4

1.6K 112 0
                                    

   Autor Pov.

    Namjoon a deschis ușa casei lui Jungkook și a intrat înăuntru ca să vadă jucării peste tot prin casă. Bărbatul a zâmbit, imaginându-și-l pe Jungkook certându-se cu copii lui pentru că s-au jucat în afara camerei de joacă. Jiwoon l-ar ignora, iar Hymei s-ar comporta drăguț pentru a-l face să tacă. A intrat în sufragerie încercând să găsească coronița de flori, dar a eșuat. A început să verifice în bucătărie și în camera de joacă a copiilor pe care o folosesc pentru câteva minute. O încruntătură i-a apărut pe față din moment ce a eșuat iar în a găsi coronița de flori.
   -Nici nu va răspunde dacă îl sun, cel mare a oftat, intrând în biroul celui tânăr. A deschis ușa ezitând  ca să găsească un birou plin cu hârtii. S-a încruntat iar, apropiindu-se de birou. A început să se uite printre hârtii, observând că multe dintre ele trebuiau distribuite altor echipe, dar ele erau la Jungkook care se ocupa de ele singur.     
    -Domnul Jeon iar...? se întreba el verificând alte hârtii.
   -Îl suprasolicită. Bărbatul s-a încruntat punând jos hârtiile. Oh, aici este! S-a apropiat de coronița din flori care era așezată sub niște hârtii. A luat-o și a examinat-o, lăsând să-i scape un chicot pe buze. El chiar a muncit pentru asta.
   A râs luând coronița de flori cu el.

----------

   Jungkook s-a aruncat pe canapea imediat ce a ieșit de la întâlnire și a ajuns în biroul său. Era extenuat, dar trebuia să plece imediat ce ajungea Namjoon. Chiar își dorea să meargă acasă și să doarmă, dar nu putea, așa că încerca să se odihnească oricând avea timp. Ușa s-a deschis, pe ea intrând secretara tatălui său aducând noi hârtii. O încruntătură a apărut pe fața bărbatului.
   -Domnul Jeon a trimis aceste hârtii pentru tine, a spus secretara. Jungkook s-a ridicat.
   -Dar deja am... Doamne..! Doar punele acolo, a spus dându-și seama că nu are rost să se certe cu secretara.
   Ăsta era unul din modurile prin care tatăl său îl pedepsea pentru că refuza să iasă cu fetele pe care i le alegea sau că a refuzat o căsătorie aranjată cu o familie puternică de care ar fi putut beneficia. Nu putea nega faptul că părinții lui îl iubesc, doar că nu se putea căsători cu cineva pe care nu cunoaște. Și n-o va face, chiar dacă alte opțiuni n-ar exista. Avea doi copii, nu putea să se căsătorească cu orice fată doar pentru că părinții lui credeau că îi fac bine. Singurul moment în care se va gândi la căsătorie va fi când partenerul îi va accepta copiii prima dată. Ceea ce era greu de primit în această societate, dar într-o zi va găsi pe cineva... trebuia doar să aștepte.
   O bătaie în ușă l-a scos din gândurile sale. Din spatele acesteia, Namjoon și-a strecurat capul.
   -Hyung, ai adus-o? a întrebat Jungkook frecându-și nasul.
   -Da. Ai muncit din greu la ea, a spus el, iar Jungkook a zâmbit.
   -Dap, Hymei devine foarte entuziasmată când e vorba despre școală așa că m-am gândit că chiar îi place profesoara aia... de aceea am și încercat să fac ceva decent, a spus el, iar Namjoon și-a dat ochii peste cap.
   -Tu decent, l-a luat în râs Namjoon, lăsând coronița pe birou.
   -Cum a fost întâlnirea de la mic-dejun? a întrebat cel mai tânăr.
   -A fost minunat, a răspuns Namjoon cu un zâmbet larg pe buze.
   -Minunat... Scuze că ți-am scurtat întâlnirea doar ca să aduci asta, dar chiar sunt ocupat și nu știu cum să mi mai organizez timpul cu cererile lui Jiwoon și Hymei.
   -E ok, Jungkook. Dacă ai nevoie de ceva, doar vorbește cu mine și Yoongi. Pot sta cu gemenii împreună cu Jin sau să te ajut la câteva proiecte la care lucrezi, a spus, iar cel mai tânăr a scuturat din cap.
   -Deja faci destul de multe ca să ma ajuți, hyung. Pot avea eu singur grijă, dar mulțumesc pentru ofertă, a zâmbit Jungkook ușor.
   -Dar, Jungkook... cel mai tânăr l-a întrerupt, dând din cap.
   -E ok, hyung, mă descurc, a spus sunând puțin ezitant.
   -Doar spune-ne dacă ai nevoie de ajutor, cel mai mare s-a încruntat, iar celălalt a aprobat.
   -Trebuie să plec. Ne vedem mai târziu, hyung, a spus bărbatul, ieșind pe ușă și lăsându-și prietenul în urmă.
   -Dacă ne-ai lăsa să te ajutăm... a oftat Namjoon, întinzându-se să se uite pe birou și să găsească alte hârtii. Le-a verificat, descoperind noi proiecte pentru Jungkook. Îl faci să-și întreacă limitele... a gemut el, încercând să se abțină să nu ia foile ca să își ajute prietenul.

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum