2

2.3K 128 1
                                    

Autor Pov

    -Appa! Am uitat coronița de flori! Jiwoon a strigat, iar ochii lui Hymei s-au marit de șoc. Jungkook s-a încruntat în timp ce și-a dat o palmă.
     -Rahat, a murmurat pentru el, dar fiul său i-a atins încet umărul.
    -Nu înjura... s-a încruntat el, iar Jungkook și-a ridicat o sprânceană.
   -Appa!! a strigat Hymei, întinzându-și capul în fața lui Jungkook. Bărbatul se simțea anxios uitându-se la fiica lui.
   -Am treabă, Hymei... a spus el, iar fata s-a bosumflat încercând să verse lacrimi cât timp tatăl ei murmura: Nu, te rog, nu..
   -Hymei a muncit din greu la coroniță, a mimat ea suspine și Jungkook s-a încruntat.
   -Dar am o întâlnire, a gemut el, iar fata s-a prefăcut că își șterge lacrimile.
   -Te rog? a întrebat ea privindu-l cu ochii ei de cățeluș.
   Cel mai în vârsta a gemut și și-a ridicat capul, aprobând.
   -Bine, dar prima dată am o întâlnire, a spus el, iar ceilalți doi au strigat nerăbdători, ignorând cuvintele lui Jungkook. De ce mă mai chinui cu voi doi... A ieșit din mașină ca să le deschidă ușa celor doi copii. Aveți grijă și ascultați-vă profesoara, dacă se întâmplă ceva rugați-o să mă sune imediat. Însă încercați sa stați departe de probleme, vă rog, a pledat el uitându-se la Jiwoon. Băiatul a stat tăcut în timp ce fata a dat din cap.
   -Să nu uiți coronița. Trebuie să i-o dăm lui Jiminie astăzi. a spus ea, iar Jungkook și-a aplecat capul, masându-și tâmplele.
   -O să o aduc imediat după întâlnire doar să vă comportați frumos, ok? a zâmbit el, iar cei doi au dat din cap. Și-a deschis brațele și cei doi l-au îmbrățișat după care au fugit spre poartă JEON JIWOON, HYMEI, NU MAI ALERGAȚI! a strigat el, însă cei doi l-au ignorat, continuând să fugă spre poartă rânzând.
   -Voi doi veți fi moartea mea într-o zi, a zambit el înainte să se întoarcă la mașină. Trebuia să meargă la compania tatălui său pentru că avea o întâlnire într-o oră și jumătate. Nici măcar nu era sigur dacă va avea timp să se întoarcă acasă, iar apoi să mearga la copii.

----------

   -Arăți obosit, a spus Yoongi când a intrat în biroul lui Jungkook și l-a găsit aranjându-și hârtiile pentru întâlnire.
   -Doar obosit? Simt ca mor, am nevoie neapărat de somn. S-a încruntat și s-a așezat.
   -Atunci asta te va ajuta, a zâmbit cel mai mare dându-i o cană cu Iced Americano.
   -Îți vine să crezi ca Hymei și Jiwoon au făcut o coroniță pentru profesoara lor? Și au uitat să o ia așa că va trebui sa le-o duc eu până se termină școala, a spus  sorbind din băutura sa. De ce nu pot aștepta până mâine sau până se termină cursurile?
   Yoomgi a râs și s-a așezat în fața lui Jungkook.
   -Stai, Hymei și-a folosit fața de cățeluș, n-am putut spune nu la asta chiar dacă se prefăcea... s-a bosumflat el amintindu-și cât de drăguț arăta fiica lui.
   -Și de asta continui să spun că te-ai înmuiat de când îi ai pe ei, a râs cel mai mare, iar cel mai înalt a oftat.
   -Nu pot să nu fiu de acord cu asta... Urgh, mi-e frică de faptul că nu voi avea timp să merg să iau coronița, a gemut el și și-a rezemat capul de spătarul scaunului privind tavanul.
   -Namjoon va merge să viziteze restaurantul prietenului său. Îi poți spune să ți-o aduca el.
   -Serios? Unde este? s-a ridicat el, iar cel mai mare a dat din umeri.
   -Nu stiu, sună-l? a spus si și-a dat ochii peste cap.
   -Pentru numele lui Dumnezeu..  bine. Și-a încruntat sprâncenele și s-a așezat, căutându-și telefonul pentru a-l suna pe Namjoon.

----------

   Namjoon a intrat în birou cu un zâmbet larg pe fața.
   -Hei, a spus și s-a așezat în fața lui Yoongi.
   -Hyung, l-a chemat Jungkook și i-a oferit celui mai mare cea mai inocentă expresie.
   -Te rog nu-mi spune să merg iar la întâlnire în locul tau... Chiar trebuie să merg să mă întâlnesc cu Seokjin, a spus Namjoon iar ceilalți doi au râs.
   -Nu, aș vrea doar să treci pe la mine acasă în drumul tău. Trebuie să iau coronița de flori pe care au făcut-o copii mei și să le-o duc la școală după întâlnire.. deci, te rog? a clipit el inocent, iar cel mai mare a oftat.
   -Până la urmă e mai bine decât să conduc o întâlnire... nepregătit, s-a uitat el la Jungkook amintindu-și ultima întâlnire și Yoongi a râs.
   -Ei bine, te-ai descurcat în acea zi deci a fost ok, a spus Yoongi, iar bărbatul a dat din cap.
   -Bine, dă-mi cheile de la casă, a spus Namjoon, iar cel mai tânăr i-a dat cheile, zâmbind ușor. O bătaie în ușă i-a întrerupt.
   -Domnule Jeon, întâlnirea începe în curând, a spus secretara.
   -Bine, vin acum, a spus el și a oftat obosit. Te rog, hyung, contez pe tine, ori altfel... Hymei se va supăra pe mine, s-a bosumflat el, luându-și hârtiile.
   -Nu te îngrijora, o să o aduc, a râs el și Yoongi l-a împins pe Jungkook afară din birou.

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum