30

982 84 12
                                    

Autor Pov.

    O respirație greoaie era tot ce se putea auzi. Jimin gâfâia tare în timp ce Jungkook își presa partea inferioară pe cel mai tânăr, membrele lor erecte frecându-se unul de celălalt. Cel mai mare lăsa săruturi deschide pe gâtul celui mai tânăr, dinții săi zgâriind gâtul lui Jimin de fiecare dată când săruturile sale coborau spre claviculă. Gemete încete îi scăpau lui Jimin, bucurându-se de săruturile pe care le primea. Nu s-a gândit niciodată că va lăsa pe cineva să îl atingă atât de repede, atât de ușor, dar cu Jungkook totul era mereu diferit. Și-a ating limita când l-a simțit pe Jungkook trântindu-se pe el, încercând să mărească ritmul și frecându-și membrele. Jimin ținea strâns umărul lui Jungkook, simțind că va ejacula. Ritmul inimii îi creștea, la fel și respirația. A început să transpire, simțind că atinge apogeul orgasmului. Un geamăt i-a scăpat pe buze când și-a dat drumul în pantaloni, o pată udă formându-se în față, făcându-l pe cel mai mare să chicotească.

    -Nici măcar nu te-am atins, a spus el tachinându-l, iar cel mai tânăr s-a bosumflat. Dar asta înseamnă că te-am făcut să te simți bine, deci... , a zâmbit pupând buzele băiatului. 

    -Da, a spus Jimin fără să gândească, obosit, în timp ce a chicotit. Dar a fost cuprins de confuzie când vederea i s-a încețoșat, un sunet familiar chemându-l. 

    A simțit că leșină, apoi și-a deschis ochii ca să vadă fața familiară a prietenului săi, holbându-se la el.

    -Ești bine? a întrebat Taehyung îngrijorat, Jimin uitându-se la el cu ochii mari. Nu a răspuns, ci doar s-a dezvelit, verificându-și partea inferioară înainte să geamă când a văzut lucrul de care îi era frică, și-a dat drumul în vis. A avut un vis umed despre Jungkook și nu știa cum să îi mai facă față celui mai mare. Taehyung a început să râdă când a realizat ce s-a întâmplat.

    -Am venit aici îngrijorat și tu, și-a tăiat singur vorbele, începând să râdă. Nu pot să cred, Jimin! a spus el puternic, râzând. 

    -Nu e amuzant. Taci din gură, a gemut băiat, acoperindu-și fața, stânjenit. 

    -O, Doamne, Jimin, a râs cel mai mare, așezându-se lângă Jimin. Nici nu v-ați sărutat încă și ai vise umede cu el? a întrebat el, încă râzând. 

    -Ca să știi, am făcut-o! a replicat cel mai scund, dându-se jos din pat pentru a-și lua o altă pereche de boxeri și pantaloni.

    -Da? Când?! a întrebat Taehyung șocat și băiatul a roșit. 

    -Astăzi, a venit mai devreme... și a fost un pic înfierbântat și cred că de aia... a spus el timid, iar celălalt s-a uitat la el rânjind. 

    -Ceea ce s-a întâmplat, s-a întâmplat pentru că în sfârșit fundul tău excitat și virgin a primit ceva și... a râs el când Jimin s-a uitat urât la el. Vezi, cum ți-am spus, a avut un motiv pentru care să te îndepărteze, a continuat și cel mai scund a dat din cap, zâmbind pentru el când și-a amintit cuvintele celui mai mare. Ce este? a întrebat Taehyung curios când a observat schimbarea bruscă în expresia băiatului. 

    -A spus că sunt o distracție. Că voia să își termine proiectele înainte să mă scoată la o a doua întâlnire. 

    Taehyung a zâmbit, împingându-l pe băiat spre baie. 

    -Îți va da timp să uiți că tocmai ai avut un vis umed în care făceați sex, a râs el și băiat a gemut ca răspuns. 

    -Nu mai menționa asta, Taetae! s-a bosumflat Jimin.

    -Niciodată! a râs Taehyung, închizându-i ușa în față lui Jimin și întorcându-se în propria cameră. 

     

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum