Autor Pov.
Jimin scotea gemete ușoare lângă urechea celui mai mare. Jungkook continua să își preseze piciorul în zona privată a băiatului, bucurându-se de cât de bine sună. Mâna lui n-a părăsit niciodată corpul lui Jimin. S-a descotorosit de hanoracul băiatului ușor. Când a încercat să îi dea tricoul jos, Jimin l-a oprit. Nu era obișnuit cu toate astea așa că nu voia să fie inconfortabil mergând mai departe. Jungkook ontinua să sărute buzele băiatului din când în când, bucurându-se de cât de pline sunt.
-Baby, oprește-te, a șoptit Jimin, simțind cum Jungkook îl mușcă de gât, adăugat o altă urmă la numeroasele săruturi și urme de mușcături pe care le-a lăsat mai devreme. A transformat pielea pală a lui Jimin într-un canvas pictat cu diferite urme de albastru, mov și roșu. Jungkook a zumzăit lângă gâtul băiatului, lăsând alte câteva săruturi.
-Dar e greu... să mă opresc, a spus el, uitându-se înapoi la fața lui Jimin.
-Ar trebui să ne oprim, ce facem dacă intră cineva? a întrebat cel mai tânăr, ochii fiindu-i la fel de roșii ca buzele... și ca obrajii.
Cei doi s-au uitat unul la celălalt pentru câteva secunde înainte să își conecteze iar buzele. Chiar dacă Jimin încerca să îl oprească pe bărbat, adânc în interiorul său, nu își dorea ca asta să se întâmple. Mâna lui Jungkook și-a găsit drum sub tricoul lui Jimin, frecându-i contururile până când a ajuns la piept. Mâna lui a început să frece un sfârc de-al lui Jimin și un geamăt stângaci i-a scăpat pe buze acestuia, făcându-l pe cel mai mare să rânjească.
-Dintr-odată vreau să fiu acasă, a spus el, continuând să frece sfârcul lui Jimin. Buzele sale se mișcat pe gâtul celui mai tânăr, bucurându-se de gemetele ușoare pe care acesta le scotea de-a lungul procesului.
Ușa s-a deschis, dar cei doi erau prea pierduți în propria lor lume ca să observe. Figura ținea un buchet de flori în timp ce înainta în cameră, până când ochii i-au căzut pe cuplu.
-Jungo-dracu! Rahat.. scuze. Eu ă, pa! s-a agitat Yoongi când i-a văzut în poziție intimă.
-Hyung! a strigat Jungkook când cel mai mare s-a panicat.
-Scuze! Nu știam! a spus el înainte să se întoarcă, dar din greșeală s-a lovit cu capul de perete în timpul procesului.
-O, Doamne, hyung, n-are nimic. Ai putea te rog să ieși normal? Nu e ca și cum făceam sex ca să te panichezi așa, a spus el cu fața neexpresivă de la cât de prost e prietenul său mai mare.
Jimin era stânjenit, dar nu putea să își oprească un hohot de râs de la cât de rușinat era Yoongi de la scena pe care a văzut-o, S-a îndepărtat de Jungkook ca să își ia hanoracul de pe jos.
-E ușor pentru tine să vorbești. Ce ai fi făcut dacă eram tatăl sau mama ta, idiotule? a izbucnit Yoongi enervat înainte să părăsească încăperea.
-Are ceva dacă în oricare situație nu aș fi regretat? a întrebat Jungkook, privind cum Jimin se îmbracă cu hanoracul.
-Dar noi.... cel mai tânăr s-a oprit, nesigur de cum ar trebui să continue. Tristețea l-a invadat dintr-odată. Jungkook a observat schimbarea bruscă a expresiei sale faciale.
-Vino aici, Jimin.
Băiatul a mers spre pat și s-a așezat, ochii fiind ațintiți spre mâini în timp ce se juca cu degetele.
-Ce s-a întâmplat? a întrebat Jungkook, punându-și mâna dreaptă peste mâinile celui mai tânăr.
-Faza e că nu suntem oficial împreună așa că nu cred că e bine ca ei să știe despre noi...? a spus el, uitându-se în altă parte, neavând destul curaj ca să se uite în ochii lui Jungkook.
-Și de asta ești tu trist, baby? a întrebat Jungkook, întorcând fața lui Jimin în direcția sa. Că nu ne-am făcut relația... oficială? a întrebat el cu grijă și băiatul a dat ezitant din cap, privirea plimbându-i-se oriunde, dar nu pe fața celui mai mare. Știu că nu am vorbit niciodată despre asta... a început Jungkook, trăgându-l pe băiat mai aproape. Dar asta nu înseamnă că nu îmi pasă de tine. Cred că eram atât de relaxat să fiu cu tine încât am uitat cel mai important lucru, a adăugat el, mângâindu-i fața. Să te fac să fii oficial al meu, a șoptit el lângă buzele băiatul. I-a sărutat buzele înainte să se retragă pentru a-i vedea fața. Jimin a roșit, dar a rămas tăcut. În mod normal, oamenii ar întreba asta într-un mod mai romantic, dar noi o facem pe un pat de spital, deci, am putea s-o facem mai bine în niște scene mai memorabile, a rânjit el, ochii lui Jimin mărindu-se. Jimin, ai vrea să fii mititelul meu iubit cu obraji drăguți rozalii? a întrebat el, obținând un pumn jucăuș în piept.
Cel mai tânăr a zâmbit, dând din cap.
-Da, iepurașul meu, a murmurat el timid, conectându-și buzele cu cele ale noului său iubit.
-Iepuraș, huh? a întrebat el, îmbrățișând talia lui Jimin. Știi că putem continua de unde am rămas mai devreme, gagică scumpă? a întrebat el, făcându-l pe cel mai tânăr să râdă.
Jungkook s-a bosumflat când cel mai mare a scuturat din cap în semn de "nu".
-De ce? a întrebat el pe un ton plângăcios.
-Pentru că trebuie să te odihnești și ai primit destule săruturi.
-Măcar încă un sărut? a întrebat Jungkook, bosumflarea fiindu-i încă vizibilă. Jimin a zâmbit și a dat din cap.
-Încă unul, a șoptit el înainte să își conecteze iar buzele, împărtășind un scurt sărut, dar plin de însemnătate, neștiind că cineva tocmai a intrat înăuntru între timp.
CITEȘTI
O șansă să fii iubit
Fanfiction"macar o data... Am vrut să fiu acceptat fără a trebui sa îmi las cei doi îngeri"- JJK Traducerea in română a cărții "A chance to be loved" de Ouishx.