CAPITOLUL 58

964 29 18
                                    


                              Raisa

A doua zi mă trezesc cu o durere de cap infernală si îmi aduc aminte că am baut ieri ca proasta dupa insistențele Luanei.
În minte îmi apar atingerile lui Sam..Si tot ce s-a întâmplat și incep sa plang..fiindcă era era să fiu violată dacă nu aparea Cameron..Si o sa ii fiu mereu recunoscătoare pentru cea ce a făcut
Imi șterg lacrimile cu dosul palmei si ma ridic din pat pornind spre baie. Îmi fac baie si dupa mă spăl pe dinți. Ies înfășurată într-un prosop si îmi aleg o rochiță din dressing.
Imi usuc părul cu feonul si privesc în oglindă dacă arăt bine, si pot spune că nu arăt rau. Ma privesc mai atent si observ ca rochița este cea cumpărată de Drake acum ceva timp.

Ma întristez instant si îmi vine iar să plang dar mă abțin. Doare rau să văd ce se intampla între noi..Doare sa stiu ca am fost doar o joacă pentru el, ca toate celelalte fete..
Imaginea cu el si acea Beatrice îmi sfâșie inima în mii de bucatele..

Nu o cunosc personal,dar după comportamentul sau se vede ca nu e o persoana foarte ok. Dar nu ma mira,pana la urma astea îi plac lui Drake,cele zdrențe ce nu le pasa de el și vor doar sa se culce cu el.
Imi las aceste gânduri în spate,și ma concentrez pe telefonul de pe noptiera ce clincăne.
Il apuc repede,și îl deschid observând ca am câteva mesaje,multe de la Luana.

Luana

Neata fata,esti bine?
Cine te-a adus aseara,pe mine un făt frumos!!
Dormi?
A dracu tu!
Dar tot te iubesc șoricel de biblioteca<3
Vezi ca vin după tine în jumate de ora

Eu
Povestim mai multe când ajungi,si eu te iubesc!

Mai observ un mesaj de la cineva numit Cameron si raman confuza fiindca nu țin minte sa ii fi dat numărul meu acelui tip.

Cameron

Hey..aseară ti-am luat telefonul și mi-am trecut numărul in el,și la fel ti-am luat și numărul,fur tot:)) sper ca nu te superi.

Privesc ecranul telefonului și fața mea exprima soc,când mi-a luat el mie telefonul și a avut timp sa faca totul?..eram asa de băută în cât nu mai știam de mine..mai ales și în șoc după ce patisem cu tipul ala..
Aleg sa ii răspund cât de frumos pot chiar dacă imi da o stare naspa acest tip și nu înțeleg de unde aceasta apropiere,nu ma cunoaște nu-l cunosc

Eu

Nu este frumos ce ai făcut..totuși esti un străin..

Ii scriu si inchid telefonul bagandu-l în gentuța mica. Cobor la bucătărie și vad ca mama mea..adica cea adoptiva mi-a pregătit micul dejun chiar dacă nu ii cerusem asta.
In seara când ma întorsesem acasă,m-au luat în brate și mi-au zis ca ma iubesc mult chiar dacă nu sunt copilul lor,oarecum m-a durut asta,nu i-am iertat suta la suta,pana la urma mi-au ascuns asta 19 ani de zile,e oarecum normal sa mai fiu suparata,il mintisem pe Drake ca e totul bine ca să nu îl îngrijorez

Ah..Drake..iar îmi aduc aminte de el și nu vreau sa plang,am plans destul aseara după ce Cameron m-a adus,la un moment dat adormisem cu lacrimi în ochi. Uneori regret ca am pus botul la falsa iubire a lui Drake,trebuia sa raman o singuratica și sa îl evit complet,mi-ar fi fost mult mai bine,pana la urma un baiat ca el nu s-ar îndrăgosti de mine niciodata.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum