CAPITOLUL 36

1.6K 69 3
                                    

Bună!

CAPITOLUL 36

                     RAISA

După o lună

Îmi trec degetele peste buclele șatene și mă privesc încă o dată în oglindă pentru a mă asigură că părul nu îmi stă  ciufulit. Văd că totul este în regulă și cobor jos dând de părinții mei care vorbesc cu Drake. Sunt puțin surprinsă să îl văd aici dar și bucuroasă în aceelași timp. Îmi observă toți trei prezența și îmi zâmbesc inclusiv Drake.

Acesta vine și îmi înconjoară talia cu brațele lui și îmi sărută creștetul protector. O aud pe mama chicotind și mă rușinez știind că ea și tata iau parte la asta.

— Mi-a fost dor de tine iubito! Îmi spune la ureche și mă cutremur la simțul respirației lui în zona urechii mele.

—Și mie mi-a fost dor de tine! Îi spun și ne desprindem din îmbrățișare. Mă uit la părinții mei care zâmbesc și oftez. Mergem? Îl întreb pe iubitul meu iar el afirmă prinzându-mă de mână.

—Scumpo, uite! Îmi întinde mama două sandwichuri. Le mâncați pe drum. Ne spune și le iau plecând nu înainte să îmi sărut părinți pe obraz.

Ieșim afară și mergem spre mașina lui parcată în fața casei. Intrăm înăuntru și îi întind sandwichul. Îl apucă și îmi zâmbește.

—Mulțumesc iubito! Îmi spune zâmbind la mine și zâmbesc și eu. Îl văd cum parcă își amintește de ceva și mă privește serios. Trebuie să îți spun ceva! Îmi spune și afirm puțin confuză de schimbarea lui de comportament.

—Bine, spune! Îi zic așteptând să îmi spună ce l-a făcut supărat deodată.

—Ăm..tata te-a invitat la cina din seara aceasta la el! Desigur vei merge cu mine. Îmi spune și rămân puțin șocată de faptul că tatăl lui dorește să vin la cină diseară.

—Bine..spun încă șocată iar Drake îmi prinde mâna cu al lui ce mă face să îl privesc direct în ochii lui verzi.

—Ești sigură? Nu ești obligată să mergi Iubito. Îmi spune blând și oftez fâțâindu-mă pe scaun.

—Voi merge Drake! Nu este nicio problemă! Îi zâmbesc încercând să îl fac să creadă că nu este nicio problemă chiar dacă îmi este puțină teamă.

—Sigur? Îmi sărută dosul palmei și afirm zâmbind. Zâmbește și el și mă sărută. Mă prinde de talie și adâncește sărutul atunci când mâinile mele ajung în părul lui de care trag ușor. Îmi mușcă buza inferioară și zâmbesc.

—Ești specială! Îmi spune după câteva momente și zâmbesc tot mai larg

—Iar tu minunat! Îl sărut scurt pe buze și îmi zâmbește înainte să pornească spre facultate.

Ajungem în scurt timp și un fior mă acaparează amintindu-mi de ce sa întâmplat acum o lună. Înghit în sec și pot spune că nu am trecut încă peste acel eveniment neplăcut. Despre Kai pot spune că nu m-a mai deranjat și rănile i s-au vindecat cu timpul dar ale mele nu. De Alessia știu că s-a mutat la o prietenă de a ei dar chiar nu îmi pasă. Irene am mai văzut-o de câteva ori ca și pe Ethan. Nu mai știu nimic de el dar l-am văzut prin facultate sau pe holurile acesteia dar nu am mai vorbit.

Mă dezmeticesc atunci când îi aud glasul lui Drake și mă întorc spre el.

—Ești cu mine iubito! Nu îți fie frică! Îmi prinde mâna și o sărută. Nu pot să nu zâmbesc la gesturile lui drăguțe și dulci. Îl sărut pe buze înainte să ieșim amândoi din mașină.Vântul adie ușor iar soarele strălucește.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum