Bună!
CAPITOLUL 34
RAISA
Mă pregătesc pentru a ajunge la facultate și îmi iau pe mine un tricou alb subțire , niște blugi negrii și teneși tot negrii. Părul îl las desfăcut și îmi fac un machiaj simplu. Îmi iau telefonul de unde îl lăsasem și îl pun în buzunarul blugului din față. Mă uit în oglindă și mă privesc să văd dacă totul este în regulă. Iau ghiozdanul și mi-l pun pe umăr coborând jos. Părinți mei sunt la masă în bucătărie, tata citind un ziar iar mama, o revistă.
-Bună dimineața! Le spun când ajung la masă. Își ridică amândoi privirea spre mine și îmi zâmbesc.
-Bună scumpo! Spune Mama zâmbind. Mănânci? Întreabă iar eu dau din cap negativ.
-Nu mănânc , scuze mamă! Merg cu Drake în oraș. Îi explic și ea afirmă.
-Cum este relația cu Drake? Se bagă tata în discuție iar acum îl privesc pe el.
-Foarte bine! Ne înțelegem foarte bine chiar dacă au mai existat certuri! Îi explic iar el afirmă.
Aud un clanxon și îmi dau seama că a ajuns iubitul meu.
-Se pare că a venit prințul pe calul alb! Spune mama chicotind și tata râde. Zâmbesc.
-Trebuie să plec! Spun și îi sărut pe obraji mergând spre ușa de la intrare. Ies și fug repede spre iubitul meu ce stă rezemat de mașina lui îmbrăcat într-un tricou negru cu o jachetă tot neagră pe el, niște blugii tot negrii care au atârnat la ei niște lanțuri. Părul îl are puțin ciufulit iar pe ochii are o pereche de ochelarii negrii. Îi sar în brațe strângându-l strâns iar el îmi înconjoră talia cu brațele lui. Îmi afund fața la pieptul lui iar el în părul meu.
Mi-a fost foarte dor de el chiar dacă a trecut o zi de când nu ne-am mai văzut.
Mereu îi simt dorul chiar dacă este și lângă mine.
Ne desparțim din îmbrățișare și îi privesc buzele. Îmi ridic ochii la el și văd că și el îmi privește buzele. Nu mai aștept nimic și îl sărut. Pare surprins pentru câteva secunde dar imediat începe să își miște buzele în sincron cu ale mele.
Ne desparțim buzele și respirăm greoi. Îmi sărută nasul și îmi face semn să intrăm în mașină. Îl ascult și urc pe locul din dreapta. Se urcă și el și îmi sarută mâna înainte să pornească mașina și să plecăm.
Ajungem în cinsprezece minute la o cafenea și Drake oprește mașina. Se întoarce spre mine și îmi sărută cast buzele.
-Hai iubito! Îmi spune și mă topesc complet la apelativul spus de el. Ieșim din mașină și mă prinde de mână. Intrăm și mergem așezându-ne la o masă de lângă geam.
-Ce dorești iubito? Mă întreabă și eu stau să mă gândesc.
-Un covrig și o cafea. Răspund și se încruntă.
-Atât mănânci? Întreabă iar eu afirm.
-Da..atât. spun și oftează.
-Nu, vei mânca cât îți dau eu! Raisa, e prea puțin un covrig și o cafea timp de șase ore. Spune și oftez.
O chelneriță vine și îi zâmbește lui Drake care nu îi dă nicio importanță. Dar totuși mie îmi vine să o dau cu capul de masă.
-Două cafele, doi covrigi, un sandwich cu de toate, două porții de paste cu sos, un ștrudel cu mere, și două prăjituri cu ciocolată. Spune și rămân șocată de câte a cerut. Chelnerița își notează pe carnețel și pleacă.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...