CAPITOLUL 22

2.1K 93 19
                                    

Hey!
Ce faceți?
Sper să vă placă melodia de la media <3

CAPITOLUL 22

                      Drake

Bat palma cu Mike și ne așezăm pe scaunule din cafenea la o masă mai retrasă. Îmi privesc prietenul pe care nu îl văzusem de mult timp și aștept să ni se aducă ce am comandat. Gândul mă duce fugitiv la Raisa. Era așa de frumoasă aseară  și gândul că alți bărbați se uitau la ea mă face să o iau razna. Pur și simplu înnebunesc când îmi aduc aminte că s-a sărutat cu Ethan. Trebuia să îl omor în bătaie dar nu am putut.

-Și tu cum mai ești? Cum o mai duci cu fosta ta iubită? Întreabă după câteva momente și eu stau să mă gândesc.

-Cred că bine....șoptesc și văd cum o chelneriță ne aduce cafelele. Văd cum îmi face cu ochiul dar nu o bag în seamă.

-O iau ca pe un nu! Spune și chicotește.

Îmi trec de câteva ori degetele prin păr și oftez din cauza stresului acumulat. Nici nu știu dacă eu și Raisa ne-am împăcat, este dificil. Dar o înțeleg, am făcut lucruri care nu pot fii iertate.

-Defapt nici nu știu! Îi răspund și îl văd cum bea din cafea. Iau și eu o gură și scot o țigare din pachetul de țigării. Privesc în jurul cafenelei și ce văd mă lasă șocat. Raisa și Ethan sunt la o masă și își vorbesc. Îmi strâng pumnii și măxilarul îmi zvâcnește din cauza durerii.

-Drake, ești bine? Mă întreabă Mike  ușor încruntat

-Ea este Raisa! Îi indic locul Raisei.

-Este întradevăr frumoasă! Acela nu e Ethan? Întreabă curios.

-Da, chiar el! Răspund dur privindu-i.

-Poate sunt doar prieteni, Drake! Nu e nevoie să reacționezi așa! Îmi spune el încercând să mă calmeze dar nu îi reușește.

-Pe Dracu' sunt doar prieteni! Răspund nervos și mă ridic de la masă îndreptându-mă spre cei doi.

-Drake! Țipă după mine dar nu mă opresc. Ajung în dreptul lor și  le văd șocul pe față.

-Bună! Îi salut și zâmbesc cât de fals pot. O privesc pe Raisa care pare obosită și îi observ cearcănele de sub ochii . Mă așez pe scaunul de lângă Raisa și o văd cum își dă ochii peste cap. Îmi întorc privirea spre Ethan și îl văd cum se ridică.

-O să vin la cinci să te iau Raisa! Îi spune zâmbind iar ea îi reîntoarce zâmbetul. Nervii pun stăpânire pe mine atunci când se iau în brațe.

-De ce o iei la cinci? Intreb încruntat așteptând un răspuns. Raisa își trece degetele prin păr iar Ethan se încruntă.

-M-a invitat la o întâlnire! Respunde prompt Raisa serioasă.

Rămân surprins puțin de tonul și comportamentul ei. Mă fâțâi puțin pe scaun și îmi arcuiesc o sprânceană spre Ethan.

-Mergi cu pămpălăul ăsta? Întreb încă privindu-l și îl văd cum își strânge pumnii pe lângă corp.

-Drake! Nu îți permit să îl jignești! Țipă șatena la mine dar Ethan îi pune mâna pe braț pentru a o calma.

Îmi încleștez măxilarul și îmi strâng pumnii.

-Calmează-te Raisa! Este în regulă! Îi spune el iar Raisa mă fixează cu privirea serioasă.

-Ce cauți aici Drake? Ce vrei? Întreabă dur și înghit în sec.

-Am venit să vă salut! Încerc să abordez tactica de "copil nevinovat".
Raisa își arcuiește o sprânceană spre mine analizându-mă și se întoarce spre Ethan .

-Ne vedem la cinci Ethan! Îi spune și îl ia în brațe. Ethan pleacă de lângă noi și iese pe ușă.

Raisa se așează pe scaunul pe care a fost Ethan, mai exact în fața mea și își împreunează degetele pe suprafața mesei.

-Drake....nu știu ce vrei dar te rog lasă-mă în pace! Spune și eu rămân șocat de cuvintele ei. Parcă aseară a dat o șansă relației noastre și acum?

-Ce vrei să spui Raisa? Aseară..

-Aseară a fost o greșeală! Răspunde prompt. Am fost beată și nu știam ce fac! Spune și observ lacrimi în ochii ei.

-Dar....

-Niciun dar! Nu vreau să mai am deaface cu tine Drake! Înțelege că noi nu mai avem ce discuta! Fiecare o va lua pe drumul lui....

Oftează  și se freacă la ochii

-Eu te iub....

-Doar taci Drake! Nu mai vreau să mai am nicio legătură cu tine și punct! Spune serioasă și se ridică plecând. O observ pe Luana și Marc și îmi dau seama că au venit să o ia.

Simt cum câteva lacrimi se răstogolesc pe obraji mei și dau frâu lacrimilor amare. Simt o mână pe umărul meu și îmi ridic privirea dând de Mike care mă încurajează din priviri să mă calmez. Îmi șterg lacrimile și îl privesc.

-Am pierdut-o...

Spun atât de încet dar se pare că m-a auzit și mă ia în brațe bătându-mă pe spate.

-Totul va fi bine prietene! Spune și oftează.

Stau în pat și privesc de când în când ceasul pentru a vedea ora. Văd că e ora patru așa că mă pregătesc dar mai întâi o sun pe Luana.

-Bună Luana! O salut

-Drake? Ce este? Oftez

-Știi unde merge Raisa la întâlnire? O întreb direct așteptând răspunsul ei.

-Hmm de ce întrebi?

Eram sigur! Fata asta este ceva nemaivăzut

-Merge cu Ethan și vreau să fiu eu în locul lui.  Mă ajuți blondo?

-hmm...bine! Spune și rânjesc.


Îmi privesc ceasul și mai trag de cravată pentru a mai desfaceo. Luana mi-a spus că vor merge la acest restaurant și când vor sosi Luana îl va chema urgent pe Ethan și eu voi merge în locul lui. Observ mașina lui Ethan cum  oprește în fața restaurantului și telefonul îmi începe să sune.

-Da Luana! Răspund

-Eu îl voi chema acum pe Ethan! Fii pe fază! Spune și închide. Îmi îndrept privirea spre ei și o văd. Cu o rochie elegantă roz, cu niște pantofii pall în picioare iar părul este într-un coc. Dă să intre în restaurant dar telefonul îi sună și după câteva secunde îi spune Raisei să se ducă ea prima că va veni și el. Raisa intră și îl văd umpic panicat pe Ethan așa că fuge imediat la mașină pornind-o și plecând.
Văd că sună telefonul

-Ai cale liberă! Spune ea

-Cum ai reușit? O întreb

-Puțin teatru!

-Ce i-ai spus?

-Că soră-sa a avut un accident când venea în oraș! Acum fuguța la Raisa!

-Mulțumesc mult Luana! Zâmbesc

-Nu ai pentru ce! Spune și închide.

Intru în restaurant și o văd la o masă uitându-se pe un meniu. Mă așez în locul unde trebuia să fie Ethan și o privesc .

E așa frumoasă !

-Bună iubito!


Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum