CAPITOLUL 57

2K 79 30
                                    

   
                                  Raisa

Pornesc cu Luana spre ieșirea din facultate și mă abțin să nu plâng în timp ce mă gândesc la ce mi-a facut Drake. Nu pot crede că și-a batut joc de mine în ultimul hal de parcă aș fi fost una din tipele cu care se juca. Privirile curioase sunt pe noi și încerc să nu le bag în seamă gândindu-mă la cat de proasta sunt avand incredere in Drake.

Trebuia sa imi dau seama ca isi bate joc de mine si un baiat ca el nu se va schimba niciodata pentru o fata ca mine. Pe de o parte inima mea nu il crede, iar pe de alta parte mintea imi spune ca doar si-a batut joc de mine si ca nu ii pasa catusi de putin de mine.

‐ Dacă mai plangi mult , te bat! Aud vocea Luanei si o privesc debulosata.

- Ce? Întreb confuză și îsi da ochii peste cap, iesind deja din facultate.

- Daca mai plangi, nu stiu ce iti fac! Da-i naibii! Rabufneste ea nervoasa. Sa ramana amandoi cu papusica aia! Continua si pornim spre masina ei aflata in parcarea de langa facultate.

- Bună! Auzim o voce feminina  din spatele nostru si ne intoarcem curioase sa vedem cine este. Raman socata si un nod mi se pune in gat cand vad ca e tipa aia Beatrice sau cum o chema.
Ne priveste zambitoare si pot spune ca aceste zambete nu sunt unele prietenoase, sunt unele malefice care ascund rautatea chipului ei angelic.

- Ce vrei? O intreaba dur Luana iar aceasta ii ranjeste apropiindu-se de prietena mea.

- Cred ca stii ce vreau! Ii spune iar Luana pufneste

- Stiu ce vrei tarfa! Si poti sa ii iei! Ii raspunde dur și ma apuca de brat. Hai Raisa! Nu vreau sa stau pe langa ea! Imi spune si dam sa plecam dar ii auzim din nou vocea.

- Deci tu esti marea Raisa! Ne intoarcem confuze si o privesc pe fata din fata mea care sta si ma priveste de parca m-ar omora din priviri. Imi strang pumii si incerc sa nu ma enervez si sa fac vreo scena in fata tuturor.

- Da, eu sunt! Ce doresti? O intreb sec si folosind un ton plictisit iar aceasta se apropie de mine zambind

- Chiar imi pare rau pentru ce ți-a făcut Drake! Nu meritai asta! Dar ce să faci, nu te iubeste si punct! Spune simplu si strang din ochi incercand sa nu dau drumul lacrimilor.

- Raisa, nu o asculta! Face asta sa te supere! Hai sa mergem! Spune Luana dand sa ma traga de brat si sa plecam dar vocea lui Beatrice ne opreste din nou.

- Sa il fi vazut cat de salbatic era aseara in pat! Imi spunea cat de mult ma iubeste, imi saruta corpul si imi spunea soapte de iubire! A fost o seara de neuitat! S-a vazut că i-a fost dor de Beatrice a lui! O aud spunand si cuvintele ei mi se tot repeta in minte. O stare de nervozitate ma apuca si nu stiu cand palma mea face contact cu obrazul ei. Aceasta isi pune socata mana la obrazul lovit si tot ce fac este sa ma intorc spre Luana

- Hai sa mergem! Ii zic iar aceasta ma priveste confuza dar imediat afirma si pornim spre masina ei. Urcam in masina si imi sprijin capu de geam privind cum stropii de ploaie lovesc geamul. Nu stiu cand, dar incep sa plang gandindu-ma la toate momentele petrecute cu el..fiecare ,,te iubesc" , fiecare sarut si imbratisare.

- Raisa..nu mai plange te rog..,o aud pe Luana si ma intorc privind-o.

- Il iubesc Luana..il iubesc foarte mult..cum a putut sa imi faca asta..cum?

- Gata scumpo..mai mult iti faci rau! Nu te mai gandii la el! Imi spune cu parere de rau pe chip.

- Cum pot sa nu ma mai gandesc la el cand e peste tot in inima si mintea mea? Cum?..,suspin si imi sterg ochii.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum