CAPITOLUL 42
Capitol special 3
Luana
Simt că turbez! Ce caută fufa asta aici?! Îmi vine să o dau capul de pereți! Târfă nenorocită!
Alessia stă pe canapeaua din sufragerie și discută cu Marc!
Ca aș vrea să îi sparg moaca brunetei sugătoare de scule!
Eu și Marc am decis să ne mutăm împreună într-un apartament aproape de facultate. Ne înțelem bine chiar dacă mai avem certuri pe faptul că va colabora cu Alessia la piesa de teatru.
De Raisa pot spune că este distrusă. Au trecut trei zile de când Drake a părăsit-o. Mă doare să îmi văd prietena așa. Nu merită tot ce i se întâmplă dar sper totuși să se împace.
Îi spionez pe cei doi de după ușă și îi văd când dau să se sărute la partea cu cei doi prieteni când încep să simtă unul ceva pentru altul. Nu pot accepta ca Marc să se sărute cu scorpia aia brunetă și sugătoară de scule. Un rânjet imens îmi apare pe față și mă pun jos pe podea începând să joc teatru cum știu eu mai bine.
Pa-pa sărut!
-Auuuuu! Țip rănită din cauza dureri false ale piciorului. Îl văd pe Marc venind grăbit și îngrijorat în aceelași timp spre mine, iar în urma lui apare și scorpia.
-Iubito,ești bine? Mă întreabă și dau negativ din cap și mă i-a încet în brațe. Scorpia mă privește urât și eu îi rânjesc și îi fac cu ochiul fără a mă vedea Marc. Scorpia se încruntă iar eu tot rânjesc.
Marc mă pune pe canapeaua din living și eu tot joc teatru cum aș fii rănită. Îngrijorarea de pe fața lui mă face să îmi pară rău că îi fac asta și îl îngrijorez dar nu puteam permite ca el să se sărute cu scorpia.
-Mă duc să aduc niște gheață! Mă informează iubitul meu și pleacă trecând pe lângă scorpia ce intră în living.
Chiar are față de sugătoare de scule!
-Ești o actriță foarte bună Luana! Păcat că nu ai primit rolul! Spune rânjind și simt cum turbez. Îmi vine să îi dau un pumn în fața aia de spurcată.
-Măcar nu sunt ca tine! Să fiu expertă în sugerea sculelor, nu e stilul meu. Dar al tău da! Îi rânjesc și îmi trec mâna prin păr. Se uită nervoasă la mine și vine spre mine prizându-mi brațul brutal.
Icnesc din cauza durerii unghiilor ei infipte în pielea mea și ea rânjește.
-Acum nu mai ești neînfricată nu?! Mă i-a în batjocoră și mă enervez. O prind de păr cu cealaltă mână și o trag tare de el. Geme de durere și îmi dă drumu la braț care este roșiatic de la unghiile ei.
-Brunetă nenorocită, proastă și sugătoare de scule! Îi dau un pumn nervoasă. Cade pe jos și imediat îi simt mâna pe piciorul meu. Sunt trasă de picior și cad jos lovindu-mă cu capul de podea. Icnesc de durere și o văd cum se pune pe mine rânjind și îmi dă un pumn în față. Îmi prinde mâinile și mi le pune deasupra capului ținându-le cu o mână. Simt cum nu mai am foarță și nu înțeleg cum Luana Miller a ajuns să fie bătută. Asta nu se poate întâmpla.
Nu se poate!
Eu sunt Luana Miller!
Nimeni nu mă bate pe mine!
Nici măcar târfa asta!
Mă enervez și îi dau un cap în față. Îmi dă drumu la mâini și își duce palma la față. Rânjesc și îi dau pumn. Cade pe spate și mă urc peste ea. O prind de păr brutal și îi dau o palmă și o scuip ridicându-mă de pe ea.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...