CAPITOLUL 46
CAPITOL SPECIAL 4
Marc
Stau pe canapeaua din living roțăind cipsuri. Privesc spre televizor și mă întreb când o să se trezească Luana pentru a strânge lucrurile pentru a ne muta în noua casă. Sunt așa fericit că ne vom muta împreună și totuși sper să rămânem împreună și în viitor.
Deodată simt o lovitură în cap și îmi pun mâna repede în locul lovit. Frec locul și mă uit în dreapta mea văzând-o pe Luana râzând de mama focului. Înjur șoptit și văd lângă mine telecomanda semn că cu ea m-a lovit.-A naibii telecomandă! Spune ea chicotind. S-a îndrăgostit de capul tău! Râde și mă bosumflu. Vine spre mine și se așează pe canapea luând telecomanda. Mă încrunt și dau să o apuc dar o trage repede. Îmi pun mâinile în sân ofticat și o aud râzând. Vine mai aproape de mine și îmi flutură telecomanda prin fața ochilor. Nu o bag în seama și privesc în continuare televizorul.
-Dacă mă săruți îți dau telecomanda! Îmi spune după câteva momente și mă întorc spre ea.
-Faci iar aceelași lucru ca atunci. Sărut pentru telecomandă. Afirmă și o apuc de talie trăgând-o spre mine. Ne uităm unul la altul și îi privesc ochii minunați care strălucesc ori de câte ori mă privește. Mâna mea urcă pe fața ei și îi dă o șuviță blondă de după ureche. Îi privesc buzele rozali și mă apropii încet de ele pentru a le săruta. Își apropie și ea fața de a mea , amândoi dorindu-ne să ne unim buzele. Îmi zdrobesc buzele de ale ei și o prind de talie mai bine. Geme și mâinile ei urcă în părul meu de care trage puțin. Mâinile mele ajung pe fesele ei și strâng puțin de ele. Limbile noastre joacă un dans haotic și buzele imediat îmi ajung pe măxilarul ei. Își dă capul pe spate și geme și ne simțim înfierbântați. Îi sărut gâtul și nu mă pot oprii. Mâinile îmi ajung pe talia ei din nou și vreau să îi dau tricoul jos dar soneria telefonului meu se audă și ne oprim. Ne privim buimaci și Luana gâfâie trecându-și o mână prin păr. Mă ridic în picioare și merg spre dulapul unde îmi lăsasem telefonul. Îl iau și văd că este verișoara mea, Sarah. Oftez și îi răspund.
-Da? Răspund
-Sunt la ușa ta! De ce nu răspunzi?! Pufnește și îmi dau ochii peste cap plictisit de ea.
-Aham..vin acum! Răspund plictisit și îi închid în nas. Mă întorc și dau de o Luana încruntată cu mâinile în șolduri. Tresar speriat de apariția ei și oftează.
-Ce mai speriat iubito! Spun tare și zâmbește mic.
-Efectul Luana! Dă din umeri. Era verișoră-ta? Mă întreabă curioasă.
-Da,ea era. Spun și oftez
-Dacă vine aici o bat din nou mă jur! Țipă furioasă
-Iubito..te rog să te calmezi..e doar verișoara mea..
-Bine Marc! Fă ce vrei! Eu plec! Spune nervoasă și casc ochii. O prind de braț și o întorc spre mine. O lipesc de corpul meu și ne privim în ochii.
-Nu pleca..murmur trist dar se enervează și își smucește mâna.
-La revedere Marc! Spune și dă să plece spre ușă dar aceasta se deschide, pe ea intrând Sarah. Sarah are un ochii vânăt și arcada lovită rău. Se privesc ucigător și mă apropii încet de cele două.
-oh nu știam că blonda asta spurcată este aici! Se uită Sarah la mine și mă enervez la cum mi-a numit iubita. Mă duc spre ea nervos și se dă doi pași în spate.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...