Bună!
Ce faceți?
CAPITOLUL 31
Raisa
Ajungem în cinsprezece minute la casa Luanei și coborâm repede. Sunt îngrijorată de ce a pățit. Sun la ușă și în câteva secunde o Luana cu ochii roși ne apare în față.
Mă prinde într-o îmbrățișare strânsă și începe să plângă pe umărul meu.
Îi masez spatele și o mângâi pe păr pentru a o liniștii. Se îndepărtează de mine și își șterge lacrimile.
-Intrați! Ne spune și o urmăm înăuntru. Ne face semn să ne așezăm pe canapea și o ascultăm așteptând să ne spună ce sa întâmplat.
Oftează lung și își dă o șuviță de păr după ureche .
-Luana ce se întâmplă? Deschid eu subiectul și o întreb. Drake o privește neutru și așteaptă și el ca Luana să răspundă.
-Este vorba de Marc! Spune ea și mă încrunt la faptul că o spune pe un ton dur.
-Ce este cu el? De data asta vorbește Drake privind-o curios.
-Azi..am mers să mă plimb în parc când...l-am văzut că se sărută cu o fată. M-a văzut dar ma privit rece, nu ia păsat. Șoptește și își șterge lacrimile din colțul ochiilor.
Eu cât și Drake suntem șocați.
Marc și cu o fată s-au sărutat?
Marc nu ar face asta...
Sau nu îl cunosc eu bine.
O iau în brațe și îl privesc pe Drake care o privește trist. Luana este ca o soră pentru noi și ținem la ea mult.
Nu știu când apuc telefonul și apelez numărul lui Marc.
Cei patru ochii mă privesc curioșii și așteaptă să vadă ce fac.
-Alo, da Raisa? Îi aud vocea răgușită.
-Bună Marc! Îl salut și cei doi mă privesc șocați.
-Bună Raisa! Ce dorești? Mă întreabă și îi privesc pe cei doi care îmi aruncă priviri de ,, ce e în capul tău?" .
-Vreau să discutăm! Îi spun direct și serioasă.
-Dar...îl opresc dur.
-Ne vedem la Luana acasă! Spun dur și îi închid. Îmi bag telefonul înapoi în buzunar și oftez privindu-i pe cei doi.
-Ce e în capul tău Raisa? De ce l-ai chemat?! Spune Luana nervoasă și oftez.
-Vreau să discutăm ca să rezolvăm problema! Îi explic dar pufnește. Drake ne privește parcursul convorbirii puțin curios.
-Eu nu vreau! Vreau să mă lase în pace! Nu vrea să mă creadă? Bine! Face cum vrea! Spune nervoasă și pleacă sus la ea în cameră presupun trântind ușa.
Mă uit la Drake care vine spre mine și mă ia în brațe și îmi sărută fruntea. Mă simt atât de bine în brațele lui încât nu aș vrea să mai plec vreodată.
-Știu că încerci să îi împacii iubito dar este dificil. Nu este ușor. Îmi spune și oftez afirmând.
-Totuși vreau doar să discutăm. Spun și îl strâng mai bine în brațe. Nu înțeleg de ce a sărutat-o Marc pe aceea fată. Spun.
-A vrut să o facă geloasă pe Luana. A vrut să pară că a trecut peste și nu îi mai pasă de ea. Îmi explică zâmbind strâmb.
Soneria se aude și fug repede din brațele lui Drake știind că e Marc. Îi deschid și mă privește serios.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...