CAPITOLUL 45

1.4K 65 6
                                    

CAPITOLUL 45
 

                   RAISA

Azi dimineață m-am trezit cu o durere de cap îngrozitoare. Părinți mei dormeau când venisem așa că nu au avut norocul să mă vadă beată. Imaginile de aseară îmi invadează mintea și tot ce pot face este să oftez. Mă dau jos din pat umpic amețită și pornesc spre baie. Fac un duș pentru ami mai reveni și ies înfășurată într-un prosop. Ies și îmi aud telefonul sunând. Merg pentru al lua și văd că apelantul este Ethan.

-Hei! Îi spun puțin somnoroasă.

-Bună Raisa, vin să te iau la facultate? Mă întreabă

-Dacă dorești...îi spun puțin stânjenită.

-Vin la 7:10 să te iau. Pa Raisa! Spune și zâmbesc.

-Pa! Închid și arunc telefonul pe pat. Merg la dulap și mă îmbrac cu lenjeria și o rochiță simplă de culoare galben.  Mă pieptăn și îmi prind părul într-o coadă de cal. Mă dau cu puțin parfum și îmi iau în picioare niște sandale. Îmi iau telefonul și ghiozdanul și ies pe ușa camerei. Cobor și merg spre bucătărie. Părinți mei au plecat de la ora patru dimineața astăzi,așa că sunt singură.

Îmi fac ceva să mănânc și ies afară din casă. Îi văd mașina lui Ethan și merg spre ea. Intru în mașină și îl văd pe Ethan purtând o pereche de ochelarii. Este îmbrăcat cu un tricou alb și niște pantaloni de trening. Îmi zâmbește și își așează puțin părul.

-Ce faci Raisa? Mă întreabă zâmbind și zâmbesc și eu.

-Bine..sunt ok. Răspund și afirmă. Pornește mașina și plecăm de pe loc.

Ajungem destul de repede și privesc din nou emoționată facultatea. Mă simt oarecum ciudat că îl voi vedea din nou pe Drake. Numai când mă gândesc că se sărută cu aceea șatenă sau roșcată, mă doare sufletul și îmi vine să plâng. Nu credeam vreodată că o să ajung să îl iubesc așa mult. Simt o mână pe umărul meu și mă dezmeticesc privindu-l pe Ethan care mă privește încurajator.

-Totul va fi bine Raisa, vei vedea! Îmi zâmbește și afirm puțin nesigură. coborâm din mașină și el vine înconjurându-și mâna pe talia mea. Mă trage la pieptul lui și zâmbesc fals pentru a se crede că suntem un cuplu adevărat.

Intrăm pe porțile facultăți și obserb mulți studenți într-un cerc mare strigând ,,bătaie". Mă uit la Ethan super confuză și el dă din umeri tot confuz ca și mine. Pornim între acolo și îmi fac loc printre studenți pentru a vedea ce se întâmplă. Rămân uimită când o văd pe Luana cărându-i pumni roșcatei.

-Sugătoare de scule, ți-am spus că te omor a doua oară! Țipă Luana și îi dă un pumn roșcatei care este plină de sânge. Fug la Luana și o trag de talie. Ea se zbate ca un pește și mârâie să îi dau drumul.

-Gata Luana războinica! Spun și se oprește întorcându-și privirea spre mine.

-Raisa? Se uită la mine și afirm. Niște studenți o ajută pe roșcată iar ceilalți își văd de treburile lor. Ethan îmi face semn că intră în facultate și afirm. Îmi întorc privirea spre blondă care imediat mă strânge în brațe și începe să plângă. Rămân șocată și îi mângâi spatele.

-Ce s-a întâmplat Luana? O întreb și își ridică privirea spre mine.

-Mersesem aseară la Marc și după ceva timp venise roșcata aia spurcată la el și a început să îmi spună că Marc a chemat-o să se distreze..nu am crezut dar avea dreptate..Marc o sunase..suspină și rămân șocată.

-Gata..șhh..îi mângâi spatele încercând să o fac să se liniștească. Își șterge lacrimile și își trece mâna prin păr.

-Luana! Auzim o voce cunoscută din dreapta noastră. Ne întoarcem dând de Marc. Luana îl privește tristă și dă să plece dar imediat Marc este lângă ea și o prinde de mână.

Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum