . Sunt oarecum mai liniștită că am scăpat de conversația cu el deoarece nu am vrut să ne certăm. Sunt obosită, capul mă doare de mor și sunt cu moralul la pământ din cauza "Părinților mei" și despre minciuna lui Drake, așa că nu mai vreau și nu mai pot să mă cert acum sau să mai port vreo conversație.
Pe tot timpul drumului am fost tăcuți amândoi, nici nu ne-am privit. Îl văd cum iese din mașină fără să spună ceva și îmi dau seama că este supărat pe mine. Oftând , ies și eu urmându-l încercând să fiu neutră și să nu încep să plâng din cauza faptului că am ajuns așa, să ne ignorăm și să ne comportăm rece unul cu celălalt. Descuie ușa intrând înăuntru neprivind în urma sa, încercând sigur să pară că nu îi pasă de mine. Intru și eu în casă privind în jur , examinând fiecare colțișor al casei și îmi aduc aminte că prima oară am fost aici când era..să..fiu..violată..de Kai. Când îmi aduc aminte un fior pe șira spinării mă trece și încerc să nu plâng și să uit acel incident neplăcut și dezgustător. Îmi șterg colțurile ochilor și pășesc în casă îndreptându-mă sus, pe scări.
Parcurg tot holul ce duce spre multe camere și intru în una la întâmplare fără să știu ce cameră este. Când intru un miros de parfum bărbătesc cunoscut îmi invadă nările și privesc în jur văzând că cunosc această cameră. Îmi dau seama că este camera lui Drake când observ un tricou negru aruncat pe pat. Apuc materialul negru al tricoului aducându-l la pieptul meu și îl strâng fiindu-mi dor de el.
De Drake al meu..
Las tricoul pe pat repede atunci când aud o ușă deschizându-se din dreapta mea. Îmi întorc privirea șocată și rămân împietrită când îl văd pe Drake ieșind cu un prosop înfășurat în jurul taliei și cu bustul plin de tatuaje la iveală. Rămâne și el surprins când mă observă și tot ce fac este să îi admir abdomenul bine făcut.
La naiba Raisa!
Sigur salivezi acum și vei părea o ciudată!
-Mai salivezi mult? Mă dezmeticesc când îi aud vocea lui Drake și tresar scăpând tricoul jos. Acesta rânjește și sigur obraji mei sunt roși.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...