CAPITOLUL 49

1.3K 58 10
                                    

CAPITOLUL 49

               Capitol special 5

  
                 Luana

Stau în pat cu Marc, jucându-mă cu cârlionți părului său. Azi este duminică, opt septembrie și este ziua mea de naștere. Marc nu mi-a spus nimic și s-a comportat normală, făcându-mă să mă întristez știind că el a uitat de ziua mea. Îl privesc tristă și mă gândesc să fac ceva de mâncare. Ridicându-mă, mă întorc spre el și văd că are ochii închiși. Apuc telecomanda de pe noptieră și i-o arunc direct în cap. Se ridică speriat și chicotesc întreptându-mă spre bucătărie. Ajung acolo și mă îndrept spre frigider, scoțând patru ouă , bacon și cașcaval. Sparg ouăle și conținutul lor cad în tigaia încinsă.

Ouăle se fac în câteva minute și le pun pe o farfurie. Prăjesc și baconu-l și îl pun lângă ouă. Pe deasupra pun și bucățele de cașcaval, și scot și pâine tăind-o felii. După ce termin mă gândesc să îl chem pe Marc, ca să mâncăm. De cam o săptămână ne-am mutat în noua casă și pot spune, este că mă simt minunat mai ales că în ea este și Marc alături de mine. Merg spre camera noastră și intru văzându-l pe Marc stând tolănit pe pat cu ochii închiși. Zâmbesc și mă pun lângă el începând să îl sărut pe toată fața pentru a se trezi.

-Trezește-te puturosule! Îi spun și își deschide ochii ațitindu-mă încruntat, pentru faptul că i-am deranjat somnul. Se ridică în șezut și mă privi căscând. E ora unu și jumătate, am făcut și să mâncăm. Îi spun iar el oftează învins ridicându-se din pat și se duce spre baie intrând în ea.

Mă decid să o sun pe Raisa, pentru a vedea ce mai face. Știu că este certată cu Drake și sper din tot sufletul să se repare totul între ei. Îmi apuc telefonul de pe noptieră și îl deschid, apelând-o pe Raisa.

-Alo? O aud din telefon și îmi trec o mână prin păr sperând ca ea să știe de ziua mea.

-Ce faci Raisa? O întreb și o aud oftând semn că nimic nu e bine.

-Nu este nimic bine Luana, m-am săturat ca Drake să mă mintă și să nu îmi spună adevărul! Spune și oftez

-Mai dă-i puțin timp lui cap de nucă..poate îți spune până la urmă. Îi spun încercând să o fac să îl ierte pe cap de nucă. Oricum..știi ce zi este azi? O întreb nerăbdătoare.

-8 septembrie, de ce? mă întreabă și îmi pică fața deoarece ceea mai bună prietenă a mea a uitat când este ziua mea.

-Doar întrebam..spun cu o voce joasă. Eu te las, mă cheamă Marc. Mint pentru a scăpa de situația asta.

-Bine, pa Luana! Îmi spune și închid telefonul punându-l supărată pe noptieră. Mă abțin să nu plâng deaorece cei doi au uitat de ziua mea. Aud ușa de la baie deschizându-se și îl privesc pe Marc ce intră în cameră cu un prosop înfășurat în jurul taliei sale. Mă rușinez când îi văd abdomenul cu pătrățele și înghit în sec uitându-mă în altă parte. Îl aud râzând și îl privesc cu o privire ce poate ucide. Acesta mă privește înghițind în sec speriat de privirea mea.

-Nu mă mai privi așa iubito..mă sperii. Spune speriat și nu pot să nu chicotesc la cât bleg este.

-Efectul Luana! Dau din umeri chicotind încercând să ascund supărarea față de faptul că a uitat că este ziua mea. Mă ridic când văd că vrea să se îmbrace și ies din cameră coborând scările, îndreptându-mă spre bucătărie. Mă așez la masă și imediat vine și el, începând să mâncăm.

După ce terminăm mă ridic și iau farfuria spălând-o. Mă așez iar pe scaun lângă el și îl privesc tristă.

-Ce este iubito? Mă întreabă îngrijorat și îmi mângâie obrazul. Mă smucesc nervoasă și mă privește șocat și totodată îngrijorat. Se ridică și vine spre prizându-mi mâinile dar mi le trag nervoasă.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum