CAPITOLUL 12

2.5K 107 34
                                    

Bună!! :)
Sper să vă placă melodia de la media!

CAPITOLUL 12

Raisa povestește:

Fug cât mă țin picioarele pentru a ajunge cât mai repede la ora doamnei Olivia. Am uitat să pun ceasul să sune din cauza întâmplărilor petrecute. Tot ce îmi vine îmi minte este ce treabă au Alessia și Drake. Pur și simplu nu înțeleg ce ascund și de unde se cunosc. Ajung în curtea facultăți și îi observ pe Luana și Marc discutând. El pare foarte fericit după cum îi zâmbește iar ea este rușinată. Nu știu de ce dar cred că ei doi vor fi mult mai mult decât prieteni. Mă apropii de ei și încerc să îmi trag suflul de la atâta alergat.

-Raisa! Ești bine? Mă întreabă Luana îngrijorată.

-Da sunt bine! Nu avem oră!? Îi întreb iar ei se privesc unul pe altul.

-Nu! Ora sa terminat acum 20 de minute! Îmi spune Marc iar eu îmi așez mai bine ochelarii pe ochii.

-Ah! Uitasem să îmi pun alarma și am dormit până târziu! Pufnesc iar cei doi chicotesc. De ce râdeți?!

-Ești amuzantă! Spune Marc începând să râdă cu Luana.

-Să mă anunțați când terminați din a râde! Îmi pun mâinile în sân. 

-Bine , gata gata! Spune Luana. Scuze! Nu am vrut să te supărăm!

-Este în regulă! Spun

-Deci ne vedem mâine? O întreabă Marc pe Luana care aprobă din cap și imediat o sărută pe obraz și îi face cu ochiul. Rămân efectiv șocată.

-Ohoo! Deci apar scântei?! O întreb zâmbind malefic iar ea roșește.

-Nu...doar m-a inviat la un suc!

-Ooo! E ceva! Felicitări! Dar....i-a spune-mi! Îl placi?

-Nu...eu...cr-cred că e drăguț! Dar nu îl plac...cred. se bâlbâie și chicotesc

-Ce bună plăcere este să te văd tocilaro! Aud o voce cunoscută din spate și când mă întorc dau de ochii lui verzi și pătrânzători. Drake stă în fața mea cu mâinile în buzunare zâmbind mișelește.

-Ce vrei îngâmfatule? Îl întreb direct.

Își spune teatral mâna pe inimă prefăcându-se rănit.

-Oh, dar mă rănești Raisa când mă numești așa! Spune zâmbind amuzant dar după privirea îi devine rece și mă trântește brutal de perete și icnesc de durere.

-Ascultă tocilaro! Să nu mă mai jignești niciodată! Ai înțeles! Țipă și eu dau din cap afirmativ din cauza durerii cu care îmi strânge brațele și mă împinge în perete.
Nu știu când este tras de umăr de Luana și palma ei se lipește de obrazul lui. Îmi dă drumul și își pune mâna pe locul lovit. Fug spre Luana și o iau în brațe iar Drake își întoarce privirea spre Luana privind-o nervos.

-Târfă! Cum îndrăznești să dai în mine!

-O meriți nenorocitule! Țipă și ea.

Drake dă se apropie de noi dar în fața lui apare Marc cu o față serioasă pe care nu am văzut-o niciodată.

-Ca să ajungi la ele , trebuie să treci de mine Huntington! Îi spune acesta.

Drake îl privește încruntat în ochii preț de câteva secunde și după își mută privire pe mine și văd o sclipire în ei dar își mută repede ochii pe Marc și se apropie de fața lui mai mult. Marc înghite în sec și știu că Drake este înfricoșator .

-Nu îmi trebuie mult să ajung la ea! Uite ce e Marc! Lasă trecutul în spate și mergi mai departe! De când cu aceea treabă nu ai mai vorbit cu mine! Eu cu ce sunt de vină?

Marc își strâge pumni pe lângă și are măxilarul încleștat.

Ei doi se cunosc?

Și ce treabă a fost de nu au mai vorbit?

-Tu ești de vină! Pentru tot Drake, pentru tot! Dacă nu ai fi fost tu.......

Ce?

-Cred că aceste lucruri ar trebui să vorbim doar noi doi între patru ochii!

-Nu vreau să vorbesc nimic cu tine! Din vina ta ea...

Ea?

Care ea?

Marc nu mai spune nimic și își lipește pumnul de fața lui Drake. Drake se mișcă într-o parte dar nu cade. Într-o fracțiune pumnul lui Drake se lovește de fața lui Marc și încep aș lovii fiecăruia pumni. Luana fuge imediat spre Marc și îl atinge pe braț.

-Marc! Oprți-vă pentru numele lui Dumnezeu! Țipă ea cu ochii îl lacrimi. Fug și eu spre ei și mă pun între ei fix când pumnul lui Drake este în aer dar acolo rămâne. Mă fixează cu privirea și începe să alert uitându-se la mulțimea de studenți strânși.

-Ia-l pe Marc! Îi spun Luanei iar ea dă din cap afirmativ trăgându-l de braț pe Marc. Îmi întorc privirea spre Drake care are ațintită privirea spre brațul meu unde sunt vânătă din cauza mâinii lui atunci când ma strâns.
Îmi apucă brațul fin și se uită la el.

-Eu...am făcut asta? Întreabă în șoaptă

-Da....

Șoptesc și eu iar el își ridică privirea spre mine și pentru prima oară îl văd trist. Începe să îmi mângâie cu degetul mare vânătaia

-Îmi pare rău....

Îl aud spunând iar eu îmi așez mâna pe obrazul lui.

-Este în regulă...acum ne putem așeza? Îl întreb iar el dă afirmativ din cap. Ne așezăm pe o bancă și el începe să se uite la mine.

-Ești frumoasă! Îl aud vorbind după câteva minute.

Roșesc

-Raisa, Ce faci aici?! Aud o voce și îmi întorc privirea spre roșcata care stă și ne privește cu o sprânceană arcuită.

-Bună Irene! O salut iar ea pufnește nervoasă.

-Ce cauți aici cu el? Întrebarea ei mă ia prin surprindere. Raisa, știi ce periculos este! Face semn spre Drake care o privește plictisit. Știi că el vrea să te bage în patul lui și te va umili! Nu fi proastă Raisa!

-Irene, știi că trebuie să facem un proiect! Așa că despre asta discutăm. Oricum! Ce te interesează pe tine ce fac eu și ce nu! Fiecare face ce vrea cu viața lui!

-Ești o proastă că te culci cu el! Vei suferi! Este periculos Raisa!

-Dacă este periculos atunci de ce te-ai culcat cu el!? I-o trântesc și aud chicotitul lui Drake. Plec de lângă ei doi și acum îmi dau seama că Irene sigur e o falsă ori chiar îmi vrea binele dar simt că am făcut ce trebuia și că am ripostat. Irene este mult mai rece iar eu simt că nu mai este locul meu lângă ea. Poate am greșit având atâta încredere în ea dar cine știe. Ajung în clasă pentru a îmi lua ghiozdanul dar ce văd în fața mea mă șochează dar zâmbesc după aceea.

Luana și Marc se sărută!










Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum