CAPITOLUL 43
RAISA
În urmă cu trei zile...
Tot ce fac, este să plâng. Inima mă doare și de când am venit acasă am plâns încontinu. Părinți mei se îngrijoraseră dar le-am spus că totul este în regulă. Se văzuse că nu m-au crezut dar nu au mai insistat. Nici nu îmi trece prin minte să merg astăzi la facultate dar mesajele de la Luana de încurajare m-au făcut să mă răzgândesc. Mă doare foarte rău știind că el nu mi-a mai trimis vreun mesaj sau să mă sune.
Mă dau jos din pat și merg la baie. Îmi fac un duș repede și îmi pun un prosop pe corp. Îmi usuc părul cu feonul și ies din cameră îndreptându-mă spre dulap, de unde îmi scot lenjeria, un tricou de la adidas și niște blugi normali și negri. Mă pieptăn și îmi las părul desfăcut. Mă încalț cu o pereche de teneși și ies din cameră coborând îndreptându-mă spre bucătărie.
Îmi văd părinți stând și savurând din cafea, așa că îmi dreg glasul atrăgându-le atenția.
-Bună scumpo, cum mai ești? Se ridică mama în picioare și imediat este lângă mine punându-și mâna pe obrazul meu.
-Sunt bine! Răspund cam dur și mă privesc amândoi triști și îmi dau seama că nu e vina lor. Îmi pare rău..doar nu vreau să discutăm. Le spun oftând și aprobă amândoi.
-Nu la ora asta trebuia să vină Drake? Se uită mama la ceasul de la mână și inima mi se oprește un moment la auzul numelui său. Tot ce fac , este să înghit în sec și mă abțin să nu încep să plâng.
-Oh..azi..are treabă și nu poate veni. Mint afișând un zâmbet fals și ei doi aprobă. Eu plec! Anunț și plec spre ușă ieșind afară.
Când dau de aerul puțin cam rece de afară trag mult oxigen în piept de parcă nu am putut respira până acum. Respir și încep să plâng. Sufletul mă doare fără el. Fără Drake al meu. Aș vrea ca să fie un vis și să mă trezesc în brațele lui călduroase. Îmi șterg lacrimile și privesc locul unde parca și venea să mă i-a de acasă. Acum nu mai este aici...
Văd mașina Luanei cum parchează în fața casei mele și din ea răsună puternic melodii cu bass. Se dă jos din mașină și văd că este îmbrăcată cu un tricou până la buric și niște blugi scurți. Pe ochii are niște ochelari de soare și pe buze un ruj roșu stă. Vine spre mine pe niște sandale cu toc înalt și merge ca o felină. Pot spune că Luana arată grozav. Mestecă o gumă din care face un balon și se oprește în fața mea ridicându-și ochelarii pe cap.
-Ce faci Rai'? Ești mai bine? Îmi mângâie umărul și afirm. Știu că nu ești bine Raisa, dar nu vreau să te zăpăcesc. Vom vorbii când vei putea. Îmi spune zâmbind și aprob. Hai să mergem! Îmi arată spre mașina ei și o urmez. Urcăm și își pune ochelari pe ochii dând din cap ascultând muzica cu bass.
-În drum spre închisoare! Țipă și pornește mașina plecând în viteză.
Ajungem cam în douăzeci de minute din cauza traficului și a faptului că Luana era să se i-a la bătaie cu șoferul care era în fața noastră. Se dă jos din mașină și își trage mai sus blugi scurți etalându-și fundul. Râd de ea și ies și eu. Intră prima pe porți și o urmăresc din urmă. Îl văd pe Marc venind spre noi dar ceva este diferit la el. Are un tricou alb și o jachetă neagră plus o pereche de blugi negri. Își prinde iubita de talie și se sărută amândoi.
Privesc în altă parte și observ grupul lui Drake. Îl văd și pe el vorbind cu ei și vreau să mă duc la el să discutăm și să clarificăm lucrurile. Îmi mișc picioarele în direcția lui, dar nu apuc mult că apare aceea roșcată din vestiare și se duce la Drake. Acesta o prinde de talie și o sărută. Ochii mă înțeapă din cauza lacrimilor. El și cu ea..s-au sărutat. Lui nu îi pasă! Știu că pare că este vina mea dar eu nu am vrut să îl sărut pe Ryan. Defapt el m-a sărutat și eu nici nu i-am răspuns. Se pare că a trecut repede peste.
CITEȘTI
Dragoste Sfâșietoare (Volumul 1) *În curs de scriere*
Romance"-Nu pot să cred că m-am îndrăgostit de tine!Din vina ta a făcut asta" îi țip începând să plâng "-Nu am vrut sa se ajungă la asta! Ea a ales să o facă! Dar din toate astea,tu însemni totul pentru mine!" îmi țipă și el prinzandu-mi chipul în palmele...