Bună!!! :)))
Ce mai faceți?
Încă un capitol!
Sper să vă placă! <3
Dați drumul melodiei la partea când ajung la petrecere.
Îl aveți și pe Drake la media! :)
În caz că videoclipul nu merge, este melodia ,,purple lamborghini de Skrillex & Rick Ross"CAPITOLUL 7
Raisa povestește:
Pe tot parcursul drumului îl vedeam cu coada ochiului pe Marc cum mă privea. Mă simțeam intimidată și totuși foarte ciudat de faptul că un băiat mă privește. Privirea prietenoasă și zâmbitoare a lui Marc nu se compară cu privirea rece si dură a lui Drake. Atunci când Drake mă privește simt mii de scântei cum explodează în mine. Atunci când îi văd ochii înțepenesc și nu știu ce să fac. În liceu am fost retrasă de restul elevilor iar singurii mei prieteni pe care i-am avut a fost fosta mea colegă, Cassie și Chriss. Chriss era o persoană petrecăreață și a făcut parte din echipa de football. Cassie a fost o fată rebelă și petrecăreață ca și Chriss. Aflasem într-un timp că ei doi sunt împreună dar sau despărțit imediat.
Oprim în fața unei vile imense din care se aude foarte bine basul muzicii. Observ și persoane care dansează în curtea imensă cu piscină. Uni se sărută iar alți se pipăie. Nu știu sincer cum am putut accepta să vin într-un loc ca ăsta dar am făcut-o pentru a nu o supăra pe Irene. Ea este singura care mi-a devenit prietenă și nu și-a bătut joc de mine iar eu nu vreau să o supăr.
-Uhuu! Se pare că Huntington s-a întrecut pe el! Pufnește roșcata strâmbându-se spre Marc care oftează. Idiotul ăsta mereu va fi pe primul loc în topul petrecerilor! Dar azi am venit să îi arăt că nu îmi este frică de el!
Mă încrunt
Îmi pare cunoscut numele ,,Huntington". Parcă îl auzisem undeva dar nu știu de unde.
Coborâm din mașină și intrăm pe poarta uriașă. Observ fete care dansează pe lângă băieți, sărutându-se cu ei sau care își arunc privirii.
Irene îi șoptește ceva lui Marc și pleacă de lângă el . Marc se apropie de mine cu același zâmbet prietenos .
-Irene are niște.....treabă! Îmi spune el. M-a rugat să stau cu tine!
Oftez
-Bine.
-Vrei ceva de băut? Mă întreabă trecându-și o mână prin părul blond.
-Nu. Nu sunt vreo fană a alcoolului! Chicotește și își apropie mai mult fața de a mea.
-Suprinzător! Nici mie!
Mă încrunt
-Cum adică?
-Nici mie nu îmi place alcoolul!
Rămân șocată. Marc nu consumă alcool? Este singurul băiat pe care l-am întâlnit în viața mea care nu consumă alcool. Fata cu care este sau va fi sigur este sau va fi norocoasă să aibe un așa iubit prietenos .
-Nu mă așteptam! Îi spun iar el chicotește.
-Este destul de surprinzător,nu? Mă întreabă amuzat.
-Foarte surprinzător! Exclam . Sigur iubita ta e mândră că are un așa iubit! Îi spun iar el începe să râdă.
-Nu am o iubită! Am avut în clasa a șaptea o iubită cu care am fost două săptămâni după care m-am despărțit de ea! Dă din umeri zâmbind amuzat.
-A suferit după tine? Îl întreb
-Neeh! Ridică palma plictisit. După ce m-am despărțit de ea s-a cuplat cu Kevin!
-Cine este Kevin?
-Un coleg din gimnaziu care era cam......gras! Cu el sa cuplat aia fiindcă știa că la Kevin găsea mereu mâncare în ghiozdan ! Încep a râde o dată cu el de ce a spus.
Îmi dau seama că Irene lipsește de ceva timp așa că mă decid să o caut.
-Eu mă duc să o caut pe Irene! Îi spun
-Ești sigură că te descurci pe aici? Mă întreabă iar eu aprob. Bine! Eu mă duc să o agăț pe puicuța aia blondă! Îmi face semn spre blonda de la masa alăturată. Îmi dau ochii peste cap și trec pe lângă el încercând să merg prin mulțimea de persoane care dansează. Decid să intru în casă pentru a o căuta iar muzica răsună tot mai tare. Mirosul de tutun cu alcool își face prezența iar eu încerc să disting persoanele pentru a o găsii. Nu știu când mă lovesc de un piept tare și când îmi ridic privirea înghit în sec. În fața mea stă un bărbat de culoare neagră cu multe tatuaje și mușchii. Este îmbracat cu blugi și jachetă și cu lanț la gât. Pare a fi motociclist sau boxer dar nu îmi pot da seama. Se uită la mine serios și mă analizează încruntat.
-Uită-te pe unde mergi tocilaro! Mârăie spre mine iar eu mă dau un pas în spate.
-Îmi cer scuze! Nu te-am văzut!
-Altă dată nici nu o să mai cu ce să vezi! Spune printre dinți iar eu rămân șocată de amenințarea lui.
-Hey! Ce se întâmplă aici? Aud vocea cunoscută. Îmi ridic privirea și îl văd venind spre noi privindu-ne curios în timp ce băiatul de culoare neagră îi zâmbește lui Drake .
-Oh, ce mai faci frate!? Ii spune negriciosul lui Drake dând mâna cu el prietenește.
-Am întrebat ceva Oliver! Mârâie acesta spre negricios.
-Nimic frate! Această tocilară a dat peste mine! Face semn spre mine iar Drake mă ațintește cu privirea pentru o secundă. Mi-a spus că nu m-a văzut iar eu i-am spus că data viitoare nu o să mai aibe cu ce să vadă deloc! Începe negruciosul a râde dar Drake îl privește încruntat și își așează o mână pe umărul negriciosului zâmbindu-i diavolește.
-Ora 02:00, la locul nostru, să nu lipsești! Valea! Îi spune printre dinți iar eu rămân șocată.
Negriciosul dă din cap afirmativ repede parcă....speriat și pleacă sau fuge prin mulțime.Drake își întoarce privirea spre mine si se apropie având o față neutră.
-Ce cauți aici? Mă întreabă direct.
Mă încrunt
-Defapt ce faci tu aici? Îl întreb eu
-Asta e casa mea! Și desigur petrecerea mea! Rânjește iar eu măresc ochii de uimire.
Casa lui Drake?
Drake?
Huntington?
Drake Huntington?
Desigur! Cum am putut să uit!
Îi auzisem numele când a fost chemat la directoare.
Cât de proastă pot fi?!
Irene nu mi-a spus nimic!
-Ce? Ți-a mâncat pisica limba ? Îl aud si mă dezmeticesc
-Nu...eu....trebuie....să plec! Îi spun . Dar întâi trebuie să o găses.....
Înainte să mai spun ceva o Irene amețită se apropie si îl privește pe Drake după care începe să râdă.
-Oooo! Marele Drake! Țipă iar toată lumea este la scena ce se desfășoară. Știi cine ești tu defapt când te crezi cel mai tare si faci fetele să sufere cum mai făcut pe mine?! Un idiot! Îl scuipă aceasta și eu rămân șocată. În următoarea secundă Drake o apucă brutal de braț .
-Ascultă la mine! Tu ești doar o târfă ieftină cu care mi-o trag! Și scumpo aseară nu erai de aceeași părere! Îi spune acesta iar toată lumea chicoteste . El se uită dezgustat la ea. Aseară te-ai rugat de mine să o facem, și acum te dai victimă?! Răde batjocoritor. Singura idioată ești tu! Toată lumea începe să râdă iar Irene începe să plângă. Acum! Își întoarce privirea spre mine. Ia-o de aici și plecați! Asta este valabil pentru toată lumea! Țipă în toată încăperea și îmi aruncă o singură privire înainte de a pleca.
Un nou capitol!
Cum vi se pare?
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...