53

1K 78 2
                                    

Autor  Pov.

    Jimin se uita la mașinile care treceau în timp ce capul i se odihnea pe geam, fredonând melodiile care erau date la radio în timp ce iubitul său conducea mașina.

    -Deci, îți este foame? a întrebat Jungkook. Cel mi tânăr s-a uitat la el înainte să privească iar spre stradă.

    -Îmi este. Nu m-ai lăsat să mănânc, s-a bosumflat el.

    Jungkok a chicotit, dând din cap.

    -Scuze, vom mânca, dar nu acolo, a spus el, primind un scâncet ca răspuns.

    -Dar îmi e foame... a murmurat Jimin, încrucișându-și brațele la piept.

    -Știu, îmi pare rău, a râs cel mai mare, ciupind obrazul celui mai scund. Nu mai fi drăguț, încerc să mă concentrez aici.

    Cel mai tânăr dintre cei doi doar a zâmbit.

    -Oricum, de ce i-am lăsat pe copii? Nu știam că vor sta cu părinții tăi astăzi, a spus el, așteptând un răspuns din partea iubitului său.

    -M-am gândit că ne putem bucura de puțin timp singuri, nu crezi? a spus el pe un ton serios, continuând să se uite la drumul din fața lui.

    Jimin a simțit cum ritmul inimii îi crește, fixându-și și el privirea pe drum. Obrajii i s-au înroșit în timp ce își mușca buzele stresat. Jungkook s-a uitat la el ca să vadă cât de amețit era. A chicotit, continuând să conducă spre casa lui, ignorând gândurile murdare care probabil au invadat mintea iubitului său. 

30 de minute mai târziu

    Cei doi au ajuns la casa celui mai mare după  un drum lung de unde s-a ținut nunta prietenilor lor. Jungkook a ieșit repede din mașină doar ca să îi deschidă ușa lui Jimin. Cel mai tânăr a zâmbit lard înainte să îl pupe repede pe buze pe iubitul său.

    -Ești așa drăguț, a murmurat el ușor.

    Jungkook a râs, încolăcindu-și brațele în jurul taliei lui Jimin.

    -La fel de drăguț ca fața ta de mai devreme, a spus el înainte să se aplece spre urechea băiatului. Deci, cât de bun eram? În imaginația ta? a râs el, dar cel mai tânăr doar l-a lovit ușor înainte să își ascundă obrajii de la cât de stânjenit era.

    Cuplul a intrat înăuntru cu Jimin murmurând câteva cuvinte pe care cel mai mare nu le-a înțeles.

    -Așteaptă, Jimin s-a uitat în jurul său înainte să se uite la Jungkook, casa miroase... a murmurat el înainte să înainteze mai mult. Kookie, ai ars ceva în timp ce găteai? Miroase a mâncare, a spus el, dar cel mai mare doar și-a dat ochii peste cap. 

    Jimin a simțit cum Jungkook îl trage de mână.

    -Amuzant că poți presupune că eu aș arde ceva, a pufnit el. I-am cerut unuia dintre prietenii mei să îmi trimită ceva să prepare o masă pentru diseară, a adăugat el. Jimin era surprins, dar a rămas tăcut în timp ce îl urmărea pe bărbat.

    -Sper că îți place.

    Cuplul a ieșit din casă. Ochii celui mai tânăr s-au mărit când a văzut decorațiunile pe care cel mai mare le-a pus în grădină. Deasupra unei mese erau agățate două candelabre mici, petale de flori și lumânări arătând calea spre masă. Era și un servitor pe  care l-a recunoscut de la casa Jeon.

O șansă să fii iubitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum