3

1.9K 118 11
                                    

Autor Pov.

   Namjoon a intrat în restaurantul lui Seokjin ca să-și întâlnească iubitul. Acesta aranja masa cu mâncare pe care a pregătit-o pentru ei doi. Cel mai tânăr a zâmbit apropiindu-se de iubitul său și încolăcindu-și brațele în jurul taliei sale.
   -Oh, Namjoon-ah, cel mai mare s-a speriat dar s-a relaxat văzând fața iubitului său.
   -Ce faci, baby? a întrbat el, sărutându-i gâtul celui mai mare.
   -Sunt bine, a chicotit Jin, întorcându-se ca să își îmbrățișeze iubitul.
   -Mi-a fost dor de tine, a spus Namjoon aplecându-se pentru a săruta buzele lui Seokjin. A eșuat când acesta s-a dat în spate.
   -Se uită oamenii, a spus el timid, îndepărtându-l. Mă duc să îți aduc cafeaua, doar așteaptă. A zâmbit înainte să plece și să își lase iubitul cu botic.
   Namjoon s-a așezat, așteptând ca  iubitul său să-i ofere cafeaua sa de dimineață. Un zâmbet i-a înflorit pe față când a simțit buzele lui Jin pe obraz în timp ce i-a pus ceașca pe masă.
   -Doar pentru că nu îmi place să te văd bosumflat, a șoptit înainte de a se așeza la locul său. Gustă asta și spune-mi ce crezi. A zâmbit Jin și și-a pus capul în palme așteptând ca cel mai tânăr să guste mâncarea pe care a făcut-o. Nu va minți, testa noi feluri de mic-dejun pe care să le adauge la meniu, dar Joon nu trebuia să știe nimic despre asta.
   Zâmbetul său a crescut când cel mai tânăr a mai luat o mușcătură, scoțând sunete drăguțe dupa ce a gustat mâncarea.
   -Îți place? a întrebat Jin, iar cel mai tânăr a aprobat.
   -Da, sigur tu ai făcut-o? a întrebat pentru a-l tachina pe cel mai mare.
   -Încerci să mă enervezi? a întrebat el și celălalt a râs.
   -Asta e ceea ce primești dacă mă faci să gust noi mâncăruri, a spus și ochii celui mai mare s-au mărit.
   -Cum de ai știut? a întrebat, Namjoon continuând să râdă.
   -Sunt iubitul tău și, de asemenea, ultima dată când am venit încercai mâncăruri noi, a spus, iar celălalt s-a bosumflat.
   -În fine, îți place sau nu? a întrebat, iar cel mai mic a luat o gură din băutura lui.
   -Dap, a spus cel mai înalt, arătându-și gropițele.
   -Bun, a zâmbit Seokjin timid, încercând să se uite în altă parte, pentru că celălalt continua să se holbeze la el, arătându-și gropițele în timp ce se uita cu grijă și adorație. Ne mai vedem săptămâna asta? a întrebat, încercând să schimbe subiectul.
   -Da, pregătește-te, îți va plăcea, a spus cel mai tânăr, iar Seokjin a dat din cap.
   -Ei bine, va trebui să plec în curând ca să iau ceva pentru Jungkook, s-a bosumflat el uitându-se la ceas.
   -Jungkook? Ce iei? a întrebat cel mai mare, vizibil enervat de faptul ca nu poate petrece mai mult timp cu iubitul său.
   -Are o întâlnire și copii săi au făcut o coroniță de flori, dar au uitat-o, așa că vor sa le-o aducă la școala, a spus luând o altă mușcătură din mâncare.
   -Coroniță de flori? Asta e așa draguț... a spus cel mai mare întainte de a se bosumfla. Îmi pare rău pentru el. E chiar puternic dacă a reușit să studieze, iar acum să lucreze cu doi copii.
   -Da, prima dată voia să renunțe la studiile sale, dar bine că l-au ajutat părinții lui, a spus Namjoon cu un zâmbet slab. Uneori tinde să se comporte copilăresc dar e doar din cauză că nu s-a bucurat prea mult de viața sa. Să ai gemeni la 20 de ani nu e ceva de care să fii mândru, dar Jiwoon și Hymei îl fac fericit.
   Cel mai mare a zâmbit, văzând expresia celuilalt luminându-se.
   -Știu ca se chinuie singur. Vrea o relație însă nimeni nu acceptă un bărbat cu doi copii, chiar dacă e divorțat, a oftat Namjoon, iar Seokjin a aprobat.
   -Va găsi pe cineva. Trebuie doar să aibă răbdare când vine vorba de iubire, a spus Jin, iar Namjoon a dat din cap sperând că Jungkook își va găsi în curând fericirea.

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum