35

975 86 24
                                    

Autor Pov.

    Jimin s-a trezit, găsindu-l pe Jungkook îmbrățișându-i talia, capul său odihnindu-se pe stomacul celui mai scund. Sforăia ușor de la cât de obosit și epuizat era. Un zâmbet a apărut pe buzele lui Jimin în timp ce îi mângâia părul. Cel mai mare se bucura de atingerea blândă, făcându-l să se strângă mai aproape de Jimin. Un chicot i-a scăpat pe buze celui mai tânăr, ridicându-și cele două mâini și așteptând ca celălalt să se aranjeze. 

    -Ji.. Jimin, l-a chemat cel mai mare cu o voce răgușită. Jimin a zâmbit, răspunzându-i cu un simplu și dulce "da". Sărut de dimineață? a murmurat el cu ochii închiși. Jimin a chicotit. 

    -Doar pentru băieții cuminți care sunt cu adevărat trezi, a spus el, tachinându-l și atingându-i nasul.

    Jungkook și-a deschis ochii înainte să își atingă buzele. Jimin a scuturat din cap, zâmbind, înainte să îi pupe buzele băiatului. Un oftat i-a scăpat celuilalt, apoi a chicotit puțin pentru că a primit un sărut.

    -Se simte bine... a spus el și l-a îmbrățișat pe băiat mai puternic. 

    -Da, a spus cel mai scund, simțind la fel.

    Cel mai mare și-a luat telefonul de pe noptieră să verifice cât e ceasul. Un  geamăt i-a scăpat de pe buze și s-a bosumflat.

    -Jimin? l-a chemat el și băiatul s-a uitat la el îngrijorat.

    -Ce e , Kookie? a întrebat el în timp ce celălalt l-a îmbrățișat mai strâns.

    -Trebuie să plec, a spus el trist, făcându-l pe cel mai scund să fie și el trist.

    -De ce? Jimin simțea cum ochii i se umezesc de la lacrimi. Jungkook s-a retras ca să se uite la buzele băiatului.

    -Trebuie să lucrez la proiecte. Tatăl meu va fi puțin nervos că nu le-am terminat... și deja m-am odihnit destul deci trebuie să merg și să lucrez la ele acum, a spus el și celălalt a dat din cap, încă bosumflat. Ce zici de asta... a început el să îi atragă atenția. Ieșim... la o întâlnire... cu copii data viitoare? a spus el, sperând că Jimin nu v-a fi deranjat de sugestia sa, dar modul în care ochii lui Jimin s-au luminat și  a sărit pe el, l-a surprins. 

    -Mi-ar plăcea la nebunie! a spus el entuziasmat, lăsându-l pe cel mai mare în stare de șoc.

    Știa că Jimin îi iubește pe copii, știa că Jimin era în regulă să iasă cu copiii la întâlnire, dar nu era sigur dacă era serios. Până la urmă nu când au fost doar la o singură întâlnire, dar acum știa, Jimin îi accepta pe el și pe copii lui și cu siguranță se simțea fericit. L-a luat de mână pe cel mai tânăr și a zâmbit.

    -Mulțumesc, a spus el.

    -Mulțumesc pentru ce? a întrebat cel mai scund confuz, strângându-l pe Jungkook mai tare de mâini. Jungkook s-a uitat la mâinile mici ale lui băiatului și a zâmbit.

    -Pentru tot? Pentru că ești tu... pentru că ești frumos... pe dinăuntru și pe dinafară, a continuat el, făcându-l pe cel mai tânăr să roșească.  Mă faci foarte fericit, chiar dacă ne știm de puțin timp.

    -Este puțin, dar înseamnă foarte mult pentru mine, a spus cel mai scund, împingându-l pe Jungkook afară din dormitor, spre bucătărie.

    -Așteaptă, nu pot... Jimin l-a întrerupt:

    -E în regulă, nu cred că Tae este aici, a murmurat el trist, făcându-i semn lui Jungkook să se așeze.

    Jungkook a dat din cap și s-a așezat, ochii urmărindu-l pe Jimin.

    -E ceva specific ce vrei să mănânci? a întrebat el, verificând frigiderul.

    -Cerealele cu lapte sunt o opțiune? a întrebat cel mai mare, surprinzându-l pe Jimin.

    -Cereale cu lapte? Nu vrei să mănânci altceva, ceva sănătos?  a întrebat el, confuz de alegerea lui Jungkook.

    -Locuiesc cu doi copii, Jimin. Chiar crezi că mint când spun că vreau lapte cu cereale? a chicotit el și cel mai tânăr a zâmbit. 

    -Vrei cereale dulci sau... cel mai mare l-a întrerupt spunând:

    -Orice.

    -Ok, așteaptă... a murmurat el încet, mergând înapoi la frigider să ia laptele.

    Jungkook se uita la Jimin amuzat de cum se chinuia să ajungă la dulapul de sus ca să ia bolurile. Stătea pe vârfuri, întinzându-și mâna ca să ia bolurile plasate în mijlocul dulapului, scoțând sunete ciudate, dar drăguțe în încercarea lui de a le apuca. A eșuat, împingându-le mai în spate.

    -Mi-ar plăcea dacă ți-ai folosi înălțimea pentru ceva folositor și să iei bolurile, te rog? a spus el drăguț cu o bosumflare pe buze. Jungkook a încercat să își reprime zâmbetul și s-a ridicat. 

    -Mi-ar plăcea să ajut, dar nu lucrez pe gratis, a adăugat Jungkook, punându-și mâinile pe tejghea, prinzând figura mică a lui Jimin între brațele sale în timp ce se apleca spre el.

    -Ce fel de plată vrei? a întrebat el, încercând să îl împingă pe Jungkook.

    -Chicote și săruturi? a spus el întrebător.

    -Chicote? Și săruturi? a întrebat Jimin confuz.

    -Da, continuă să chicotești pentru că îmi place cum sună, a spus el, apropiindu-se de fața lui Jimin. Și în special, îmi place cum se simt buzele tale... peste ale mele, a flirtat el, primind un pumn în piept în joacă din partea celui mai tânăr.

    Cei doi s-au apropiat, buzele lui Jimin apăsându-se nerăbdătoare peste ale lui Jungook.

    -Există o cameră pentru un motiv, a spus Taehyung, luând un bidon cu apă din frigider.

    -Ești aici? Când ai venit? l-a întrebat Jimin pe Taehyung, încercând să facă puțin spațiu între el și Jungkook și încercând să îi acopere corpul expus stând în fața lui.

    -Acum o oră? a spus el, examinându-i pe cei doi. Jimin s-a încruntat. 

    -Dar nu ai spus... băiatul l-a întrerupt:

    -Nu trebuie s-o fac, Jimin, deci te rog să taci, s-a uitat urât la Jimin înainte să se întoarcă în cameră.

    Jimin a rămas tăcut în timp ce se uita la podea, încercând să își oprească lacrimile să cadă. Brațul puternic, musculos și-a găsit drumul spre corpul lui Jimin în timp ce cealaltă mână s-a odihnit pe umărul lui și pe piept pentru a îl trage spre pieptul lui Jungkook.

    -Nu o face, a șoptit el, lăsând un sărut pe urechea băiatului. Jimin doar a dat din cap, întorcându-se ca să îl îmbrățișeze pe cel mai mare mai bine.

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum