54 -epilog- +16

1.9K 101 21
                                    

  Momentul mul așteptaaaaaat: 
( ATENTIE! acest capitol conține scene de sex )

Autor Pov.

    Jungkook l-a împins pe Jimin în cameră înainte să încuie ușa în urma lui. Nu era sigur dacă vor merge mai departe decât sărut, dar nu îi păsa, tot ce își dorea era să fie cu Jimin, chiar dacă ar fi sfârșit îmbrățișându-se după toate acele sesiuni intense de sărutat pe care l-au împărtășit după cină. Jimin stătea în mijlocul camerei, pierdut și amețit. Dar modul în care mâinile mari ale lui Jungkook i-au apucat talia, a vrut să îi transmită că este în siguranță. Săruturile umede pe care Jungkook le lăsa pe gâtul lui l-au făcut să rămână fără cuvinte și să i se slăbească picioarele. Cel mai mare l-a făcut să se așeze cu grijă înainte să i se urce în poală.

    -Să luăm lucrurile încet, bine? a întrebat el. Cel mai tânăr doar a dat din cap înainte să se întindă, vrând să îl sărute pe Jungkook mai mult. Nu te forța, a murmurat el între săruturi, sugând din buza de jos înainte să tragă de ea, folosindu-și dinții. Un scâncet a ieșit pe buzele celui mai tânăr, dar a rămas nemișcat.

    Respirația lui Jimin era puțin greoaie în timp ce mâinile sale erau agățate de jacheta lui Jungkook, vrând să stea aproape de el. Cel mai mare s-a dat la o parte și a început să îi desfacă nasturii lui Jimin, bucurându-se de cât de goală îi era pielea. Nevoia de a-i altera pielea cu propriile semne era neimaginabilă. A rânjit, ridicându-i bărbia lui Jimin. Un sărut dulce și ușor plasată fix sub ea, a transmis fiori de-a lungul coloanei. Săruturile pe care cel mai mare începea să le lase, l-au făcut să scâncească când puțin aer au lovit locurile umede. Cel mai tânăr a lăsat să îi scape un geamăt ușor pe buze când Jungkook l-a mușcat sub bărbie. Mâinile largi ale celui mai mare îi mângâiau partea superioară a corpului. Buzele lor s-au conectat din nou, simțindu-se de parcă au fost separate de mult timp. În timp ce sărutul devenea mai puternic și mai dezordonat, Jimin l-a ajutat pe Jungkook să își dea jos hainele. Era pe cale să îi desfacă cureaua, dar cel mai mare l-a împins înapoi, fixându-i mâinile deasupra capului în timp ce îl privea înfometat.

    Era atât de pierdut în ochii celuilalt încât totul la acel moment părea corect. Niciunul nu voia să se dea la o parte și să se oprească. Jungkook a început să lase săruturi pe brațul lui Jimin, pe pieptul său, mergând mai jos spre abdomenul său definit, ajungând la dunga pantalonilor. S-a uitat în sus la Jimin, vrând ca acesta să îi dea un răspuns, dacă să continue sau nu. Nu plănuia să îl forțeze. Cel mai tânăr nu era un obiect, avea sentimente și lui Jungkook îi păsa de ele mai mult decât propriile dorințe. Jimin a aprobat ușor. Jungkook s-a uitat în jos la partea inferioară a celui mai tânăr, întinzându-se spre pantalonii său. I-a desfăcut pantalonii înainte să i-i dea încet jos. Nu a uitat să îl asigure, sărutându-i buzele încă o dată înainte să dea ultima piesă de îmbrăcăminte jos.

    -Tu, a început el, examinând corpul lui Jimin și ignorând de cât de rușinat era Jimin care încerca să se întoarcă pentru a-și ascunde partea frontală. Oprește-te, ești frumos, a zâmbit el, luându-l pe Jimin de mâna ca să îl oprească din a se întoarce. Ești atât de frumos, așa că nu te ascunde, a spus el pe un ton serios, fixând șoldurile celui mai tânăr. Nu îți fie frică, voi încerca să fiu cât de grijuliu pot, a spus el, primind aprobare din partea celuilalt.

    A început să mângâie corpul lui Jimin, degetele frecându-i-se ușor peste sfârcurile acestuia. Jimin își mușca buzele, uitându-se într-o parte. Începea să se trezească încet având sfârcurile atinse, Era sensibil sau nu putea minți, se bucura de cum cel mai mare îl atingea. Cel mai mare nu era un virgin prost. Nu a mai făcut niciodată sex dar asta nu însemna că nu știa ce trebuie să facă. Era doar rușinat așa că l-a lăsat pe Jungkook să îl ghideze. A inspirat tremurând când a simțit mâna lui Jungkook coborând, lăsându-i sfârcurile ca să meargă spre membrul său. Cel mai mare a coborât până a ajuns la partea privată a lui Jimin , mângâindu-l încet. Jimin începea să se întărească cu fiecare secundă care trecea. Jungkook se bucura de gemetele ușoare care ieșeau pe buzele pline ale celui mai tânăr, dar îl făceau și să își piardă controlul. I-a dat drumul membrului și s-a dat jos din pat.

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum