CAPITOLUL 27

2.1K 88 18
                                    

Bună!
Ce mai faceți?

Sper să vă placă melodia <3

               Ascultați melodia ⬇️


      CAPITOLUL 27

                     Raisa

O privesc pe mama și încerc să îmi reglez respirația. Ieșim din mașină și îi urmăm până în casă. Drake pare puțin încordat dar îl ating pe braț pentru a se calma. Îmi zâmbește și îmi mângâie obrazul. Mama se așează pe un scaun de la masă și tata se așează lângă ea. Ne privesc pătrunzător și ne face semn să ne așezăm. Drake mă privește pentru o secundă și se așează pe scaunul din fața lor. Îl urmez tensionată și aștept ca unul din părinți mei să izbucnească. Sper să nu sară pe Drake, nu vreau să îl fac să se simtă prost.

Mama oftează

-De ce ați plecat? Și de ce erai nervos Drake? Mama îl întreabă și Drake mă privește în ochii. Îmi frec palmele sub masă și mă rog ca părinți mei să nu observe dar am ghinion și tata își arcuiește o sprânceană spre mine.

-Raisa, de ce ești agitată? Întreabă tata serios și eu fac ochii mari fiindcă a observat.

-Doamnă, Domnule, Eu și cu Raisa suntem împreună. Spune Drake direct și fac ochii mari ca mama și tata. Ieri ne-am certat din lucruri mărunte și azi ne-am împăcat. Spune prompt și înghit în sec.

Cum a avut curajul?

-Stai stai! Spune mama. Sunteți împreună? De când? Întreabă mama repede interesată de subiect ca și tata care îl privește atent pe iubitul meu.

-Acum o lună. Am fost acum o lună împreună dar eu cum eram prost nu mi-am dat seama de sentimentele mele pentru ea și era..să o înșel. Ne-am despărțit și în această lună mi-am dat seama că o iubesc pe Raisa foarte mult. Știu că o să credeți că sunt un nenorocit care nu o merită pe fiica dumneavostră dar sunt dispus să fac orice ca să vă câștig încrederea. O iubesc enorm de mult pe Raisa și aș face orice pentru ea. Spune Drake zâmbind sincer și îmi apucă mâna. De când i-am văzut ochii aceștia frumoșii și albaștrii am simți că mă topesc. Am fost prost și m-am comportat urât cu ea dar am realizat că fără ea sunt un nimic. Vreau ca dumneavoastră să fiți de acord cu relația noastră. Spune și îi privește iar mama și tata sunt neutri.

-De aceea erai așa posomorâtă! Spune mama zâmbind. Te îndrăgostisei dar era dificil nu? Întreabă blând și aprob. Nu îmi vine să cred! Părinți mei sunt fericiți. Am crezut că vor avea o criză de nervi. Drake, am văzut că ai un comportament mai rebel dar se vede sclipirea din ochii tăi când vorbești despre fiica noastră. Dacă fiica mea te iubește nu am nimic împotrivă scumpule, dar tot ce vreau este să nu îți bați joc de ea și să îi spui dacă vei găsi pe altcineva. Spune mama serioasă și Drake zâmbește apucându-mi mâna.

-Nu va exista altă fată! Raisa este singura care este și va fi în inima mea. Spune și îmi sărută mâna. Tata îmi face cu ochiul rânjind și mama privește zâmbind emoționată. Drake îl privește pe tata care își așează din nou privirea de ucigaș. Domnule, dumneavoastră ce spuneți? Întreabă ușor temător. Tata se ridică și zâmbește prietenos.

-Bine ai venit în familie ginere! Spune și deschide larg brațele. Drake se ridică și se îmbrățișează bărbătește râzând amândoi.

Mama zâmbește dulce și îl ia și ea în brațe.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum