CAPITOLUL 23

2.1K 91 12
                                    

Bună!
Ce mai faceți?
Sper să vă placă melodia de la media <3

CAPITOLUL 23

                        Drake

-Bună iubito! Spun și îi zâmbesc iar ea își ridică capul șocată. O analizez și pot spune că Raisa este ceea mai frumoasă fată pe care am văzut-o. Este machiată simplu și asta o face minunată. Mă privește de parcă aș fi o chestie rară și lasă meniul pe masă. Îmi trec de câteva ori degetele prin păr pentru al mai aranja și o privesc .

-Drake, ce cauți aici? Mă întreabă dur și plescăi din buze pentru a spune ceva. Niciodată nu am crezut că voi face asta pentru o fată dar Raisa e specială.

-Am venit la tine! Să te văd! Spun simplu și apuc meniul de pe masă prefăcându-mă că mă uit  pe el dar toată atenția mea este pe  șatena agitată care își frământă mâinile pe masă. O înțeleg. Are tot dreptul să mă urască și să mă alunge de lângă ea , dar eu și egoismul meu nu vrea să o lase. Vreau să fie din nou a mea și să o pot ține în brațe.

-Drake...te rog să pleci! Nu știu ce si cum  cauți dar tot ce vreau este să pleci! Spune serioasă și privește lumea din restaurant încercând să nu mă privească. Oftez știind că va fi dificil cu ea.

-Iubito...încerc să îi vorbesc blând pentru a o mai liniști.
Ochii ei mă ațintesc surprinsă dar își schimbă imediat expresia în una dură.

-Drake Pleacă! Țipă spre mine. Ce nu înțelegi că nu te mai vreau prin preajma mea! Se ridică în picioare și fuge. Mă ridic și eu de pe scaun și fug după ea. Îmi dau seama că am ajuns la baie. O prind de braț și văd cum lacrimii sunt pe chipul ei. Încearcă să scape din mâinile mele dar nu o las. O trag într-o baie și mă asigur că nu e nimeni privind în jur. O văd cum se lipește cu spatele de peretele din gresie și merg spre ea. Mă apropii de ea și îmi pun mâna pe obrazul ei.

-Iubito...șoptesc și o văd cum închide ochii când îmi lipesc fruntea de a ei. O iubesc. O iubesc foarte mult. Îmi pare rău...

Își deschide ochii albaștrii și îmi îndepărtează mâna de pe obrazul ei.

-S-a terminat totul între noi Drake...acceptă. Noi nu mai avem ce discuta...te rog acceptă. Îmi spune printre sughițuri de la plâns. Mi se rupe sufletul să o văd așa. O iau în brațe și îmi bag capul în părul ei înspirând mirosul. Nu durează mult momentul că telefonul îmi sună și o văd pe Raisa cu el în mână privind confuză către apelant.

-De ce vorbești cu Luana? Întreabă ridicând o sprânceană iar eu înghit în sec.

-Nu contează! Încerc să îmi iau telefonul dar se grăbește și trece pe lângă mine și răspunde dând pe difuzor.

-Alo? Drake ? Cum e? Merge planul nu? Ai vorbit cu Raisa nu? Orice vei face nu vreau ca Raisa să știe că eu am luat parte la acest plan. Ethan să știi că e furios că l-am chemat de la restaurant! Chicotește și îmi dau o palmă mintal la ce a scos pe gură blonda. Raisa e șocată și văd  că închide telefonul devenind furioasă.

-Voi doi...ce plan ați făcut! Țipă nervoasă și uite cum s-au dus minutele noastre de liniște. Vorbește Drake!

-Eu și Luana am făcut un plan în care ea să îl cheme pe Ethan, ca să rămâi singură și să pot râmâne cu tine! Oftez și văd cum pare surprinsă .

-Cum ați putut face așa ceva?! Țipă nervoasă și face câțiva pașii spre mine. Ai întrecut măsura Drake ! Spune și iese pe ușă. Fug și eu repede după ea și o văd cum iese din restaurant.

-Raisa! Țip în urma ei pentru a se oprii dar nici nu se uită în spate. Nu o las singură și o fugăresc. Văd că se întunecă și ajungem într-un parc. Se așează pe o bancă și începe să plângă punându-și mâinile pe față. Urăsc să o văd așa.  Mă așez și eu pe banca pe care e ea și o mângâi pe spate pentru a o liniștii

-Iubito....

-Lasă-mă Drake! Mi-o trântește direct și se dă mai departe de mine. Pleacă! Nu vreau să te mai văd niciodată! Spune dur încă cu fața în palme.

-Raisa...hai să vorbim! Îi spun încercând ca totul să fie bine.

-Nu mai avem ce vorbi! Pleacă!

-Chiar vrei să plec?o întreb cu lacrimi în ochii dar nu le las să cadă.

-Da! Spune prompt și înghit în sec.

-Bine! Voi pleca numai  dacă mă vei  privii în ochii și îmi vei spune că nu mă iubești! Promit că nu te voi mai deranja! Spune-am cu noduri în gât. Speram din tot sufletul ca ea să mă iubească și să rămână lângă mine.

Își ridică fața din palme și mă privește surprinsă.

-C-Ce? Vorbește șoptit dar am auzit-o. Mă privește și își sterge lacrimile devenind serioasă și privește în alta parte. Eu..nu te iubesc! Spune iar eu îi apuc bărbia și ne privim în ochii.

-Nu așa. Vreau să îmi spui privindu-mă în ochii! Îi spun și simt cum lacrimile cad pe obraji mei. Nu vreau să plece de lângă mine. O iubesc enorm de mult și mi-aș dori să îmi spună că mă iartă și că mă iubește.

-Eu..nu pot face asta! Spune deodată plângând și fuge spre un taxi. O las. Trebuie să se gândească la noi, la relație, la tot, ca și mine. Merg înapoi la restaurant și urc în mașină plecând spre casă.

Ajung în zece minute și intru fâră să o deschei știind că e Mike în casă. Îl văd cum pregătește ceva de mâncare și când mă vede plâns și șifonat vine imediat spre mine. Mă ia în brațe bărbătește și îmi spune să mă așez pe scaun . Mă conformez și mă așez așteptând să îmi pună întrebări. Se pune în fața mea pe un scaun și ia o gură din berea  de pe masă.

-Ce sa întămplat? Întreabă serios și mă privește așteptând să răspund.

-Mi-a spus că nu mai avem ce vorbii...și că am terminat-o...spun încet și îl văd cum mai ia o gură din bere.

-E rănită Drake....înțelege-o și pe ea...vei vedea că totul va fi bine prietene! Oftez și îmi masez tâmplele. Du-te și odihnește-te! Îmi spune ridicându-se de pe scaun și se duce la aragaz. Oftez și mă ridic dar când să plec aud soneria. Nu o bag în seamă și urc scările dar pe la jumătatea scărilor aud vocea lui Mike.

-Drake, te caută o blondă! Strigă și merg grăbit știind că aceasta poate fiind Luana. Ajung la ușă și o văd nervoasă.

Am dat de dracu'!


Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum