Autor Pov.
Cuplul a ajuns la casa părinților lui Jungkook. Prima dată cel mai tânăr a fost foarte speriat și îngrijorat că doamna Jeon nu-l va plăcea încât a refuzat să meargă, dar Jungkook a continuat să îi spună că e în regulă. Chiar dacă îi era frică de faptul că va fi respins de părinții lui Jungkook, a încercat să adune cât de mult curaj putea. S-a întors acasă să se schimbe în niște haine mai potrivite, altceva decât un hanorac oversized. Și-a luat timp pentru a se pregăti pentru Jungkook. Merita. Cel mai tânăr purta o pereche de pantaloni împreună cu o cămașă albă. Purta un craniu Gucci și o jachetă de lână jacquard și mocasini din piele Gucci. Mai purta și o panglică prinsă în jurul gâtului. Părul îi era îndreptat, dar partea dreaptă îi era prinsă după ureche. Jungkook era foarte fericit să vadă ce mult încerca Jimin îi impresioneze părinții, în special mama lui. Măcar o dată, cineva se implica.
-Arăți bina așa că nu îți mai mușca buzele, i-a șoptit el lui Jimin, stând în curtea casei părinților săi
-Mulțumesc, a rostit el stresat, uitându-se la mâinile sale. Mâinile i le strângeau pe cele ale lui Jungkook.
-Hai să mergem înăuntru, sunt sigur că ne așteaptă, a spus cel mai mare înainte să îți tragă iubitul de mână ca să meargă mai repede. Jimin a înghițit în sec, dar și-a urmat iubitul. În mintea lui exista doar speranță pentru moment.
_____
Cei doi stăteau în sufragerie unul lângă celălalt în timp ce părinții lui Jungkook stăteau pe canapea în fața lor. Jungkook a luat o ceașcă cu ceai și i-a întins-o lui Jimin pentru a-l calma. Jimin a șoptit un mulțumesc înainte să ia o gură din ceașcă. Mâinile sale țineau strâns ceașca fierbinte, încercând să își distragă atenția de la stres. Se concentra pe căldura pe care o primea de la Jungkook și de a ceașca cu ceai.
-Deci, mamă... a chemat-o Jungkook, atrăgându-le atenția și părinților și lui Jimin. Și tată... a spus el, uitându-se la domnul Jeon înainte să își privească iubitul. Știu că v-ați cunoscut deja, dar lăsați-mă să vă introduc iar, a spus ezitant, neștiind sigur cum să se comporte în fața părinților săi. Acesta este iubitul meu, a spus el și Jimin și-a lăsat jos ceașca cu ceai. S-a uitat la părinți înainte să își îndrepte postura. Park Jimin, a zâmbit el, punându-și mâna pe coapsa celui mai tânăr.
Ochii doamnei Jeon au căzut pe mâna fiului său înainte să se uite la Jimin care zâmbea stresat, examinându-l și apoi dându-și ochii peste cap.
-Și te-ai obosit să ne spui și nouă? De când sunteți împreună? a întrebat ea, puțin supărată pe faptul că fiul ei nu i-a spus mai devreme.
-Mamă, am făcut totul oficial în spital, deci practic, ai aflat imediat după.
-Da? a întrebat tatăl său șocat și Jungkook a dat din cap.
-Voiam să fiu sigur de sentimentele mele înainte să vă spun vouă sau copiilor ceva, a spus el, primind o aprobare din partea tatălui său. S-a uitat la mama sa sperând că va face totul să fie mai ușor pentru amândoi și să îi accepte, dar ea a rămas tăcută, mușcându-și buzele.
Jimin simțea cum corpul i se încălzește de la stresul care îl mânca pe interior. Spera că va fi acceptat ca iubitul lui Jungkook de părinții acestuia, dar mama lui a spulberat tot de care a încercat să se convingă când i-a răspuns brusc fiului său.
CITEȘTI
O șansă să fii iubit
Fanfic"macar o data... Am vrut să fiu acceptat fără a trebui sa îmi las cei doi îngeri"- JJK Traducerea in română a cărții "A chance to be loved" de Ouishx.