Autor Pov.
-Tae, ești sigur că asta arată bine? a întrebat Jimin, verificându-se pentru a treia oară în oglindă. Bineînțeles, era a cincisprezecea îmbrăcăminte cu care încă nu era satisfăcut.
-Jimin, pentru a mia oară?! DA!! a gemut Taehyung, aducându-i pantofii celui mai scund.
-Dar dacă el crede că nu arăt bine? a întrebat el, simțindu-se nesigur. Taehyung putea vedea cât de tristă era fața prietenului său. E adevărat că Jimin știa ce se întâmplă între cupluri, dar nu a avut niciodată șansa să experimenteze iubirea sau primul sărut. Când era mai tânăr era diferit, mult mai rezervat și ceilalți îl descriau ca fiind plictisitor. Voia să o ia ușor și să îl cunoască pe celălalt înainte să se țină de mâini, să se sărute sau să facă sex, dar asta nu era ceea ce își doreau cei de care era atras.
L-a făcut pe Taehyung să îl ajute, cerându-i sfaturi legate de îmbrăcăminte, trucuri de înfrumusețare. A început să aibă grijă de el și de înfățișarea sa, ceea ce a ajutat să își îmbunătățească personalitatea. Dar aici era din nou, pregătindu-se pentru o întâlnire, sperând să fie o întâlnire pe care o va experimenta. Mereu când chema băieți afară, veneau pentru câteva minute și apoi plecau. Cu timpul băieții au început să îl evite și de fiecare dată când mai chema pe cineva... pur și simplu nu venea. Era fericit că Jungkook s-a oferit să îl ia. L-a făcut să se simtă ușurat, dar în același timp și stresat.
Soneria telefonului său i-a întrerupt gândurile. A răspuns stresat la telefon.
-Bună? a spus el ușor înainte să ia o gură de aer. Jungkook putea auzi respirația grea a băiatului.
-H.. hei, frumosule, a spus el înainte să se înjure pentru că s-a bâlbâit. Obrajii lui Jimin au fost înecați în culoare și își mușca buzele, încercând să își abțină un zâmbet. Ești gata? a întrebat Jungkook.
-Da... a răspuns el, simțind iar stresul crescând.
-Bine, sunt deja aici. Coboară,a spus el, iar băiatul a gângurit.
-Ajung acum, a spus el și Jungkook a răspuns cu un simplu:
-Ok. Apoi a închis.
Cel mai scund și-a ridicat privirea ca să își vadă prietenul uitându-se la el cu un rânjet mare pe chip.
-TaeTae, ești sigur că arăt ok? a întrebat el bosumflat.
-Jimin, pentru a milioana oară! Arăți minunat, acum du-te! Te așteaptă, a spus Taehyung, împingându-l pe Jimin spre ușă.
-Bine, urează-mi noroc, a spus el cu un zâmbet nervos pe chip și s-a uitat la fața prietenului său.
-Jimin, totul va fi minunat, nu-ți face griji.
-Ok... Jimin s-a uitat în jos să verifice dacă ținuta lui era bună. Și-a scuturat hainele cu mâinile, înainte să se uite la Taehyung, zâmbind. Ne vedem mai târziu, a spus el fugind spre lift și împiedicându-se între timp.
-Ai grijă! a oftat Taehyung și băiatul s-a îndreptat.
Jimin a chicotit și și-a frecat gâtul. I-a făcut cu mâna lui Taehyung și a intrat în lift când ușile s-au deschis. Zâmbetul lui Taehyung s-a transformat într-o încruntătură. Era îngrijorat că ceva rău s-ar putea întâmpla la întâlnirea prietenului său. Cel mai scund nu avea o istorie prea minunată legat de începutul unei relații, așa că era îngrijorat.
Jimin a ieșit din bloc și l-a văzut pe Jungkook așteptându-l. Se sprijinea de mașină, ținând în mână un buchet de flori. În mod normal purta costume, acum era prima dată când purta ceva casual, dar tot arăta minunat. Purta un tricou negru băgat în blugi negri. Ca accesoriu avea o curea și o jachetă de piele. Jimin porta ceva opus, avea o pereche de blugi deschiși și un tricou larg care îi ajungea până la mijlocul coapselor. Părul său era îndreptat, în timp ce Jungkook avea bretonul dat pe spate. Jungkook s-a trezit holbându-se la băiatul care mergea stresat spre el.
-Hei. A început să examineze corpul lui Jimin de sus până jos. Băiatul era stresat, fiindu-i frică de ce ar putea crede cel mai mare despre el. S-a mișcat stânjenit. Cel mai mare a observat că Jimin se simțea inconfortabil. Astea sunt pentru tine, a zâmbit el și i-a întins celui mai scund buchetul de flori. Jimin s-a uitat la flori înainte să îl privească pe Jungkook. Un zâmbet i-a apărut ușor pe față.
-Mulțumesc. Sunt frumoase, a zâmbit Jimin și Jungkook s-a înroșit.
-Mergem? a întrebat el, iar băiatul a dat din cap în semn de răspuns. Jungkook a zâmbit și a mers să îi deschidă ușa lui Jimin, lăsându-l fără cuvinte, dar în același timp fericit că Jungkook încerca să facă un efort pentru întâlnirea lor.
CITEȘTI
O șansă să fii iubit
Fanfiction"macar o data... Am vrut să fiu acceptat fără a trebui sa îmi las cei doi îngeri"- JJK Traducerea in română a cărții "A chance to be loved" de Ouishx.