Autor Pov.
Jungkook a ieșit din casa părinților săi, după ce i-a lăsat pe gemeni. Mai înainte, după ce a ajuns acasă, a trebuit să termine de completat câteva hârtii cât timp copiii au făcut duș, apoi i-a ajutat să se schimbe și să își împacheteze hainele. Mai apoi a făcut și el un duș, s-a îmbrăcat cu o pereche de blugi negri și un tricou negru simplu pe care l-a băgat în pantaloni. Și-a luat o jachetă de piele neagră împreună cu încălțăminte neagră. Cât timp și-a crescut copiii, a prins un obicei să poarte haine închise. Cu greu își cumpăra haine colorate și deschise, fiindu-i frică să nu se păteze. Asta l-a făcut să ajungă să se îmbrace cu gri închis și foarte rar alb. Era sigur că dacă va avea vreodată o relație, iubitul sau iubita lui va încerca să-i schimbe hainele.
A ajuns la clubul unde el și prietenii săi se întâlneau de obicei. Localul era plin și avea câte o coadă lungă la ambele intrări. Din fericire, el era pe lista VIP așa că nu trebuia să se deranjeze să stea la coadă pentru a se bucura de câteva ore înăuntru. În momentul în care a intrat în club, a putut simți mirosul de alcool, țigari și senzualitate. Oamenii se îmbulzeau unii în alții în timp ce muzica cânta pe fundal, băuturile erau servite peste tot, unele fiind băute de cele care le-au comandat.
Jungkook s-a apropiat de masa unde se așezau în general ca să-și vadă prietenii care îl așteptau deja.
-Jungkook, ai întârziat! a râs Yoongi, întinzându-i o băutură. Cel mai mic a dat din cap, râzând.
-Asta se întâmplă când ești preferatul copiilor, a glumit el, iar ceilalți au râs. Mulțimea e mai sălbatică în seara asta, a continuat el privind spre ringul de dans.
-Știu, nu? Se spune că cineva faimos va cânta diseară, a spus Namjoon, iar Jungkook a dat din cap.
-Deci, Jungkook.... a început cel mai mare, atrăgându-i atenția acestuia.
-Da, hyung? a spus acesta, întorcându-se cu fața spre el.
-Sunt sigur că îl cunoști pe Jin, dar acesta este prietenul lui, Taehyung, a spus Namjoon arătând spre băiat. Jungkook și-a ridicat sprâncenele, uitându-se la Taehyung. Cei doi s-au examinat pentru cinci sau șanse secunde înainte să se salute.
-Și cel de aici este Yugyeom, verișorul lui Jin, a spus el, băiatul zâmbind timid în timp ce se uita la Jungkook. O încruntătură era vizibilă pe fața lui Jungkook care se holba la Namjoon.
-Sper că nu este ceea ce cred eu că e. Sunt aici doar să petrec o noapte cu cineva întâmplător,a spus el, iar Namjoon a oftat.
-Noaptea este lungă. Mai stai puțin cu noi înainte să pleci, a spus el făcându-l pe Jungkook să se bosumfle.
-Dar nu e ușor să gă...
Namjoon și-a dat ochii peste cap.
-Doar stai, Jungkook. până la urmă, e doar pentru noapte așa cum ai spus, a mormăit el enervat.
-Da, în fine. Și-a încrucișat brațele la piept și s-a așezat, uitându-se la ringul de dans cu o bosumflare vizibilă.
Cuplul s-a uitat unul la celălalt, iar Namjoon s-a aplecat spre iubitul lui ca să-i șoptească:
-Mă va omorî în curând, jur.
-Da, vezi, a râs Jin, arătând spre Jungkook care a reușit să facă un străin să se așeze lângă el. Namjoon se simțea foarte enervat și îngrijorat pentru prietenul său. Știa de ce face asta, dar nu era fericit că prietenul său alegea oameni la întâmplare fără a ști măcar un lucru despre ei în afară de nume sau de vârstă.
Jungkook a continuat să flirteze având grijă să reducă spațiul dintre el și fată. În general nu se apropie de fete, fiindu-i frică să nu se întâmple același lucru, dar din moment ce nu avea voie să părăsească masa, mergea cu orice decât nimic. Fata a continuat să chicotească timid la câteva remărci pe care le-a făcut Jungkook, un rânjet apărându-i pe față la cât de ușuratică era fata. Și felul în care era îmbrăcată l-a făcut să-și dea seama ușor ce căuta ea. El nu gândea ca ea, dar pe undeva pe aproape. Nu încerca s-o convingă să facă sex, dar tot avea nevoie de un calmant. Jungkook s-a aplecat spre fată uitându-se profund în ochii ei, făcând-o să se înroșească. Ea era puțin amețită de la băutura de dinainte și nu a încercat să se îndepărteze de băiat. El s-a apropiat mai tare și ea doar a zâmbit înainte să își conecteze buzele. El nu era sigur dacă voia să facă sărutul să fie mai pătrunzător sau nu, dar a lăsat-o pe fată să îl sărute, ea abandonându-i încet buzele pentru a coborî spre bărbie și gât. El și-a închis ochii, încercând să se bucure de săruturi, dar un sunet din pantalonii să-i i-a atras atenția.
Jungkook s-a încruntat și și-a scos telefonul din buzunar, îndepărtând-o ușor pe fată, pentru a verifica apelantul, dar ea nu a ascultat, așa că el a împins-o de umăr.
-Știu că ești dornică, dar îmi sună telefonul, a spus el enervat, iar ea s-a uitat la el urât,
-În fine, idiotule! a murmurat ea nervoasă.
-Ok, târfo? a reacționat el făcând-i ochii să se mărească. Jungkook s-a enervat și a devenit anxios când a văzut că apelantul era tatăl său. A privit spre Yoongi și Taehyung care se uitau la fată, râzând. Namjoon și Jin vorbeau. Nu e amuzant, s-a încruntat el înainte să răspundă la apel în ciuda muzicii care bubuia și ignorând faptul că fata de dinainte a plecat nervoasă. Alo? a spus el, așteptându-l pe tatăl său să-i răspundă.
-Unde ești? tonul rece l-a făcut să-i treacă fiori pe șina spinării,
-Afară cu prietenii.
-Vino acasă! Copiii tăi..., înainte să poată continua, cel mai tânăr s-a ridicat în picioare îngrijorat.
-Ce s-a întâmplat cu ei? Sunt bine!? cele două întrebări ale lui, i-au făcut pe prietenii săi să fie îngrijorați.
-Doar vino aici acum! a spus tatăl său înainte să închidă apelul fără a da o altă explicație fiului său.
-Hei, e totul în regulă? a întrebat Namjoon. Jungkook simțea cum îl cuprinde panica.
-Nu sunt sigur. Dar, scuze, trebuie să plec, a spus el, iar Yoongi s-a ridicat încercând să îl calmeze.
-Vrei să vin și eu? a întrebat el, iar Jungkook a dat din cap în semn că nu.
-Nu... eu trebuie să plec. Simțea cum i se strânge stomacul și inima din cauza fricii.
-Bine, dar sună-ne dacă se întâmplă ceva, a spus Yoongi, iar cel mai tânăr a dat din cap înainte să plece, nefuncționând cum trebuie din moment ce mintea sa era plină cu gânduri legate de binele gemenilor.
CITEȘTI
O șansă să fii iubit
Fanfiction"macar o data... Am vrut să fiu acceptat fără a trebui sa îmi las cei doi îngeri"- JJK Traducerea in română a cărții "A chance to be loved" de Ouishx.