CAPITOLUL 29

1.8K 71 10
                                    

Bună!
Ce faceți?
Sper să vă placă melodia de la media.

CAPITOLUL 29

                      Raisa

Luana stă în brațele mele suspinând. O mângâi pe păr și încerc să o calmez. Drake este plecat de jumate de oră și nu știu deloc unde este. După întâmplarea de ieri Luana a încercat să dea de Marc dar acesta nu ia răspuns. Luana plânge de ore și nu știu ce să mai fac.

-Luana...șoptesc. Totul va fi  bine scumpo...o mângâi pe spate afectuos și îi își ridică privirea spre mine.

-Îl iubesc mult Raisa...spune și începe să plângă din nou. Îi șterg lacrimile și o iau în brațe.

După zece minute îi aud respirația calmă și o privesc. A adormit. O las ușor pe pat și cobor pentru al suna pe Drake. Apuc telefonul din buzunar și îl apelez.

* apelantul nu poate fi contactat. Vă rugăm  reveniți...*

Pufnesc și îmi bag telefonul înapoi în buzunar.

Unde naiba ești Drake?!

După ce că ai plecat fără să spui unde mergi acum ai și telefonul închis. Mă gândesc să îi trimit un mesaj.

* Unde ești?*

Mă pun pe un scaun și îmi torn un pahar cu apă. Îmi trec mâna prin păr și mai iau din când în când o gură de apă.

Aud soneria și fug imediat. În fața mea apare Irene zâmbind . Ce caută ea aici? Nu am mai văzut-o de mult timp. E îmbrăcată într-o fustă mulată neagră și și un tricou alb decoltat. Părul  ei roșcat îi este drept și machiajul de pe față este strident. Îmi zâmbește și intră în casă pe lângă mine. O privesc uimită de tupeul ei.

-Ce vrei Irene? Spun dur și o văd cum își dă ochii peste cap așezându-se pe un scaun.

-Raisa, de ce te comporți așa cu mine? Spune rănită și după începe să râdă.

Cum am putut avea încredere în ea?!

E o scorpie!

Am crezut-o prietena mea dar era o prefăcută.

-Ce vrei? Repet întrebarea și o văd cum pufnește dându-și ochii peste cap. Se ridică în picioare și vine spre mine.

-Raisa, Raisa, Raisa. Repetă. Cum poți fii atât de proastă? Întreabă rânjind.

Cum adică?

Ce vrea să spună?

-Ce vrei să spui Irene? Întreb confuză și oftează.

-Nu îți dai seama că Dra...

Nu mai apucă să spună nimic că o ușă trântită se aude. Ne întoarcem privirea și în casă intră Alessia grăbită către Irene.

-Nu Irene! Spune repede și oarecum speriată. O apucă de braț pe Irene și o trage de el Irene își smucește brațul și se întoarce spre Alessia nervoasă.

-Dă-mi drumul Alessia! Nu mai tac! O să îi spun iar tu mă vei lăsa! Țipă enervată. Alessia este panicată și se apropie iar de Irene.

-Nu face asta Irene! Taci..te rog..voi avea probleme! Spune speriată iar Irene își dă ochii peste cap.

Despre ce naiba vorbesc?!

Ce trebuie să aflu?

Și ce treabă au ele două?

-Ți-e frică de Drake?! Ți-e frică  că află iubițica lui scumpă?! Țipă spre Alessia și se întoarce spre mine. Trebuie să afli ceva foarte important. Îmi spune.

Drake?

Ce treabă are el în asta?!

-Ce? Întreb. Vorbește o dată ! Nu înțeleg ce naiba spuneți! Ce treabă are Drake?! Țip și eu.

Alessia înghite în sec și o privește rugător pe Irene care imediat are atenția pe mine.

-Drake a avut treabă cu sinu...

Nu mai apucă să spună nimic că vocea lui Drake se aude din dreapta.

-Ce căutați aici? Îl văd puțin nervos și Alessia tresare speriată iar Irene își dă ochii peste cap 

-Bine ai venit Drake! Spune Irene zâmbind. Avem să îi spunem ceva Iubitei tale! Spune rânjind și Drake își strânge pumnii pe lângă corp înghițind în sec.

Ce naiba se întâmplă?!

Ce ascund ?!

-Irene..nu! Spune Drake oarecum tremurând și o privește rugător pe Irene care rânjește.

-Drake, iubita ta trebuie să știe. Rânjește iar Drake înghite în sec.

-Am respectat ce am vorbit! Spune el nervos.

Ce înțelegere?!

Ce treabă au ei?!

-Păcat, eu nu! Răspunde ea răutăcios .

-Ce naiba se întâmplă?! Țip enervată. Drake ce se întâmplă?! Ce ascundeți?! Întreb nervoasă.

Drake mă privește trist dar atenția lui cade pe Irene și o privește rânjind. Fața lui Irene se schimbă din rânjinre în confuzie.

-Bine! Spune! Dar toți vor afla ce ai făcut în primul an. Spune rânjind iar Irene înghite în sec și îl privește temătoare. Mă mai privește o dată și după pe Drake și spune.

-Îți va spune iubitul tău ce vrei să afli! Mă privește pentru ultima dată și iese repede din casă. Din urma ei iese panicată Alessia și sunt super confuză.

Drake mă privește și dă să mă ia în brațe dar mă îndepărtez. Se uită confuz și totodată uimit la mine iar eu îl privesc dur.

-Iubito..ce este? Întreabă iar eu pufnesc.

-Ce este?! Ce îmi ascundeți Drake! La naiba! Spune ce treabă ai cu ele două?! Țip la el nervoasă și îl văd înghițind în sec. Își trece o mână prin păr și mă privește încruntat.

-Acum o să ne certăm pe asta? Întreabă deranjat .

-Tu faci  să ne certăm! Tu ascunzi lucruri de mine și după vrei să nu îmi pese! Țip și își strânge pumnii.

-Raisa..nu e nimic important! Oftează și încearcă să se calmeze.

-Ba este! Țip. Vreau să știu ce treabă ai cu ele! Ce îmi ascunzi la naiba! Țip revoltată  la el și își închide ochii încercând să nu răbufnească. .

-Cred că ar trebuii să discutăm mâine după ce te calmezi. Propune și iar răbufnesc.

-Cumva te-ai culcat cu ea?! Țip și îl văd surprins.

-Ce dracu tot vorbești Raisa! Răbufnește. Nu te simți bine și vorbești prostii! Spune în continuare și simt lacrimi pe obrajii mei. Iubito..dă să se apropie de mine dar mă îndepărtez.

-Spune-mi ce ascundeți ! Mârâi și oftează.

-Nu pot! Spune și imediat fug pe scării și intru în cameră începâng să plâng în hohote sprijinindu-mă cu spatele de ușă.

O văd pe Luana venind îngrijorată spre mine și mă ia în brațe.

-Raisa? Ce sa întâmplat? De ce plângi? Întreabă șocată și o strâng în brațe.

-Vorbim mâine..nu sunt în stare acum...șoptesc printre suspine și ea doar afirmă din cap.

Sper că va plăcut capitolul și știu că este mai scurt. Acest capitol este un mic cadou pentru 1000 de ochișorii ♥️♥️

Vă pup! ❤❤

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum